mati9714 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 rozpołowiłem silnik wymieniłem łożysko i teraz mam problem ze skrzynią a więc jak powinny być podkładki na tych wałkach jutro wstawię fote potrzebuje serwisówki ale nie mogę znaleźć może ktoś ma podobną to bum prosił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 I tak właśnie się to kończy. Skrzynie trzeba było wyciągnąć w całości to byś nie miał takich problemów. Wrzuć foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 mogłeś wyciągnąć w całości z podkładkami jak kolega wspomniał. Chyba że się rozsypała. Podaj rok produkcji, lub numery silnika. Serwisówka musi być dokładnie taka sama od tego rocznika a nie podobna, bo się zmieniały rożne rzeczy. Wrzuć fotki tej skrzyni. http://www.cmsnl.com/honda-cr80rb-expert-1996-usa_model1058/partslist/E++08.htmlmasz tu fiszki od cr80 96r. jak coś patrz na tej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 rok produkcji to 1999 http://imageshack.us/g/17/skrzyniau.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Takie są efekty braku wiedzy w mechanice, dobrze że nie chciałeś rozkuć wału samodzielnie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 udało mi się złożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Takie są efekty braku wiedzy w mechanice, dobrze że nie chciałeś rozkuć wału samodzielnie ...hehe znam takich co rozkuli w domowych warunkach i im sprzet chodzil ale to etz byla. Ja tez probowalem ale 20 lat temu i to byl pierwszy i ostatni raz no gratuluje, ale to czy dobrze złożyłeś zobaczysz dopiero jak ruszysz;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 hehe znam takich co rozkuli w domowych warunkach i im sprzet chodzil ale to etz byla. Ja tez probowalem ale 20 lat temu i to byl pierwszy i ostatni raz no gratuluje, ale to czy dobrze złożyłeś zobaczysz dopiero jak ruszysz;-)Może jeszcze pokręcić i pozmieniać biegi na sucho zanim silnik złoży na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Może jeszcze pokręcić i pozmieniać biegi na sucho zanim silnik złoży na amen.dobry pomysł każdy bieg sprawdzic czy wchodzi, czy jest luz. najlepiej jeden hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Tylko przy tym sprawdzaniu biegów, pamietaj silnik musi mieć obroty inaczej możesz mieć problemy z wbiciem wszystkich biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 wszystkie sprawdziłem parę razy i wchodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 wszystkie sprawdziłem parę razy i wchodząno to git reszta wyjdzie w praniu, najwyżej jeszcze raz rozbierzesz i juz bedziesz ekspert;) Jeśli chodzi o składanie, ważna rzecz wymiana uszczelek, dokręcenie śrub z określonym momentem, zaopatrz się w serwisówkę. Tam jest wszystko czarno na białym gdzie stosować klej do gwintow, ktore elementy smarować i z jakim momentem dokrecać śruby. To wszystko po to żeby Twoja praca nie poszła w błoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 silnika już złożony ma nowe uszczelki nie mogę jeszcze zamontować go do crossa bo mi się łożyska w wachaczu posypały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunder Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Typowe jak ktoś nie zagląda do tyłu i tego nie sprawdza. Miałem CR 125 i wiem co to znaczy. Po każdym dokładnym myciu, rozbierałem z tyłu zawieszenie i wszystko smarowałem, aby uniknąc wydania +-600zł. A z przodu zdejmujesz sprężynke i uszczelniacz do dołu z amorów i czyścisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 silnik włożony mam problem z odpaleniem jak odpalę to napisze jak chodzi czy dalej są te zgrzyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.