Fat Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Są te same, zmiana ramy była dopiero w 2002. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 rozumiem... w 2002 roku chyba cos grzebali również w silniku (cieższy wał korbowy?), a poprawili tą tendencję do zacierania się trzeciej panewki? i to nie koniecznie od jazdy na kole hyhzx9r za krótko jeździłem żeby samemu to zweryfikować, ale teraz mam na oku znowu dziewiątkę ale rok młodsza ('01). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 9 nie miała problemu z 3 panewką - to domena ZZR 1100. W 2002 było w sumie dużo zmian, które uczyniły ten motocykl znacznie lepszym (hamulce, silnik, rama wzmocniona i niepękająca). Najbardziej dopracowany model 9 - byłem z niego bardzo zadowolony i na Twoim miejscu raczej właśnie modelu F bym szukał. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 eh gdyby ta lalunia była wersją poliftingu... niestety nie jest, ale zachowany ten konkretny egzemplarz prawie perfekcyjnie.Ciągle myślę czy skusić się na nią czy szukać cbr900rr.Dzięki Fat za rozwianie tych wątpliwości odnoście panewek, z tego co wiem silnik zx9r przed 2000 rokiem to zupełnie inna, problematyczna konstrukcja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.