b3ret Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Brak mocy, wydech przelotowy, czy podniesc iglice w gazniorze mechanicznym?W sezonie moto łapalo inne obroty i pracowalo jak powinno , mialo kopa , motor byl zrywny i osiagal wieksza predkosc( 150-170km/h) Lecz na codzien moto nie ma mocy, jedzie do 100km/h i wcale nie powala moca czy zrywnoscia, poporstu jedzie. Nic nie dlawi nie strzela ale popoprstu to nie to co powinno byc. Zdjalem gaznik. Niby wszytsko ok, otwieram na 7 mm przepustnice w mechanicznym to otwiera sie podcisnieniowa. gaznik wyregulowany okolo serwisowki. mysle nad podniesieniem iglicy w mechanicznym . ok, podnioslem iglice, teraz moto odpala tylko na ssaniu, jak wylaczam ssanie gasnie, tak samo po dodaniu gazu manteka na ssaniu gasnie. Jutro iglice spowrotem na srodek.. A co wy o tym myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jaki jest filtr powietrza, fabryczny z oryginalnym pudlem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) Jaki jest filtr powietrza, fabryczny z oryginalnym pudlem ? zdaje mi sie ze airbox mam z poprzedniego modelu bop jest na nim napisane 43f, a moto mam glownie 2kf jak np silnik, a filtr kupowalem dedykowany do 2kf i pasuje. wiec juz sam nie wiem. moze na airboxach w yamszkach 2kf z 88r byly wlasnie takei airboxy z napisaem 43f... kto wiee- ja nie,..- stan filtra- ok. - czy jaka kolwiek nieszczelnosc w airboxie moze byc przyczyna? Edytowane 29 Listopada 2011 przez b3ret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Jak najbardziej.Masz mieszanke zubozona na wydechu, wiec jesli dodasz do tego nieszczelny airbox to klopot gotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) Jak najbardziej.Masz mieszanke zubozona na wydechu, wiec jesli dodasz do tego nieszczelny airbox to klopot gotowy. hmm wiec zabieram sie za zdjecie gaznika , iglice spowrotem na srodek i szukam nieszczelnosci jakims deodorantem... A wiec wrocilem do punktu wyjscia. iglica na srodku , moto jezdzi jakprzedtem. airbox szczelny.. Bylem na moto i przez jakies 200 metrow motpo zlapalo pozadana moc.. i tak czasem jest. ale coraz rzadziej.nie wiem o c b,..... Edytowane 30 Listopada 2011 przez b3ret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Luzy zaworowe sprawdziles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) Luzy zaworowe sprawdziles ? Nie wydaje mi sie zeby to mialo zwiazek z luzami zaworowymi..bo moto pracuje rowno , nie strzela.. poza tym luzy zaworowe byly ustawiane przed sezonem , a odkad kupilem moto to jest tak jak jest.. i glowkuje nad tym juz dluuzszy czass.,. W zasadzie czy luzy moga byc przyczyna tego zjawiska? w zasadzie to nei wiem czy luzy byly ustawiane bo jakis czas temu(dluszy ponad rok) moto zaczeklo gasnac przy dojezdzaniu do skrzyzowan itp, wtedy moto oddalem do speca, ale on nie chcial mi powiedziec co bylo nie tak.. ale podejrzewam ze ustawikl wtedy luzy zaworowe.. ehh te tajemnice specow..:) A MOZE WYDECH PRZELOTOWY zrobil spustoszenie na zaworach ? Edytowane 30 Listopada 2011 przez b3ret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 A może cewka zapłonowa u mnie jak motor sie zagrzał to brakowało mu mocy cewka poszła do przewinięcia i później było wszystko ok.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 A może cewka zapłonowa u mnie jak motor sie zagrzał to brakowało mu mocy cewka poszła do przewinięcia i później było wszystko ok.!Hmm to moze byc dobry trop, moze wlasnie cewka czasem odpowiednio zalapuje i wtedy jest inna wartosc zaplonu i chodzi jak powinien, co o tym myslicie? Hmm to moze byc dobry trop, moze wlasnie cewka czasem odpowiednio zalapuje i wtedy jest inna wartosc zaplonu i chodzi jak powinien, co o tym myslicie? chodzi tu o cewke na zewnatrz( przymocowana na dwie srubki do ramy) czy o jakas cewke w silniku(lewa strona) ? Raczej w silniku prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 chodzi tu o cewke na zewnatrz( przymocowana na dwie srubki do ramy) czy o jakas cewke w silniku(lewa strona) ? Raczej w silniku prawda? Tak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Dziekuje za podpowiedz, teraz tylko trzeba jakos pomierzyc te wartosci oporowe wychodzace z cewki , hmm pewnie w manualu sa podane pozadane wartosci(niestety nei posiadam). bedzie problem ale pewnie gdzies cos jest.. Edytowane 1 Grudnia 2011 przez b3ret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zaczynaj zawsze od najprostrzych żeczy, posprawdzaj jeszcze raz wszystko dokładnie...a świeca jaki ma kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zaczynaj zawsze od najprostrzych żeczy, posprawdzaj jeszcze raz wszystko dokładnie...a świeca jaki ma kolor?Swieca wporzadku, najprostsze rzeczy juz posprawdzane , mysle ze to jednak ta cewka zeszwankowala , ta ktora wspolgra z modulem cdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 to nie elektryka, to najpewniej powpadały zawory. Szczelinomierz i jazda. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3ret Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 (edytowane) to nie elektryka, to najpewniej powpadały zawory. Szczelinomierz i jazda.Ale motor chodfzi rowno i nie dymi , wiec to chyba NIE JEST wina ZAWOROW? Edytowane 5 Grudnia 2011 przez b3ret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.