Maciek_k03 Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Cześć.Od razu w drugim poście po przedstawieniu sie, od razu mowie ze mam zamiar na MZ 150 bo Ogarek to juz za mało :())))) no i tu mam pytanie: jako ze troche wpieprzyłem sie rok temu w bagno jak kupowałem Ogara, to teraz chcę tego uniknąć i nie kupić "złoma" :D No więc niedługo będę oglądał jedną MZ 150 za 600 zeta (chyba tanio, ale jak z papierami i stan bdb to czemu by nie :)), ogólnie ma ją dobry gość od takich sprzętów, mowi sie ze jest dobra, stawia na koło bez problemu ale jednak. Na co zwrócić uwagę przy kupnie ?Wiem ze kumpel od mechaniki to raz, i to juz załatwione, ale co sprawdzać na biegu jałowym, podczas jazdy i ogólnie tak, by było jak najmniejsze prawdopodobieństwo wpakowania sie w shit :DJesli taki post był w archiwum juz to sorka :oops: :D PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Ja ci powiem żę za 600zeta nie kupisz dobrej etz 150 ja kupiłem moją za 830 i zobacz co mnie spotkało: http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=12668 no i poczytaj tutaj: http://mzetz250.webpark.pl/kupno.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 a jako to ma byc MZ etz czy ts. Bo ts-ka za 600zł to moze byc całkiem fajny motorek z etz to moze byc juz gozej ale podkreslam jeszcze raz moze, nie musi. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 ETZ oczywiście :D ale jeszcze jej nawet nie oglądałem. ale mam tez kilku kumpli co również kupili dobry motor za b. dobrą cene. masz racje M@łpa, to nie musi być "złom" :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 6 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Jesli juz bedziesz ja ogladal to zwracaj przedwszystkim uwage na: kompletnosc i oryginalnosc, dzialanie skrzyni biegów, posluchaj czy cos w srodku nie "lomocze" --- unikniesz rozpolawiania silnika. Co do mocy czyli tzw powera nie przywiazuj zbytnio uwagi, srodki jakie trzeba poswiecic na szlif+tlok sa naprawde nie duze w porównaniu np z problemem krzywych lag czy peknietej ramy. :D powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.