Żurek Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) Ale że jak cylinder zerdzewiały? Na zewnątrz może być, zwłaszcza że żeliwne garki przyjmują taki kolor po latach(wyczyścić i jak chcesz pomalować). Stan zewnętrzny się najmniej liczy w tej sytuacji. Jeśli silnik się kręci, tzn da się go obrócić kopką i trzyma kompresje, to prawdopodobnie będzie ok i długo jeszcze pojeździ.Tylko nie zmieniaj pierścieni na tłoku jeśli nie są zapieczone brudem czy czymkolwiek bo to nie pomoże.A wiele osób to właśnie robi co jest moim zdaniem głupotą, jeśli org są w dobrym stanie i nie są zaklinowane, zapieczone. Co do mojej stopki to jest z ceowników, nie z profili zamkniętych. Czyli wychodzi na to że jak jej spawarka jeszcze raz nie dopadnie to na ludzi nie wyjdzie. A ta belka w kształcie nierównego v jest ok. Co prawda lekko ją wygięło ale nie tyle żeby moto leżał, a po stopce widać że dostała kąta w miejscu oparcia. Co do opon i kół to spoko, bo normalne 19 na pół-bębnie tam siedzieć powinny (narazie tylko tylne mam org :/). I strasznie zabierak powiększa otwory w pół-bębnie tylnego koła jak się drapieżnie pojeździ :) Edytowane 30 Listopada 2011 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matidop Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Z zewnątrz ma tylko taki kolor więc luz.Nigdy nic w nim nie było rozbierane tak mi się wydaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Z zewnątrz może być rdzawy, nie szkodzi. A nawet dodaje uroku. :icon_mrgreen: Ważne żeby w środku był git. Sprawdzałeś czy silnik się "kręci"? Czyli kopniakiem próbowałeś poruszyć wał silnika? Jeśli tak to spoko, pierścienie pewnie i tak sklejone ale to zabawa na później. Najpierw należy wykręcić świecę, kapnąć tam z "pół kapsla od butelki" oleju silnikowego i pokopać trochę żeby się rozruszał i przesmarował. Gaźnik wyczyścić, sprawdź czy jest iskra, świeże paliwo z olejem zmieszane wlej i do dzieła! Stawiam browca że się odezwie. Już na fotkach widać że ta SHL nie może się doczekać jazdy, czeka cierpliwie na świeże paliwko i odrobinę uczucia. A ten tapicer to drogi jakiś. Wali Cię w rogi, widzi że nie znasz się to próbuje zedrzeć kasę. No chyba że chce zrobić siedzonko z prawdziwej skóry. Jeden stary tapicer/szewc wycenił mi tapicerkę w Harley na 500-600zł i to z prawdziwej skóry a siedzenia, oparcia i cały "układ" jest bardzo obszerny. Połowa tej ceny za siedzonko od SHL? Dziwna sprawa. Ja kiedyś sam robiłem tapicerkę w SHL M11. Skaj, przycięte wg.oryginalnego, zaniosłem do lokalnego szewca co by to razem ładnie zeszył. Miałem nawet zrobiony ten niby pasek na łączeniu pomiędzy bokami a górą siedzenia. Za szycie skasował 20-30zł jeśli dobrze pamiętam. Materiały kosztowały mnie poniżej 50zł. Lipa była jedna - aluminiowe listwy boczne na krawędzi siedzenia były zniszczone i ich nie montowałem ponownie. Zostawiłem gołe nity i skaj zaczął się drzeć wokół nitów bo "na sztukę" to nitowałem. A szkoda, bo siedzonko ładnie wyszło. Oto moja dawna SHL z tym siedzeniem.http://www.bikepics.com/pictures/1117900/ Edytowane 1 Grudnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 DOBRZE KOLEDZY RADZĄ, JEDNAK ZANIM WLEJESZ OKTAN, SPRAWDŹ CZY NIE MASZ RUDEJ W BAKU. JEŚLI TAK, TO MUSISZ WYCZYŚCIĆ. SĄ RÓŻNE SPOSOBY, ALE NAJLEPSZY TO: ODKRĘCIĆ ZBIORNIK, WSYPAC DO ŚRODKA DROBNY TŁUCZEŃ, POTŁUCZONE HARTOWANE SZKŁO,ALBO NAWET GRUZ - BYLE BYŁY OSTRE KRAWĘDZIE. NASTĘPNIE POTRZĄSASZ BAKIEM AŻ WYCZYŚCISZ, WYSYPUJESZ I PŁUCZESZ PARĘ RAZY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoker Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 qurim ładną masz tą SHL. w ogóle Shl to piękne motocykle. Dźwięk silnika bajka. Możesz napisać ile nią przejechałeś i co przez ten czas zostało wymienione ?. Ja póki co czytam o tym motocyklu jak najwięcej. Przęgladałem ostatnio katalog części. Silnik nie jest skomplikowany w budowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaks Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Na oldtimerbazarze zdarza sie ze ludzie mają nowe części z epoki. Warto popytać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.