JareG Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ja tam nie wiem - ale jak widze gdzies relacje z wojny to wszyscy zasuwaja bialymi toyotami i nissanami a nie bmw ;)No to akurat jest latwe do wytlumaczenia - amerykance jezdza humvee, my honkerami :icon_mrgreen: ;), niemcy g-klasa, itd.Bialasami jezdzi UNESCO etc. konczac temat - kolejny szczesliwy posiadacz:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=562199To jest dobre, dalej mi sie nie chcialo czytac..So does BMW charge more for their new bikes to pay for fixing their sold bikes?Ktos gdzies kiedys napisal, ze teraz kontrola jakosci (i sensownosci niektorych rozwiazan) jest przeprowadzana przez uzytkownika koncowego, a nie przez fabryke. Do tego nawet ASO BMW moze dac ciala, etc. i moze byc wtopa. Ja na BMW nie narzekam, wrecz przeciwnie.. ale to jest jeszcze stara szkola robienia motocykli, nastepca mojej cegielki jest juz nowoczesny :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberthiszpan Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 O to, czy dasz sobie z nim rade, to bym się nie martwił, strasznie wysoki też nie jest i przy Twoim wzroscie spokojnie, dostaniesz do ziemi :crossy: Co do piasku itp nie wiem..... P.S. Super wybór :lalag: CZEŚĆDziękuje za odpowiedż.Powiedz mi dlaczego tak sądzisz "O to, czy dasz sobie z nim rade, to bym się nie martwił" że nie jest ciężki...,czy...Do usłyszeniaPozdrawiam Robert A to czemu..?Bo temat jest jeszcze w pieciu innych miejscach.A tak jeszcze dodam ze nowy kolega to powinien zaczac od przywitalni. WITAM WSZYSTKICH PONOWNIE Przywitałem się i nastepnie przy okazji zadałem pytanie,zobacz prosze. POZDRAWIAMRobert O zesz, chyba jakis malo oblatany jestem.. nie zauwazylem :icon_mrgreen: Skoro pisal w tylu miejscach, to pewnie na przywitanie sie nie mial czasu.. ;) OK, to konczmy skoro do kosza ma isc.. EOT WITAM WSZYSTKICH PONOWNIE Przywitałem się i przy okazji zadałem pytanie,zobacz prosze,jest data i wszystkoPOZDRAWIAMRobert wszystko pieknie ale f800 gs to straszny rupiec . bmw wybitnie sie w tym przypadku nie popisalo. siec jest pelna opisow awari tego motocykla. pierwsze z brzegu: http://www.youtube.com/results?search_query=f+800+gs+problem&oq=f+800+gs+problem&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2000l5094l0l5360l16l15l0l12l12l0l219l625l0.1.2l3l0 poszukaj opini po sieci - znajdziesz tego wiecej. jesli nie masz u siebie na wyspie serwisu bmw to w ogole nie podchodz do tego motocykla. jesli nie przeszkadza Ci jazda singlem to kup xtz660 tenere albo transalpa 700 p.s. tu relacja Possiego http://www.possi.de/ ktorego raczej trudno posadzic o niechec do bmw http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1908&page=89 DZIEKUJE poczytam i zastanowie się nad zakupemPozdrawiamRobert wszystko pieknie ale f800 gs to straszny rupiec . bmw wybitnie sie w tym przypadku nie popisalo. siec jest pelna opisow awari tego motocykla. pierwsze z brzegu: http://www.youtube.com/results?search_query=f+800+gs+problem&oq=f+800+gs+problem&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2000l5094l0l5360l16l15l0l12l12l0l219l625l0.1.2l3l0 poszukaj opini po sieci - znajdziesz tego wiecej. jesli nie masz u siebie na wyspie serwisu bmw to w ogole nie podchodz do tego motocykla. jesli nie przeszkadza Ci jazda singlem to kup xtz660 tenere albo transalpa 700 p.s. tu relacja