Pt77 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 wejdz na gg 7214626 właśnie nie wiem po czym poznać za tłok jest zużytytroche słabo widać na zdjęciu. Powierzchnia tłoka powinna być gładka bez zatarć, czy też ubytków. ściśnij pierścień na tłoku powinien się łatwo chować w rowek bez zacinania. Sciągnij pierścień z tłoka i włóż w cylinder ok 1-2cm od góry cylindra, podpychając tłokiem żeby się równo ułożył. Zmierz luz na zamku szczelinomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) wejdz na gg 7214626 troche słabo widać na zdjęciu. Powierzchnia tłoka powinna być gładka bez zatarć, czy też ubytków. ściśnij pierścień na tłoku powinien się łatwo chować w rowek bez zacinania. Sciągnij pierścień z tłoka i włóż w cylinder ok 1-2cm od góry cylindra, podpychając tłokiem żeby się równo ułożył. Zmierz luz na zamku szczelinomierzem.Tłoka to po zakupie i tak warto wymienić jeśli są co do niego podejrzenia, bo mimo iż wygląda "ładnie" to może sobie pęknąć od zmęczenia materiału. Tym bardziej że tłok do 80 nie kosztuje majątek :) No i pomierzyć oczywiście też trzeba tak jak napisałeś Edytowane 11 Listopada 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/687/silnikxn.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 no widze udało się kosz sciągnąć. jak Wyglądał łożysko pod koszem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 zewnętrznie nie jest w złym stanie ma trochę luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 witam, więc czeka Cie rozpołowienie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 nie mogę ściągnąć silnika jakaś śruba go trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 to masz 2 sruby do ramy z przodu i na dole, a pewnie trzyma Ci oś wachacza ja tez musisz wyciagnac. Jak cos zrob foto, mamy całą zię na remont hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 już odkręciłem silnik i próbuje go rozpołowić stanąłem na tym nie mam pojęcia ja to odkręcić pod tym są jeszcze dwie małe śrubki 8 http://imageshack.us/photo/my-images/220/silnik1p.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 chodzi Ci o magneto? Jeśli tak to blokujesz magneto odkręcasz nakrętkę a później najlepiej gdybyś miał ściągacz wkręcasz itp i ładnie schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 a jak to zablokować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 jeśli chodzi o zablokowanie wału, to możesz spróbować kluczem z drugiej strony tam gdzie zębatka. Powinno puścić bo raczej magneto słabiej dokręcone. Piszę z pracy atu nie widze fotki ale później zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Przykro mi ale jak dla mnie to Ty sobie nie poradzisz z tym remontem skoro nawet nie wiesz jak nazwać magneto i co trzymają te trzy śrubki. Jak masz dostęp do pneumatu to użyj, go do odkręcania magneta. Potem mierzysz gwint w kole i lecisz do tokarza by dorobił Ci ściągacz lub po prostu go kupujesz. Nie próbuj nawet ściągać magneta ściągaczem trój-łapkowym, bo je tylko pogniesz(wywiniesz na drugą stronę). Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 kolega czarekmbx ma rację że bedziesz miał kłopoty. Zależy czy chcesz sie nauczyć, czy naprawić. Ciężko mi Tobie pomóc, tak abyś nic nie uszkodził. Nawet mając sprzęt, ściągacze, narzędzia, to bez podstawowej wiedzy możesz coś zepsuć. Ale cóż jeśli chcesz się nauczyć i masz tego świadomość że może się nie udać to służę radą. No i fajnie by było jakbyś miał ściągacz do magneta jak kolega pisze. Wywinąć na drugą stronę będzie ciężko, ale w najlepszym wypadku prostowanie magneta lub naprawa gwintu przy amatorskich metodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) nie ma w pobliżu Ciebie kogoś kto się trochę na tym zna i Ci pomóc? No bo szkoda byś przypadkowo coś zepsuł chyba że Cię na to stać Edytowane 14 Listopada 2011 przez Drynio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.