Motórzysta113 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam wszystkich. Mam problem z Chartem 210. Problem polega na tym że został wykonany szlif cylindra(oczywiście przez doświadczoną osobę).Oczywiście nowy tłok i pierścienie. Po poskładaniu wszystkiego przed zakręceniem głowicy podlałem trochę benzyną. Po założeniu głowicy próbowałem kopnąć w kopnik ale on ani drgnął a jak uderzyłem tak porządnie to kopnik zachował się jak na sprzęgle. Po zdjęciu głowicy kopnik normalnie chodzi i tłok się porusza ale jak ją założę już nie. Nie wiem co to może być. Pomocy i z góry dzięki za odpowiedzi ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Miałem podobną sytuację, ale nie w romecie.Ja miałem problem z za małą uszczelką(chodzi o grubość) pod cylinder przez co tłok zaparł się o głowicę i ani drgnął.Przejżyj tłok czy nie ma żadnych obić na denku i jego obrębie Edytowane 15 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Przy okazji zdjętej głowicy, sprawdź ile tego tłoka wystaje nad cylinder w GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 I nie zapomnij że do Charta zakłada się tłok od Rometa (bo "chartowskie" tłoki już nie są produkowane) ale taki tłok trzeba skrócić od dołu bo rometowski ma inną wysokość płaszcza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Pewnie wina uszczelek bo pisze kolega , że bez głowicy śmiga więc musi tam haczyć. Zmierzyć i poprawić. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motórzysta113 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 tłok był kupiony chartowski.odnosnie wypowiedzi o tej uszczelce to jak mozliwe zeby papierowa uszczelka zatrzymała tak wyskoki nacisk tloka.aa dodam ze zalozylem uszczelke papierowo aluminiowa. na weekendzie sprawdze z ta uszczelka a potem bede myslec. dzieki za odp ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.