Possiego http://www.possi.de/ ktorego raczej trudno posadzic o niechec do bmw http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1908&page=89 WITAM PONOWNIEDziękuje jeszcze raz za fachową pomoc,masz racje,poczytałem co mówi Possi i jest się czym martwić.Powiedz mi prosze co jest twoim zdaniem najlepsze,jaką maszyne wybrać nie biorąc pod uwagę ceny.Uważam że lepiej dopłacić teraz niż póżniej czekać na naprawe i płacić za mechaników co chwile.POZDRAWIAMRobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) uzywasz moze komunikatora gg? jesli tak to napisz do mnie 6200322 zmykam z sieci wiec napisze swoje dwa slowa. wariant 1. motocykl nowy jedyny w garazu - xtz660 tenerewariant 2. dwa nowe motocykle - honda nx4 i transalp700wariant 3. motocykl uzywany jedyny w garazu - transalp 650wariant 4. dwa motocykle uzywane tw 200 i transalp 650wariant 5. mam magiczna rozdzke ktora naprawia moj motocykl - f800gs lub tiger 800 - tigerem jeszcze nie jechalem wiec w zaleznosci co by mi bardziej siadlo piszac o nowych motocyklach mialem na mysli tylko to co obecnie jest w salonach. model nx4 jest oferowany w uni europejskiej jedynie w portugali. zdrowia Edytowane 27 Listopada 2011 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) Może warto by sie zastanowic na tym: Ewentualnie mały V-strom, akurat nim zrobiłem 30 tys.km. Edytowane 27 Listopada 2011 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) problem w tym, ze o nowym tigerze nic nie wiadomo ;( stara 955i to maszyna, ktora ja osobiscie bardzo cenie i nie mam do niej wiekszych zastrzezen ( model 1050 w moim odczuciu to totalna pomylka) - co reprezentuje soba nowy model produkowany w dobie ogolnej kooperacji-globalizacji jeszcze nie wiadomo. trzeba przynajmniej jeszcze roku, dwoch, zeby ludzie ponawijali kilometry i wypowiedzili sie a motocykle z ewentualnymi ustarkami trafily do serwisow. koncepcja tigera 800 jest rownie dobra jak koncepcja f800gs. rynek od lat czekal na takie motocykle - japonczycy zupelnie polozyli lage na tym segmencie. zeby bylo jasne - gdyby bmw reprezentowalo wyzsza niezawodnosc f800gs bardzo chetnie widzialbym w garazu. v-strom to troche inna bajka i nie wystarczy przy powyzszych zalozeniach jako tylko jeden motocykl w garazu. Edytowane 27 Listopada 2011 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Czemu Tiger 1050 według Ciebie to pomyłka, bo sie do niego przymiezrzam na następny sezon?? v-strom to troche inna bajka i nie wystarczy przy powyzszych zalozeniach jako tylko jeden motocykl w garazu. Mógłbys rozwinąc....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberthiszpan Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 w tym, ze nie wymaga serwisu bmw za kazdym rogiem. wlasciciele bmw maja ta dziwna wlasciwosc ze zaczynaja opowiadac o swoich maszynach dopiero jak je sprzedadza. siec jest pelna opisow awarii tego modelu - ja tego nie wymyslilem ani to nie ja psuje te motocykle. ktos w bmw spartolil robote - ot i tyle. f800 gs jezdzi sie calkiem milo - od poczatku podobala mi sie koncepcja tego motocykla i jego parametry ( ktos sobie wreszcie przypomnial o lekkim ukladzie r2)- co z tego jak zrobione to jest jak chinska zabawka. mialem okazje kilka razy widziec to w warsztacie i mam swoje zdanie nt. mnie zasadniczo wisi co kto sobie kupi - jesli jednak w sieci pojawia sie nienormalnie duzo opisow