maniek_7 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) A Ty widziałeś, jaki motocykl kupujesz...? Jak chciałeś na dziury, to należało poszukać enduro :icon_razz: Tak, sporty tak mają - są twarde i na nierównej nawierzchni wszystko będzie Cię bolało. Taka jest cena za możliwość bezpiecznej jazdy z dużymi prędkościami w głębokich złożeniach po torze. Na ulicy niestety to ma swoje minusy. Z drugiej strony może być gorzej, niż powinno - jeśli poprzedni właściciel był większy i cięższy i ustawił moto pod siebie (zwiększył napięcie sprężyn) - wtedy da się coś zrobić (miałem tak w GSXR) 1. Zajrzyj do serwisówki i sprawdź jakie są "fabryczne" ustawienia zawieszenia - napięcie sprężyny, odbicie i dobicie zarówno z przodu jak z tyłu 2. Sprawdź jak to wygląda u ciebie (ile kresek na napięciu i klików na dobiciu-odbiciu). 3. Ustaw jak fabryka zaleca i sprawdź czy jest poprawa. Jak nie, to lepiej zostaw i pokochaj jak jest. Oczywiście można jeszcze bardziej zmiękczyć zawieszenie - ale to już jest metoda prób i błędów i ostatecznie pogorszysz trakcję. Choć jak nie jeździsz na torze,to w zasadzie do pewnego stopnia nie odczujesz. Jak i co dokładnie kręcić, znajdziesz w Przy Piwie - tam kolega reklamuje stronę którą zrobił gdzie jest to bardzo fajnie i jasno wytłumaczone. Edytowane 14 Października 2011 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jeżeli chodzi o zimę i stanie motoru na gumach to ja sobie uspawałem podstawki pod tylny wahacz i pod przednie lagi . Materiału poszło niewiele ze złomowych odpadów , motor sobie stoi w powietrzu , oraz wygoda przy zdejmowaniu koła na wymiane oponki itp . Co do twardości to nigdy nie jeździłem kawasaki ale w fireblade jak kiedyś za dużo oleju miałem w przednich lagach to był jebitnie twardy , zdarzało mi sie że wyrywało mi kierownice na większych nierównościach . Wyssałem po dwie strzykawki z każdej lagi i problem zniknął .Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucizze Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 nie to tak twardo nie jest :D teraz mam ustawienie ok że aż moto się samo w winklu składa dobrze twarde ale tez sprężyste i kierownica nie chodzi twardo tylko tak w sam raz że przy 130 miło się w winkiel składa :D tylko przy 20km/h to już się ciężko manewruje :D ale chyba sporty tak maja... ale myślałem czy tak może być :D ustawienie mam spisane na kartce bo jak daje moto do mechanika to boje się coś mi ku*wa przestawi albo przykręci w ladze i będę znowu ustawiał tydzień a tak to w notesiku ile linijek ile kliknięć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.