Dima Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 mam problem skladam mz'te es 250/2 i nie wiem czy zapodac jakies podkladki pod polowki czy tylko na jakims uszczelniaczu a jesli to na jakim stan polowek oceniam jako dobry pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dima Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 he pierwszy raz pisze na forum chyba nic Wam nie skielbasze.... jestem szczesliwym posiadaczem mz es 250/2 :) wlasnie wzialem sie za kapitalny remoncik i mam problem ... zrobilem swoja kochana babcia przed remontem ok 8 tys km i glownym problem jaki mnie dreczyl w czasie eksploatacji to wyciek oleju z polowek spod skrzynki biegow :) kopilem mz'tke od rzeznika, po rozebraniu okazalo sie ze olej ciekl bo jakis domorosly mechanik rozbieral silnik chyba za pomoca siekiery :) zalatwilem inny silnik jest w lepszym stanie przynajmniej polowki :P kupilem oryginalny tlokddr :( zrobilem szlif cylindra, regeneracje walu, w starym opuszczonym sklepie ;) kupilem oryginalne lozyska na wal ddr z plastykowym (tak sadze) koszyczkiem :mrgreen: i teraz biore sie za skladanie nie wiem jak uszczelnic polowki coby mi olej nie ciekl, czt dac uszelki jesli tak to z czego, jaka grubosc, jaki uszczelniacz sylikon czy hermetic czy moze jeszcze cos innego?? prosze doradzcie mi jak Wy skadaliscie Wasze maszyny wielkie dzieki za rady jesli takowe beda... ups chyba sie troche rozpisalem pozdrwaiem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 to juz jest stary silnik i wątpie by powieżchnie styku karterów były w idealnym stanie.Polecam zastosowanie uszczelni i silikonu na wysoką temperaturę.Możesz też "zregenerować" powieżchnie stuku poprzez przeszlifowanie ich równomiernie na płycie traserskiej lub grubym szkle, po tum zabiegu możesz mieć pewność że nie będzie ciekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Wystarczy sam silikon. Powierzchnie przylgowe przeleciec papierkiem, a potem odtluscic. Nawet jak byly slady po srubokretach, silikon to uszczelni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid&17 Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 w rzadnym wypadku nie szlifuj połuwek silnika bo ci się skrzynia i wał nie zmieści>najlepiej wyciąć uszczelke z tektury i poskładać na temperaturowy silikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 w rzadnym wypadku nie szlifuj połuwek silnika bo ci się skrzynia i wał nie zmieści>najlepiej wyciąć uszczelke z tektury i poskładać na temperaturowy silikon Tektura jest gruba i zmienią się odległości w skrzyni biegów. Mój ojciec ma Es 250/2 i jak robił remont to złożył tylko na silikon(czerwony wysokotemperaturowy) Olej mu nie cieknie i jest git :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.