problemu z danym sprzetem to chyba daje to do myslenia. ponad to widzialem w zyciu dziesiatki osob swiezo przed zakupem motocykla napalonych na konkretny model i wiem ze nie zachowuja sie logicznie. sa w totalnym amoku i nie przyjmuja racjonalnych argumentow ;) a jak kolega chce jezdzic po sasiednich wyspach to obowiazuja na nich przepisy drogowe z hiszpani wiec 110/90/50 i 50 KM wystarczy. poprzewracalo sie ludziom w dupach z ta moca - na co czlowiekowi ktory dopiero zaczyna przygode z motocyklem i chce sie krecic po lekkim terenie wiecej? to nie wyscigi dragow. a do jazdy po wydmach w burzach piaskowych kupilbym za 500 euro yamahe TW 200 i nie martwil sie czy dojedzie i czy nie zaszkodzi jej piasek. nie ma jednego motocykla do wszystkiego. nie istnieje. albo upalanie po wydmach albo turystyka z pasazerem i bagazami. p.s. to chyba rekordzista - cale 800 mil ;) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=459539 WITAM PONOWNIE Powiedz mi prosze jak mam się zapakować na Yamahe TW 200z żoną i bagażem,ja nie twierdze że będziemy cały czas po wydmach zapieprzać i to podczas burzy piaskowej,kupując motor staram się wziąć wszystko pod uwage a co za tym idzie przejazd przez wydmy bo nie zawsze jest droga umożliwiająca dojazd na plaże.Teraz co do mocy,to nie oto chodzi że mi się poprzewracało w dupie jak to nazwałeś i chce jako pierwszy motor od razu F800 GS bo moc i to i tamto,ni to że jestem w jakimś amoku jak to nazwałeś,staram się myśleć racjonalnie,zobacz ja waże 97 do 100 kilo,takie mam wachania w wadze podczas gdy trenuje,do tego zona waży ok. 60 kg. plus jak zabiore bagaż w trzy kufry uzbiera się jakieś,nie wiem 40 do 50 kilo,mamy wtedy 210 kilo lekko licząc,uważasz że GS-ka 800 to zbytek mocy ???Teraz co do przepisów predkości.Nie uświadczysz policji na przelotach pomiędzy miasteczkami,wioskami,pustkowie,można ciąć po prostej ile fabryka dałą,no oczywiście pewnie po odpowiednim dotarciu sprzęta,tego nie wiem ale tak mi sie wydaje.Może i tak jest jak piszesz co do wadliwości tego modelu bo serwisy z tego co mówisz maja mase roboty przy tym modelu BMW i dużo jest narzekania w sieci,odpuszcze go ale doradż coś z sensem co mogę kupić a nie Yamahe TW 200,nie kupuje się motoru codziennie i nie będe oszczędzał a póżniej narzekał i spędzał czas u mechanika zamiast na motorze z żoną. POZDRAWIAM Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Przemyśl te dwa motocykla , które wrzuciłem kilka postów wyżej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberthiszpan Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 abstrahując od pierwszej części Twojej odpowiedzi, to poproszę wyjaśnij mi w czym 50KM singiel będzie lepszy do jazdy w 2 osoby, albo 20kg cięższy trampek na 19" kole doskonalszy do pokonywania piachu od niemieckiego produktujsz WITAM PONOWNIE No właśnie bo też tego nie rozumiem,w czym będzie lepszy ???.Niby są te wady które ludzie opisują w sieci plus serwisy zapchane tym modelem z tego co mówi szynszyl ale przecież BMW zawsze miało dobre maszyny,nie wiem już sam co o tym wszystkim sądzić,jedni mówia to drudzy co innego,no ale z drugiej strony statystyki to statystyki,mówia same za siebie.Musze usiąść jeden dzień i poczytać na ten temat dogłebnie co ludzie piszą na forach itp. POZDRAWIAM Robert dawniej z Krakowa z Kazika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) napisalem