slawekmistrz Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Co jest bo moja Etka strasznie dużo pali, jak wlałem do niej 4,5l to przejechałem jakieś 24 km i sahara w baku, przecież powinienem przejechać koło 100km, doradzcie co może być nie tak dawka nie pamiętam jaka była wcześniej bo teraz zmieniłem na najmniejszą ale nawet jak wcześniej była by na największej to i tak by chyba tyle nie spalił :) , przecież to nie Jawa 350 :ehz: .Pozdro., a zapłon mam opóżniony i krzywke od innego modelu czy to coś zmienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Jeżeli masz coś pokombinowane z zaplonem to zmienia i to duzo..jakby to powiedzieć to kluczowa sprawa obok regulacji gaxnika w spalaniu..wiadomo gdy masz źle ustawiony zapłon to silnik nie uzyskuje takich parametrów jak powinien....Jeżeli twierdzisz że mas znajmniejsza dawko to jedyne co mi na myśl w tej chwili przychodzi:P..kup orginalną krzywkę ustaw zapło i powinno być git:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 i tak zrobie a jak to nie pomoże to będe pisał dalej. Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 moze igla jest za wysoko, za bogata mieszanka... jaki kolor ma swieca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Z tego co wcześniej slawekmistrz pisał wynika że ma njuboższa mieszanke..więc raczej to iglica nie bedzie ..ja stawiabym na zapłon...albo dobrze ie wyregulowany gaźnik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 świeca ma kolor brązowy więc raczej dobry, no nic jetro kupię te krzywkę, ustawie zapłon i zobaczymy a propo krzywki to jaka idzie do 251, to zależy od instalacji bo mam 12v :roll: , Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 A jeszcze takie małe pytanie zapłon masz elektroniczny czy ten z przerywaczem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Witam! IMO krzywka nie ma znaczacego wplywu na spalanie, jezeli iskra jest prawidlowa, to wymiana krzywki na oryginalna nie ma zadnego sensu. Przede wszystkim ustaw dobrze zaplon (2,5-3 mm przed GMP) i poziom paliwa w komorze plywakowej. Zakladam, ze masz wszystko oryginalne tzn. dysze w gazniku, caly uklad ssacy i wydechowy. Bo jezeli nie, to zwiekszone spalanie jest norma. pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 A jeszcze takie małe pytanie zapłon masz elektroniczny czy ten z przerywaczem? Chyba jezeli pisal, ze ma krzywke nieoryginalna to znaczy ze zaplon jest mechaniczny (z przerywaczem). No nie? pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 przecież to nie Jawa 350 prosze mi tu jawy nie obrazac:) nie bede sie wypowiadal z technicznego punktu widzenia bo jak swieca ma dobry kolor to gaznik tez jest dobrze wyregolowany i nie wiem co dalej zaplon -regulacja.... po co mam sie udzielac jak nie jestem pewien chcialem tylko sie sprzeciwic obrazaniu jawy<lol> PZDR i obys jak najszybciej naprawil swojego sprzeta wiem jakie to jest upierdliwe czekanie az wszystko bedize dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 no iglica ma duzo do spalania mi kiedys rozwalila sie dorabiana blaszka do iglicy w skutek tego iglica podwiesila sie na ostatnim dolnym rowku mialem prawie caly bak przejechalem z 50 km i .... dzwonilem po kolesia aby mi wache przywiozl autem bo bym 10 kilosow do najblizszego cpn pchal :) fakt ze moto bylo troszke mulowate wtedy poniewaz nie zdazyl spalac takiej ilosci paliwa p.s zmien sobie na zaplon elektroniczny bo z tym mechanicznym bedziesz mial ciagle klopoty modul moze bede mial do sprzedania za mala sumke niestety impulsator musial bys kupic nowy 120 zeta jakos ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Cze. oczywiście zapłon mam mechaniczny, dzisiaj jade do wujka i zmienie tą krzywkę na oryginał i wyreguluje gażnik a tak przy okazji to ile cały ten zapłon elektroniczny kosztuje i czy mechaniczny jest gorszy?a i tam na iglicy są dwa rowki w środku przepustnicy na niej jest blaszka a pod nią mała sprężynka może tam jest coś nie tak może nie ten rowek???? :idea:nie chodzi mi o tą blaszke gdzie jest dawka tylko wyżej. Nara Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 profaner ja ci Jawy nie obrażam bo wiem z doświadczenia że to dobry sprzęt tylko że moim zdaniem pali jak smok i trudno ją wyregulować ;) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 zaplonb elektroniczny kosztowal by cie z 180 zeta jesli bym ci mnodul zaplonowy sprzedal (nowy 160) ja bym ci sprzedal za a ok 50 - 60 zeta a mechaniczny jest gorszy po tym wzgledem ze potrafi sie rozregulowac jest malo zywotny isrka jest slabsza niz w elektronicznym co powoduje trudniejszy rozruch silnika i gorsze spalanie mieszanki a moze zacznijmy od tego jaki masz gaznik ??? orginal 30N-3 1 zdaje mi sie ze masz inny :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Przyczyna może też być całkiem prozaiczna, np. uszkodzona uszczelka kranika. Może to i śmieszne, ale gdy kupiłem swoją etkę to właśnie tak miałem - dwa razy na trasie zgasła mi z powodu braku benzyny, a ja dziwiłem sie jak to możliwe, że tyle spala... aż w końcu kiedyś gdy grzebałem przy niej w garażu i nie zakręciłem kranika, zauważyłem, że wacha sobie wycieka tamtędy :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.