jjank Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) jesli to suzuki to rm 125 to będzie z 5x mocniejszy od xlki, mozna się na tym juz niezle pobawic, tyle ze do spokojnej jazdy się on nie nadaje i trzeba o niego dbać Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaisor1 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Chodzi oto, że suzuki musi pracować na większych obrotach? I co znaczy dbać, na co zwracać uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Na wszystko, jeśli będzie to rm (bo dalej nie napisałeś modelu moto) to w tym przypadku wymiany i remonty robisz co xx mth a nie że puki jeździ to jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 JAk nie na tor to bierz crf 250. Ja taka wlasnie posiadam, przesiadlem sie z yz 125. To sa dwie rozne charakterystkyki silnika. Na czteropaku jazda jest znacznie przyjemniejsza i latwiejsza dla amatora (nie trzeba krecic). Jednak kosztu utrzymania na prawde sa duze i trzeba sie z tym liczyc. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOCROSS 4 EVER Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Z którego roku masz tą crf ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.