ze nie ma motocykla uniwersalnego. tw 200 to rower do zabawy po wydmach a nie jedyny motocykl w garazu. to moje zestawienie: wariant 1. motocykl nowy jedyny w garazu - xtz660 tenerewariant 2. dwa nowe motocykle - honda nx4 i transalp700wariant 3. motocykl uzywany jedyny w garazu - transalp 650wariant 4. dwa motocykle uzywane tw 200 i transalp 650wariant 5. mam magiczna rozdzke ktora naprawia moj motocykl - f800gs lub tiger 800 - tigerem jeszcze nie jechalem wiec w zaleznosci co by mi bardziej siadlo 50 KM w singlu zupelnie Ci do sprawnego poruszania sie wystarczy. bmw robilo dobre motocykle - ostatnio w okolicach 1995 roku. tiger 1050 w stosunku do 955i i 800 ma zbyt szosowe zawieszenie - jezeli mowimy o zastosowaniach o ktore pyta Robert. w zestawieniu v-strom - TA700 wybralbym honde moje zle zdanie o f800gs wynika jedynie z tego co wyczytalem na forach i widzilem w warsztacie. niech inni sie ucza na bledach - mnie nie stać. Edytowane 27 Listopada 2011 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberthiszpan Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) Ujme to tak: na tegorocznym zakonczeniu sezonu afrykanskiego bylo sporo 800GS, i mieli je ludzie ktorzy jezdza w terenie, i po swiecie. Jezdza, a nie pierdza w stolki. I gdyby to sie tak masowo i bez przyczyny rypalo, toby tego nie kupili/nie kupowali. Tak ja to widze :)Podobna sytuacja jest z LC8 - znam przypadki rzeznikow, ktorzy wielokrotnie swoje lc8 zarzneli (ale caly czas udaje sie reanimowac sprzet), ale znam tez takich ktorzy wyskoczyli sobie na szybko do Mongolii i zuruck, bez zadnych awarii. Tego sie po prostu duzo sprzedaje. No i kultura techniczna posiadaczy jest jaka jest - a te nowe motocykle nie wybaczaja tyle, ile wybaczala Afryka, czy STenere. WITAM PONOWNIE Rozumiem z twojej wypowiedzi że ten model jest nie do zajechania Honda XRV 750 Africa Twin.Ja z natury jestem taki że dbam zawsze o wszystko i mam jak nowe bardzo długo,no ale z motorem mam do czynienia pierwszy raz,wiadomo że będe sie stosował ścisle do zaleceń producenta plus doedukuje się na necie i jakoś to będzie,ale mój problem polega na tym że po tylu krytycznych wypowiedziach na temat F800 GS sam już nie wiem co mam kupić,a może tą Honda XRV 750 Africa Twin ??,albo coś lepszego,dodam że nie mam zamiaru oszczędzać,bo to co tanie zawsze wychodzi drogie plus zmarnowany czas w warsztatach mechanicznych.Poradż prosze co tu wybrać,jaki konkretny model the best de the best. POZDRAWIAMRobert Edytowane 27 Listopada 2011 przez roberthiszpan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) afryka spelnilaby Twoje oczekiwania - tyle ze nie jest produkowana od 2002 roku - jezeli bierzesz pod uwage uzywany motocykl to czemu nie czytaj, ogladaj: http://africatwin.com.pl/ po zakupie nie zapomnij sie dopisac do afrimapy - na kanarach chyba jeszcze nikogo nie ma ;) Edytowane 27 Listopada 2011 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberthiszpan Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) Ten moj kumpel o ktorym wspominalem kupil 800GS jakos w wakacje. Pojechal do Murmanska (i wrocil, wsio bezawaryjnie), niedawno na szybko wyskoczyl na Balkany (Chorwacja, Albania, powrot przez Rumunie).. ogolnie do tej pory nakrecil prawie 30kkm (powiedzmy ze w 4 miesiace, motór nowka z salonu :icon_mrgreen:). I nic, zero awarii - a on nie