Przemk Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam, Mam następujący problem. W moim GSX750e od momentu jak go kupiłem (parę miesięcy) zawsze był problem z biegiem jałowym. Wszystkie biegi wskakują bez problemu i w górę i w dół. Tylko ze jak chce neutral to muszę się trochę namęczyć. Po paru-parunastu próbach w końcu mi się uda. Teraz pytanie, problem skrzyni czy tylko regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 A olej kiedy był zmieniany?I czy chcesz wrzucić neutral stojąc w miejscu czy podczas jazdy nie chce wskoczyć ? i albo wrzucisz jedynkę albo przeskakuje na 2 ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Moim zdaniem problem leży w regulacji sprzęgła. Ja bym postawił motocykl, tak aby tylne koło było uniesione i wbijał po kolei biegi - zaobserwuj, czy tylne koło zwiększa obroty wraz z większym biegiem. Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 To skutek zuzycia kompletu przesowki / wodziki.Bieg jalowy zawsze wrzucamy przy dojezdzaniu do skrzyzowania, tzn kola musza sie krecic.Musisz tylko sprawdzic czy lepiej bedzie wchodzil po zrzuceniu na jedynke, czy lekkim pyknieciem z dwojki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 To skutek zuzycia kompletu przesowki / wodziki.Bieg jalowy zawsze wrzucamy przy dojezdzaniu do skrzyzowania, tzn kola musza sie krecic.Musisz tylko sprawdzic czy lepiej bedzie wchodzil po zrzuceniu na jedynke, czy lekkim pyknieciem z dwojki. Może to też być kwestia kończącego się sprzęgła, lub braku luzu na lince sprzęgłowej. Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Owszem zgodze sie z konczaca sie linka, sprzeglo nie ma nic do rzeczy.Ale zareczam ze jest jak mowie - w koncu mam to samo w swoim z identyczna skrzynia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemk Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 W sumie to nie ma różnicy czy podczas jazdy czy na postoju. Łatwiej już z 2 zeskoczyć na N niż z 1. Czasami N wskoczy bez żadnych problemów ale to dosłownie przypadki. Jutro zerknę na linkę, czy z nią jest wszytko ok. Dzięki za wszystkie odpowiedzi i porady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.