emerlu Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam, poszukuję nowego motocykla na nowy sezon. Użytkuję motocykl w 60% w koło komina, w 30% na trasie średniej długości zazwyczaj do 1000km oraz 10% w mieście. Mam około 186cm wzrostu i ważę 100kg. Jeżdżę czasami z plecaczkiem, powiedzmy że 30% podróży to wycieczki z plecaczkiem ważącym 50kg. Nie jestem jeszcze do końca zdecydowany czy mój motocykl będzie nekedem czy lekkim turystą z owiewkami. Nie ukrywam, że zależy mi na w miarę oszczędniej jeździe, rozumiem przez to średnie spalanie poza miastem nie przekraczające 6-6,5L na 100km. Na motocykl mogę wydać od 15k do 20k w zależności od tego czy trafi się jakaś perełka. Ubranie oczywiście posiadam, doświadczenie także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 A czym wcześniej jeździłeś? W tym zestawieniu Bulldoga bym odrzucił na pewno, dlatego że to mało popularne moto w sumie, jest ciężej z odsprzedażą. A parametrami jakoś też nie powala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Wcześniej jeździłem przeróżnymi motocyklami, nie będę wymieniał Simsonów i innych tego typu ale miałem min. CBR-kę F2 oraz Suzuki GSX1400, które odsprzedałem po po pierwsze było w kiepskim stanie a po drugie paliło hektolitry. Bulldog po prostu podoba mi się wizualnie, ale rozsądek i chęć zabawy wskazuje na odrzucenie tej maszyny. Najbardziej leży mi FZ8 Fazer ale nie wiem czy na wiosnę z odpisaniem Vatu uda się go kupić za max. 20k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Hornet 900. Posiadałem i do Twoich wymagań nadawałby się w sam raz.Silnik sprawdzony(CBR), ekonomiczny, duży zakres użytecznych obrotów, moc od samego dołu, pod Twoje wymiary.W trasie, nawet przy mało oszczędnej jeździe spalanie ok 6 l/100kmW cenie też się spokojnie zmieścisz, tylko znaleźć sztukę w odpowiednim stanie. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Niestety Hornet odpada, siedziałem na nim, było mi kompletnie niewygodnie. Jest dość mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 (edytowane) H 900 mały? To kawał motocykla.Ja co prawda jestem niższy od ciebie, ale dla mnie był lekko dużawy, głównie na parkingu, przy przepychaniu. Edytowane 1 Listopada 2011 przez mahor Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Wiesz co no pewnie mamy po prostu inny rozkład nogi:tułów co też jest istotne. Szczerze mówiąc, może to złudzenie a może rozkład podnóżków to z wymienionych przeze mnie maszyn wszystkie oprócz ER6F wydawały mi się przestronniejsze od Horneta 900. Nie mylę go oczywiście z wersją 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Jak to mówią "nic na siłę". Skoro ci nie leży.Ja byłem bardzo zadowolony z niego, więc poleciłem. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 FZ8 w tych pieniądzach nie dostaniesz... Obecnie posiadam VFR vtec i szczerze ją polecam. Wygodna, przy normalnej jeździe pali w okolicach 6-6,5 (min 4,5; max 8,5), plecaczek ma sporo miejsca, świetna i sprawdzona konstrukcja, no i dobrze wygląda. Generalnie spełnia wszystkie przedstawione przez Ciebie kryteria :) Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) No właśnie VFR jest mocnym graczem, siedziałem na niej, wielkość jest ok ale ma trochę inną pozycję niż pozostałe, bardziej sportową. Trochę się tego obawiam. Co do FZ8 no to tak na styku, bo dzisiaj przy odrobinie szczęścia można kupić za 25k - vat. Edytowane 2 Listopada 2011 przez emerlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 FZ8 w tych pieniądzach nie dostaniesz... W przyszłym roku? Już jest szansa, że dostanie ..., no może za 22k :) Ja swojego będę pewnie opychał, tyle że mój to golas :)I raczej nie polecałbym go oszczędnym ..., oczywiście kwestia jak kto jeździ, ale raczej ciężko zejść ze spalaniem poniżej 7L.Nie zapominajmy, że silnik to żywy przeszczep z FZ1, która też "lubi wypić" - zwłaszcza jak się lata wokół komina i po mieście. Ja właśnie głównie po miejskiej dżungli się poruszam. Spalanie nie schodzi zazwyczaj poniżej 9L :) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 To dość niepokojąca informacje, widziałem że silnik jest przeszczepiony no ale jednak zmodyfikowany. Myślałem, że realne spalanie poza miastem to 6L. Jeśli mogę zapytać dlaczego sprzedajesz? Zawiodłeś się na tej maszynie czy może taka naturalna kolej rzeczy? Czemu nie celowałeś w FZ1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Jak będziesz spokojnie odkręcał i poruszał się z przepisowymi prędkościami to pewnie dojdziesz do ~6.5L, mnie się to nigdy nie udaje :)Absolutnie się nie zawiodłem tylko doszedłem do wniosku, że jednak szukam czegoś innego w dwóch kołach aktualnie.FZ8N to taki pies do upalania po mieście, albo do polatania po torze. W tych rolach sprawdza się fajnie.Wersja z owiewką próbuje nieco ten wizerunek "uturystycznić", ale jakbym szukał moto do turystyki to wziąłbym raczej VFR-kę.Dlaczego nie celowałem w FZ1? Bo ja wiem ..., to każdy zaraz "lytrem" musi jeździć? ;-p Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 VFR-ka jest fajnym rozwiązaniem, o ile pozycja na niej by mi przypasowała, boję się trochę tego Vteca no i spalanie jednak pewnie podobne jak w FZ8. Ogólnie rzecz biorąc mam zakrojony wybór już do tych sprzętów o których napisałem, ale dalej niestety pustkę w głowie. Dziękuję Ci za parę szczegółów dotyczących FZ8 ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Powiem tylko, że Twoje rozterki to jest najnormalniejsza rzecz na świecie :) Wymarzony motocykl docelowy, który będzie dobry do wszystkiego nie istnieje, a każdy posiadacz danego modelu będzie Cię do swojego własnego motocykla zachęcał: "weź ten!" :)Możesz sobie trochę pomóc (albo i zaszkodzić - jeszcze większy zamęt :)) i pojeździć tymi motocyklami, które bierzesz pod uwagę.Jazdy testowe u dealerów nie są dziś problemem.Zauważysz być może w ten sposób mankamenty, których nie znajdziesz w najlepszej nawet recenzji.Albo przeciwnie, okaże się że to jest właśnie to :) Inna sprawa, że najlepiej to w ogóle mieć maszyn kilka, każda do czego innego ... :) No ale to już zależy jak kto tę swoją pasję traktuje. Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.