misiek93350 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) Witam wszystkich mam problemy z moją jawa 350 ts :angry: mianowicie jak chcę zmienic bieg na wyzszy to włącza mi sie starter oraz gdy jade dość szybko jakies 700 metrów to w pewnym momęcie zaczyna ją jagby dusic na skótek braku paliwa ( tak pszypuszczam) niemam zielonego pojęcia czym to jest spowodowane ponieważ kranik oraz gaznik są wyczyszczone prosze o pomoc bo niemam juz do niej siły Edytowane 30 Grudnia 2011 przez misiek93350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) A odpowietrzenie baku? Jak Ci ją zdusi to stań i otwórz korek, jak zrobiło się podciśnienie to masz odpowiedź. Edytowane 30 Grudnia 2011 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 A odpowietrzenie baku? Jak Ci ją zdusi to stań i otwórz korek, jak zrobiło się podciśnienie to masz odpowiedź. No właśnie! A co do dzwigni zmiany biegów ,to za jej położenie[zmiana biegów/starter] jest odpowiedzialna sprężyna,która się pewnie rozdupcyła :wacko: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 i jeszcze rzecz banalnamsprawdz czy wężyk sie nie zagiął od paliwa. No i poziom paliwa w komorze plywakowej sprawdz, a moze zaworek iglicowy sie zacina- mogą się różne rzeczy dziac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek93350 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) ok jutro wszystko sprawdze i dam znac czy są efekty a tak nawiasem to ile jawa powinna palic bo znalazłem że 6l a gdzie indziej sie chfalą że 4,5l im pali. Moja na 100km łyka 8l :banghead: A co do odpowietszenia baku to korki były zmieniane od innych jaw z okolicy i dalej to samo Edytowane 30 Grudnia 2011 przez misiek93350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) ok jutro wszystko sprawdze i dam znac czy są efekty a tak nawiasem to ile jawa powinna palic bo znalazłem że 6l a gdzie indziej sie chfalą że 4,5l im pali. Moja na 100km łyka 8l :banghead: A co do odpowietszenia baku to korki były zmieniane od innych jaw z okolicy i dalej to samo Korek zostaw niedokręcony(byle go nie zgubić). Jak wyżej pisali, sprawdzić jeszcze jaki strumień paliwa leci przez kranik. Spalanie to czeski film. To jest 2T rozbieżność możne być duża- stan silnika/styl jazdy/regulacja gaźnika/ciśnienie w kołach, i tak dalej Norma to 6l, jak się kręci wyżej niż zielone pole to co się dziwisz... Edytowane 30 Grudnia 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek93350 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Noi sprawdziłem wszystko i dalej to samo ... Ktoś mi powiedział że to pływaki źle ustawione i że zamało paliwa w komoże pływakowej czy jakoś tak .... Co mam zrobić kupić nowe wyregulowane pływaki czy coś z tymi uczynić ? Proszę o radę bo jestem w tym ciemny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 może w innym kierunku. jak długo masz ten motor? od kiedy sie zaczął problem? może coś było robione zanim to sie stało?może być też że sie zaciera i łapie go a jak ostygnie to idzie. Może był zatarty i ktoś go rozruszał to też go bedzie łapać Jaki kolor ma świeca??? to Ci powie o składzie mieszanki. Jak jest maly dopływ paliwa to i smarowanie mniejsze więc może przycierać. Jak schodzi z obrotów? jak długo to też oznaka za ubogiej mieszanki. Jeśli chodzi o spalanie miałem 2 jawy i jedna cz. rozregulowana paliła z 10 a jedną miałem igłe to paliła równo 5 bez przeginania z obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Noi sprawdziłem wszystko i dalej to samo ... Ktoś mi powiedział