Skocz do zawartości

jawa ts 350 problemy


misiek93350
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

mam problemy z moją jawa 350 ts :angry: mianowicie jak chcę zmienic bieg na wyzszy to włącza mi sie starter oraz gdy jade dość szybko jakies 700 metrów to w pewnym momęcie zaczyna ją jagby dusic na skótek braku paliwa ( tak pszypuszczam) niemam zielonego pojęcia czym to jest spowodowane ponieważ kranik oraz gaznik są wyczyszczone

prosze o pomoc bo niemam juz do niej siły

Edytowane przez misiek93350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odpowietrzenie baku? Jak Ci ją zdusi to stań i otwórz korek, jak zrobiło się podciśnienie to masz odpowiedź.

 

No właśnie!

 

A co do dzwigni zmiany biegów ,to za jej położenie[zmiana biegów/starter] jest odpowiedzialna sprężyna,która się pewnie rozdupcyła :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro wszystko sprawdze i dam znac czy są efekty

a tak nawiasem to ile jawa powinna palic bo znalazłem że 6l a gdzie indziej sie chfalą że 4,5l im pali. Moja na 100km łyka 8l :banghead: A co do odpowietszenia baku to korki były zmieniane od innych jaw z okolicy i dalej to samo

Edytowane przez misiek93350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro wszystko sprawdze i dam znac czy są efekty

a tak nawiasem to ile jawa powinna palic bo znalazłem że 6l a gdzie indziej sie chfalą że 4,5l im pali. Moja na 100km łyka 8l :banghead: A co do odpowietszenia baku to korki były zmieniane od innych jaw z okolicy i dalej to samo

 

 

Korek zostaw niedokręcony(byle go nie zgubić).

Jak wyżej pisali, sprawdzić jeszcze jaki strumień paliwa leci przez kranik. Spalanie to czeski film. To jest 2T rozbieżność możne być duża- stan silnika/styl jazdy/regulacja gaźnika/ciśnienie w kołach, i tak dalej

 

Norma to 6l, jak się kręci wyżej niż zielone pole to co się dziwisz...

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi sprawdziłem wszystko i dalej to samo ... Ktoś mi powiedział że to pływaki źle ustawione i że zamało paliwa w komoże pływakowej czy jakoś tak .... Co mam zrobić kupić nowe wyregulowane pływaki czy coś z tymi uczynić ? Proszę o radę bo jestem w tym ciemny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może w innym kierunku. jak długo masz ten motor? od kiedy sie zaczął problem? może coś było robione zanim to sie stało?

może być też że sie zaciera i łapie go a jak ostygnie to idzie. Może był zatarty i ktoś go rozruszał to też go bedzie łapać

 

Jaki kolor ma świeca??? to Ci powie o składzie mieszanki. Jak jest maly dopływ paliwa to i smarowanie mniejsze więc może przycierać. Jak schodzi z obrotów? jak długo to też oznaka za ubogiej mieszanki. Jeśli chodzi o spalanie miałem 2 jawy i jedna cz. rozregulowana paliła z 10 a jedną miałem igłe to paliła równo 5 bez przeginania z obrotami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi sprawdziłem wszystko i dalej to samo ... Ktoś mi powiedział że to pływaki źle ustawione i że zamało paliwa w komoże pływakowej czy jakoś tak .... Co mam zrobić kupić nowe wyregulowane pływaki czy coś z tymi uczynić ? Proszę o radę bo jestem w tym ciemny .

 

To powiedz mi jeszcze jaki jest poziom paliwa w komorze pływakowej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa jest chyba w książce opisany, tej żółtej. Mam gdzieś zwłoki takiej księgi jeszcze. Poziom paliwa może być przyczyną takiego stanu rzeczy. niski poziom, dajesz ognia to szybko paliwko znika i wtedy silnik zdycha. Przejedź się i gdy zacznie się znowu dusić włącz ssanie i zobacz co wtedy się dzieje. Jawa to upierdliwy wynalazek i jeszcze dużo nerwów stracisz zanim ją utopisz finalnie w jeziorze.

 

Jawa potrafi spalić do 15 litrów więc te Twoje 8 to i tak nie jest źle. :icon_mrgreen: Moja łykała koło 12L przy katowaniu, przy normalnej jeździe miejskiej ok.4,5-5L. I drugie tyle Mixolu. :icon_mrgreen:

 

 

Pływaków wyregulowanych nie kupisz bo każdy trzeba indywidualnie ustawić gdy jest nowy. Jeśli nie masz pojęcia o mechanice to współczuję, trudny motocykl sobie wybrałeś do nauki. Ale jak już ogarniesz cotygodniowe remonty Jawy to wtedy nawet rozrzutnik gnoju będziesz potrafił naprawić z zamkniętymi oczami.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz mi jeszcze jaki jest poziom paliwa w komorze pływakowej ??

 

niemam zielonego pojęcia jak to zmierzyć :unsure:

motorek mam jakis rok i kupiłem go własnie bez gaznika ...

gaznik od kolegi pszywiozłem wyczyszczony i tak sie dzieje :banghead:

jak bujam ją do 2500 obrotów to jade ale jak jej pszycisne to po jakims czasie ją dusi :mellow: .napewno nie jest pszytarta bo to stary dziadek na niej od nowosci chulał i teraz w moich renkach jest

 

P.S

lampa mój pomysł i montaz :buttrock:

post-58922-0-79559700-1325624132_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa to 11 mm +/-1mm od górnej krawędzi komory. Inaczej.

Odkręcasz gaźnik i komorę od gaźnika (4 śruby od spodu) zakładasz wężyk na kranik i puszczasz paliwo. Jak przestanie lecieć (zobaczysz paliwo w wężyku) zakręć kranik i delikatnie zdejmij komorę. W komorze masz paliwo i jego poziom powinien oscylować w okolicach takiej wypustki w środku komory (zdejmiesz zobaczysz) tj ok tych 11 mm od górnej krawędzi. Jeśli jest inaczej to regulujesz doginając i odginając blaszkę zamykającą zaworek na pływakach.

 

Najpierw sprawdź (zanim zaczniesz regulować poziom paliwa) jak paliwo leci z kranika, być może kranik jest zapchany albo spuchła gumowa uszczelka w kraniku. Paliwo ma lecieć mocnym strumieniem a nie kapać.

Tak jak ktoś pisał zobacz jaki kolor ma świeca. Sprawdź ustawienie zapłonu -> 2,7mm przed GMP i między 0,3 a 0,4 mm przerwa na przerywaczach w GMP.

 

Z tym przeskakiwaniem dźwigni od biegów to może być ta sprężynka o której już pisali albo wyrobiony wałek. To sprawdzisz po zdemontowaniu pokrywy sprzęgła (spuść najpierw olej). Za to zabierz się na spokojnie do demontażu pokrywy ustaw kopniak w poz do rozruchu, po zdemontowaniu pokrywy obejrzyj dokładnie jak ten wałek tam siedzi żebyś wiedział jak to potem poskładać.

 

Pozdr

Jerry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słitaśna Jawa. Do twarzy jej z tym czerwonym silikonem pod pokrywą sprzęgła.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...