jezdzi jak emeryt. Wczesniej mial Afryke. LC8 dla niego za duze, wiec stanelo na BMW.Jak widac nie jest tak zle z tym malym GSem :lalag: WITAM PONOWNIE Czyli jak jest w końcu z tą GS-ką 800,dobra nie dobra,będe musiał chyba obliczyć średnią z tych wypowiedzi i wtedy zdecydować,w każdym bądż razie dziekuje za pomoc bo o to prosiłem,jak coś wiecie to napiszcie jeszcze prosze. POZDRAWIAMRobert napisalem ze nie ma motocykla uniwersalnego. tw 200 to rower do zabawy po wydmach a nie jedyny motocykl w garazu. to moje zestawienie: wariant 1. motocykl nowy jedyny w garazu - xtz660 tenerewariant 2. dwa nowe motocykle - honda nx4 i transalp700wariant 3. motocykl uzywany jedyny w garazu - transalp 650wariant 4. dwa motocykle uzywane tw 200 i transalp 650wariant 5. mam magiczna rozdzke ktora naprawia moj motocykl - f800gs lub tiger 800 - tigerem jeszcze nie jechalem wiec w zaleznosci co by mi bardziej siadlo 50 KM w singlu zupelnie Ci do sprawnego poruszania sie wystarczy. bmw robilo dobre motocykle - ostatnio w okolicach 1995 roku. tiger 1050 w stosunku do 955i i 800 ma zbyt szosowe zawieszenie - jezeli mowimy o zastosowaniach o ktore pyta Robert. w zestawieniu v-strom - TA700 wybralbym honde moje zle zdanie o f800gs wynika jedynie z tego co wyczytalem na forach i widzilem w warsztacie. niech inni sie ucza na bledach - mnie nie stać. WITAM PONOWNIE No śliczne dzięki,podałeś kilka opcji i z konkretnymi modelami,powiedz prosze ,według ciebie ten model byłby najlepszy z najlepszych,tak to rozumiem z twojej wypowiedzi/wariant 1. motocykl nowy jedyny w garazu - xtz660 tenere. To ten the beściak tak ??POZDRAWIAMRobert Edytowane 27 Listopada 2011 przez roberthiszpan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ostatni model 2002r. Odpuść sobie, to ciezkie bydle.Osobiscie wolałbym Transalpa 700 lub V-strom 650. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberthiszpan Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) afryka spelnilaby Twoje oczekiwania - tyle ze nie jest produkowana od 2002 roku - jezeli bierzesz pod uwage uzywany motocykl to czemu nie czytaj, ogladaj: http://africatwin.com.pl/ po zakupie nie zapomnij sie dopisac do afrimapy - na kanarach chyba jeszcze nikogo nie ma ;) WITAM PONOWNIENo szkoda że już nie produkują jak taki udany model,używki nie chce,boje się po prostu,chciałbym coś nowego i dobrego jak i wszyscy zresztą.Powiedz mi jeśli nie Africa to co byś mi zaproponował równie dobrego,niezawodnego ale z modeli które się jeszcze produkuje w klasie 800 albo ewentualnie 700.Myślałem początkowo nad BMW F650 GS,ale sam nie wiem poczytałem troche i zdecydowałem się na tą niby pechową GS 800,co sądzicie o modelu F650 GS,niezawodność,komfort jazdy,użyteczność i to wszystko,sami wiecie ??POZDRAWIAMRobert Ostatni model 2002r. Odpuść sobie, to ciezkie bydle.Osobiscie wolałbym Transalpa 700 lub V-strom 650. WITAM PONOWNIE Dzięki Syrek,pomyśle nad tymi dwoma,powiedz mi jeżeli ty byś miał kupować teraz bez oszczędzaniatak jak pisałem to który model byś wybrał w klasie 800 albo 700 tak zeby spełnił twoje wszystkie,marzenia,wymagania,zachcianki.PS Jeśli translap to który model http://www.transalpclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=24 ,Mowa o roczniku 2011POZDRAWIAMRobert Edytowane 27 Listopada 2011 przez roberthiszpan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.