Nitomen Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 wyjete !!! fakt wiercenie pomoglo , bo zapieklo sie wahaczu , zostaje zamowic nowe czesci - co prawda lozyska i uszczelniacze ponoc mozna kupic w zwyklym sklepie , ale ja wybralem calosc oryginal wraz z tulejkami , mam gwarancje ze bedzie pasowalo idealnie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Wkladaj druga oske na smar - zapakuj caly wahacz tak zeb wodzie bylo trudniej sie dostac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Tak jak napisał Adam, składaj na smar, ino wodoodporny.Smaru ma być tyle, żeby bokami wychodził przy montażu.Powodzenia :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.