szynszyll Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 jestes pewien ze to plyn? ile go jest? ubylo plynu ze zbiornika wyrownawczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v max Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 około dwie łyżki stołowe nie zauważył bym tego, ale muszę skleić obudowę w której znajduje się filter powietrza, w momencie postawienia na boczną stopkę i dokładnie nad gaźnikiem z lewej strony, przejechałem się bez filtra powietrza i pokrywy by znaleźć wyciek i tak jakby z gaźnika ( czy to może być przypchany któryś z przewodów od chłodnicy ) próbowałem jest słodki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 uklad zasilania i uklad chlodzenia nie maja prawa sie 'krzyzowac' - masz gdzies wyciek z ukladu chlodzenia - tak jak napisalem w innym poscie sprawdz jaki kolor ma olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v max Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 olej ok ale mógłby być ciemniejszy ( tak wygląda jakby do nie go się trochę przedostało płynu) czy to może być uszczelka pod głowicą. sprawdzę zaraz w garażu jeszcze wszystkie przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 olej z płynem będzie jaśniejszy - zrobi się emulsja - do prawie białego koloru będzie dążyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v max Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 bez odwiedzin warsztatu w garażu się nie da, przewody na pierwszy rzut ok, w instrukcji wskazują na przypchanie chłodnicy, sprawdzić zawór z taką przepustnicą ale i tak muszę postawić do warsztatu bo poci mi się jeden gaźnik a trzy pozostałe suche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v max Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 dzień dobryw pierwszej głowicy v maxa mieści się zawór z trzema oringami wymieniłem dwa oringi i nadal płyn gdzieś przedostaje się do oleju, czy to jest problem z uszczelkami pod głowicami daj boże coś lżejszego dzień dobryw pierwszej głowicy v maxa mieści się zawór z trzema oringami wymieniłem dwa oringi i nadal płyn gdzieś przedostaje się do oleju, czy to jest problem z uszczelkami pod głowicami daj boże coś lżejszego prośba o wskazówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 niestety daj boze nie pomoze... mierzyles kompresje na poszczegolnych cylindrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v max Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 nie mierzyłem jutro stawiam do warsztatu tylko tak zachodzę w głowę co może być ( trzyma temperaturę ma moc równa praca silnika tylko ten płyn w komorze filtra powietrza) rozkręciłem odmę a tam trochę jakby masełka), wymieniłem oringi na zaworze w pierwszej głowicy i nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.