Skocz do zawartości

gasnie na swiatlach na wolnych obrotach


zbyhu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Bylismy z bratem ostatnio pomacac jedna MZtke z allegro - konkretnie ta: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26144623 .

Wszystko cacy, jednak cos ja bolalo... Na wolnych obrotach (a nie byly znowu takie wolne - 1500, ja mam 1000 i nic sie nie dzieje) po wlaczeniu swiatel po chwili gasla. Trzeba bylo trzymac ja powyzej 2000 obrotow, zeby silnik nie zdechl...

Ja sobie wymyslilem, ze to bedzie znaczylo, ze jest zbyt slabe ladowanie na wolnych obrotach, ale w sumie to mi nie pasuje za bardzo, bo chybaby kontrolka dawala o tym znac?

Dlatego pytam sie Was - czym moze byc to spowodowane?

Pytam w sumie z ciekawosci, bo motocykla i tak nie kupimy. Sprzedawca nie chcial spuscic nic ponizej 1500zl, a jedna moim zdaniem do tej kwoty to mu troszke brakowalo...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Na zywo nie wyglada naprawde zle.

Tzn. lakier jest ladny - przez srodek (cala szerokosc) baku idzie taki czerwony pas, ktory lagodnie przechodzi na krawedziach w czarny kolor widoczny na bokach i boczkach. Przedi blotnik jest nieco innego odcienia - taki ciemny siwy, kremowy... trudno ten kolor nazwac, ale tez sie to fajnie komponuje. Przedni blotnik jest wyprofilowany szpachla, wiec ma nieco inny ksztalt od oryginalu. No i niestety jest z jednej strony lekko pekniety (ta szpachla).

Felgi polerowane, calkiem ladnie sie prezentuja. Tylko z tylu brak jednej szprychy.

Obie oponki raczej do wymiany, a w szczegolnosci tylna. W ogoole z tylu zalozona opona 130, ktora juz ociera o oslone lancucha - ta jest prawie przetarta.

Ramam pomalowana jakas srebzanka. Tak samo potraktowanne zostaly przednie amorki i dekle silnika. Z prawej strony juz ciut ten lakier odchodzi (pewno od temperatury kolanka).

Kolanko matowe, koloru hmmm jakby pociemnialej miedzi... takie brazowe, ale gladkie (nie pokryte wzerami).

Silnik prosty - zdarza sie, ze sa odchylone od osi motocykla w prawo. Silnik suchy.

Takze wizualnie motorek moze bylby nawet wart swojej ceny, gdyby nie to, ze jednak jest sporo do zrobienia...

Przede wszystkim opony. To juz jest z 300zl.

Po drugie kostka pradow. Wygladala gorzej niz wojna. Nawet raz padla cala elektryka, bo jeden bezpiecznik stracil styk...

Po trzecie cos nalezaloby zrobic z tym gasnieciem na wolnych obrotach. Ja myslalem, ze to wina regulatora napiecia. A jest tam mechaniczny (tak jak zreszta i przerywacz kierunkow i zaplon).

Po czwarte do roboty chyba tylne amorki. Byly ustawione na twardo, a koles jezdzil w pojedynke na niej. Poza tym byly ufajdane olejem...

Po piate silnik. Juz chyba nalezaloby mu sie troche uwagi, bo dochodzily z niego stuki od prawdopodobnie walu. W kazdym razie nie bylo to sprzeglo.

Po szoste uklad napedowy. Jak sprawdzalismy czy felgi sa proste obracajac kolem dalo sie slyszec przesakiwanie lancucha na zebatce zdawczej. Prawdopodobnie lancuch wyciagniety. Ale nie moglem tego sprawdzic, bo prawa pokrywa tak mocno byla zaciagnieta, ze przy probie jej odkrecenia zgielismy jedyny imbus jaki mielismy :).

Po siodme - cieknaca lekko pompa - standard.

To tyle.

Wizualnie jest ok, technicznie do poprawek. I to calkiem kosztownych, wiec chcielismy zrzucic cene choc na 1400zl, ale koles byl nieugiety. Mowil, ze ma chetnego za 1500zl, dlatego nic nie starguje ponizej tej kwoty.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...