Skocz do zawartości

Yamaha XT600.brak mocy, przelotowy wydech


b3ret
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brak mocy, wydech przelotowy, czy podniesc iglice w gazniorze mechanicznym?

W sezonie moto łapalo inne obroty i pracowalo jak powinno , mialo kopa , motor byl zrywny i osiagal wieksza predkosc( 150-170km/h) Lecz na codzien moto nie ma mocy, jedzie do 100km/h i wcale nie powala moca czy zrywnoscia, poporstu jedzie. Nic nie dlawi nie strzela ale popoprstu to nie to co powinno byc. Zdjalem gaznik. Niby wszytsko ok, otwieram na 7 mm przepustnice w mechanicznym to otwiera sie podcisnieniowa. gaznik wyregulowany okolo serwisowki. mysle nad podniesieniem iglicy w mechanicznym .

 

ok, podnioslem iglice, teraz moto odpala tylko na ssaniu, jak wylaczam ssanie gasnie, tak samo po dodaniu gazu manteka na ssaniu gasnie. Jutro iglice spowrotem na srodek..

 

A co wy o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest filtr powietrza, fabryczny z oryginalnym pudlem ?

zdaje mi sie ze airbox mam z poprzedniego modelu bop jest na nim napisane 43f, a moto mam glownie 2kf jak np silnik, a filtr kupowalem dedykowany do 2kf i pasuje. wiec juz sam nie wiem. moze na airboxach w yamszkach 2kf z 88r byly wlasnie takei airboxy z napisaem 43f... kto wiee- ja nie,..

- stan filtra- ok.

 

- czy jaka kolwiek nieszczelnosc w airboxie moze byc przyczyna?

Edytowane przez b3ret
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej.

Masz mieszanke zubozona na wydechu, wiec jesli dodasz do tego nieszczelny airbox to klopot gotowy.

 

hmm wiec zabieram sie za zdjecie gaznika , iglice spowrotem na srodek i szukam nieszczelnosci jakims deodorantem...

 

 

A wiec wrocilem do punktu wyjscia. iglica na srodku , moto jezdzi jakprzedtem. airbox szczelny..

 

Bylem na moto i przez jakies 200 metrow motpo zlapalo pozadana moc.. i tak czasem jest. ale coraz rzadziej.nie wiem o c b,.....

Edytowane przez b3ret
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy zaworowe sprawdziles ?

 

 

Nie wydaje mi sie zeby to mialo zwiazek z luzami zaworowymi..bo moto pracuje rowno , nie strzela.. poza tym luzy zaworowe byly ustawiane przed sezonem , a odkad kupilem moto to jest tak jak jest.. i glowkuje nad tym juz dluuzszy czass.,.

 

W zasadzie czy luzy moga byc przyczyna tego zjawiska? w zasadzie to nei wiem czy luzy byly ustawiane bo jakis czas temu(dluszy ponad rok) moto zaczeklo gasnac przy dojezdzaniu do skrzyzowan itp, wtedy moto oddalem do speca, ale on nie chcial mi powiedziec co bylo nie tak.. ale podejrzewam ze ustawikl wtedy luzy zaworowe.. ehh te tajemnice specow..:)

 

A MOZE WYDECH PRZELOTOWY zrobil spustoszenie na zaworach ?

Edytowane przez b3ret
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może cewka zapłonowa u mnie jak motor sie zagrzał to brakowało mu mocy cewka poszła do przewinięcia i później było wszystko ok.!

Hmm to moze byc dobry trop, moze wlasnie cewka czasem odpowiednio zalapuje i wtedy jest inna wartosc zaplonu i chodzi jak powinien, co o tym myslicie?

 

Hmm to moze byc dobry trop, moze wlasnie cewka czasem odpowiednio zalapuje i wtedy jest inna wartosc zaplonu i chodzi jak powinien, co o tym myslicie?

 

chodzi tu o cewke na zewnatrz( przymocowana na dwie srubki do ramy) czy o jakas cewke w silniku(lewa strona) ? Raczej w silniku prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za podpowiedz, teraz tylko trzeba jakos pomierzyc te wartosci oporowe wychodzace z cewki , hmm pewnie w manualu sa podane pozadane wartosci(niestety nei posiadam). bedzie problem ale pewnie gdzies cos jest..

Edytowane przez b3ret
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynaj zawsze od najprostrzych żeczy, posprawdzaj jeszcze raz wszystko dokładnie...a świeca jaki ma kolor?

Swieca wporzadku, najprostsze rzeczy juz posprawdzane , mysle ze to jednak ta cewka zeszwankowala , ta ktora wspolgra z modulem cdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie elektryka, to najpewniej powpadały zawory. Szczelinomierz i jazda.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...