Sylwunio Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 WitamWpadła mi w łapy rozebrana , całkiem kompletna WFM'a z zacnego rocznika 58 i tu moje pytanie jak powinna wygladać w orginale (chodzi mi o silnik) czy głowica i cylinder jak w pierwszych WFM ze skosnym mocowaniem swiecy, czy juz nowszy typ. Zdjecia niby orginałów z Alledrogo wiele nie mówia.Gaznik ma jak w pierwszych , bez oznaczen, ale cylinder juz nowszy. Fot nie mam bo aaprat zdechł :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) 58r to już chyba głowica z pionowa świecą(rożnie z tym było), jeśli cylinder nowszy to i głowica. Napewno magneto te cięższe "pełne", od strony zębatki dekiel podwójny- oddzielny na magneto i oddzielny na zębatkę/popychacz sprzęgła. Gaźnik to pewnie g16 bo w mojej z 60r jeszcze taki był(albo to swap).Kartery na głęboki zapłon,nie taki jak w B3(płytki). Zobacz jeszcze co pisze na tabliczce znamionowej. Powinna być czytelna(jest alu.) Jeśli 4.xKM to starszy typ czyli skośna świeca, jeśli 6.xKM to nowszy. Lecz założę się że silnik czterokonny powinien tam występować. Edytowane 25 Grudnia 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 no to wygrałeś, bo silnik 4KM , ze nie wpadłem na to iż wszystko na tabliczce bedzie :) czeka mnie kupno głowiczki i cylindra. Magneto mam ładne proste (ma nawet wybita date 58r) ale zapłon rozkompletowany rozebrany w drobny mak ;/ brakuje mi jeszcze zbiornika. powoli kompletuje biedactwo :) znalazłem fotki z zalegania w piwnicy bloku: Dorabiana owiewka, bardzo dokładne wykonanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Jak zwykle pogięta blaszka pod "koszykiem" na aku. Jak na razie sam nie wiem, czy powinna być sprężyna do stopki centralnej, aby nie opadała? Czy powinna się trzymać na tej blaszce po złożeniu? Przed rozłożeniem przodu na kawałki sprawdź czy jest w miarę sztywny tzn- przykręć kiere na swoje miejsce i sprawdź trzymając koło w kolanach i kręcąc kierownicą czy jest takie miękkie to, czy sztywno się trzyma. Umnie jest z tym problem straszny, bo wszystko skręcone solidnie a jak się skręca to czuć jak to wszystko chodzi. Nie mam już na to pomysłu...Owiewka nieźle nieźle, trzeba zobaczyć jak to się prezentuje na gotowym moto :P Edytowane 27 Grudnia 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Podstawce za pamieci sie przygladne kiedys , ale tam chyba nie ma miejsca na sprężynke z tego co pamietam. Owiewka jest cholernie wielka :D Vmax -20km/h , o tych wadach przodu słyszałem, polegaja chyba na sporym przebiegu cąłosci, moja ma przelotu jakies 15 tyś. km co potwierdza stan silnika w srodku, licznika i innych elementów. Nie jest pokatowana. Ma standardowe uszkodzenie błotnika (strzelił w poprzek pod siedzeniem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedeo Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Też mam takie cudo z 58r. Co do stopki centralnej to nie ma tam sprężyny tylko stopka zaczepia o blaszkę na tylnym błotniku ktora tą stopkę czyma. Umnie głowica jest ukośna, co do owiewki to nie słyszałem żeby była w tej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 (edytowane) Co do stopki centralnej to nie ma tam sprężyny tylko stopka zaczepia o blaszkę na tylnym błotniku ktora tą stopkę czyma. No jednak sprężyna tam jest, mocowana jest za pomocą haczyka z drutu za tylne mocowanie silnika a drugim końcem za uchwyt (własciwie to otwór w jej poprzeczce) w podstawce centralnej. Blaszka, o której piszesz, służy jedynie przytrzymywaniu podstawki w czasie jazdy, aby ta nie stukała o podwozie. Edytowane 4 Lutego 2012 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.