że to pływaki źle ustawione i że zamało paliwa w komoże pływakowej czy jakoś tak .... Co mam zrobić kupić nowe wyregulowane pływaki czy coś z tymi uczynić ? Proszę o radę bo jestem w tym ciemny . To powiedz mi jeszcze jaki jest poziom paliwa w komorze pływakowej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Poziom paliwa jest chyba w książce opisany, tej żółtej. Mam gdzieś zwłoki takiej księgi jeszcze. Poziom paliwa może być przyczyną takiego stanu rzeczy. niski poziom, dajesz ognia to szybko paliwko znika i wtedy silnik zdycha. Przejedź się i gdy zacznie się znowu dusić włącz ssanie i zobacz co wtedy się dzieje. Jawa to upierdliwy wynalazek i jeszcze dużo nerwów stracisz zanim ją utopisz finalnie w jeziorze. Jawa potrafi spalić do 15 litrów więc te Twoje 8 to i tak nie jest źle. :icon_mrgreen: Moja łykała koło 12L przy katowaniu, przy normalnej jeździe miejskiej ok.4,5-5L. I drugie tyle Mixolu. :icon_mrgreen: Pływaków wyregulowanych nie kupisz bo każdy trzeba indywidualnie ustawić gdy jest nowy. Jeśli nie masz pojęcia o mechanice to współczuję, trudny motocykl sobie wybrałeś do nauki. Ale jak już ogarniesz cotygodniowe remonty Jawy to wtedy nawet rozrzutnik gnoju będziesz potrafił naprawić z zamkniętymi oczami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek93350 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 To powiedz mi jeszcze jaki jest poziom paliwa w komorze pływakowej ?? niemam zielonego pojęcia jak to zmierzyć :unsure: motorek mam jakis rok i kupiłem go własnie bez gaznika ... gaznik od kolegi pszywiozłem wyczyszczony i tak sie dzieje :banghead: jak bujam ją do 2500 obrotów to jade ale jak jej pszycisne to po jakims czasie ją dusi :mellow: .napewno nie jest pszytarta bo to stary dziadek na niej od nowosci chulał i teraz w moich renkach jest P.Slampa mój pomysł i montaz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Poziom paliwa to 11 mm +/-1mm od górnej krawędzi komory. Inaczej. Odkręcasz gaźnik i komorę od gaźnika (4 śruby od spodu) zakładasz wężyk na kranik i puszczasz paliwo. Jak przestanie lecieć (zobaczysz paliwo w wężyku) zakręć kranik i delikatnie zdejmij komorę. W komorze masz paliwo i jego poziom powinien oscylować w okolicach takiej wypustki w środku komory (zdejmiesz zobaczysz) tj ok tych 11 mm od górnej krawędzi. Jeśli jest inaczej to regulujesz doginając i odginając blaszkę zamykającą zaworek na pływakach. Najpierw sprawdź (zanim zaczniesz regulować poziom paliwa) jak paliwo leci z kranika, być może kranik jest zapchany albo spuchła gumowa uszczelka w kraniku. Paliwo ma lecieć mocnym strumieniem a nie kapać.Tak jak ktoś pisał zobacz jaki kolor ma świeca. Sprawdź ustawienie zapłonu -> 2,7mm przed GMP i między 0,3 a 0,4 mm przerwa na przerywaczach w GMP. Z tym przeskakiwaniem dźwigni od biegów to może być ta sprężynka o której już pisali albo wyrobiony wałek. To sprawdzisz po zdemontowaniu pokrywy sprzęgła (spuść najpierw olej). Za to zabierz się na spokojnie do demontażu pokrywy ustaw kopniak w poz do rozruchu, po zdemontowaniu pokrywy obejrzyj dokładnie jak ten wałek tam siedzi żebyś wiedział jak to potem poskładać. PozdrJerry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Słitaśna Jawa. Do twarzy jej z tym czerwonym silikonem pod pokrywą sprzęgła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Kurde dopiero się przyjrzałem, Ty tam nie masz Airboxa? Może zacznij od odbudowania dolotu i potem martw się regulacjami gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.