Skocz do zawartości

Pytania + zdjęcia.


ucizze
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A Ty widziałeś, jaki motocykl kupujesz...? Jak chciałeś na dziury, to należało poszukać enduro :icon_razz:

 

Tak, sporty tak mają - są twarde i na nierównej nawierzchni wszystko będzie Cię bolało. Taka jest cena za możliwość bezpiecznej jazdy z dużymi prędkościami w głębokich złożeniach po torze. Na ulicy niestety to ma swoje minusy.

 

Z drugiej strony może być gorzej, niż powinno - jeśli poprzedni właściciel był większy i cięższy i ustawił moto pod siebie (zwiększył napięcie sprężyn) - wtedy da się coś zrobić (miałem tak w GSXR)

 

1. Zajrzyj do serwisówki i sprawdź jakie są "fabryczne" ustawienia zawieszenia - napięcie sprężyny, odbicie i dobicie zarówno z przodu jak z tyłu

 

2. Sprawdź jak to wygląda u ciebie (ile kresek na napięciu i klików na dobiciu-odbiciu).

 

3. Ustaw jak fabryka zaleca i sprawdź czy jest poprawa. Jak nie, to lepiej zostaw i pokochaj jak jest.

 

Oczywiście można jeszcze bardziej zmiękczyć zawieszenie - ale to już jest metoda prób i błędów i ostatecznie pogorszysz trakcję. Choć jak nie jeździsz na torze,to w zasadzie do pewnego stopnia nie odczujesz.

 

Jak i co dokładnie kręcić, znajdziesz w Przy Piwie - tam kolega reklamuje stronę którą zrobił gdzie jest to bardzo fajnie i jasno wytłumaczone.

Edytowane przez maniek_7

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zimę i stanie motoru na gumach to ja sobie uspawałem podstawki pod tylny wahacz i pod przednie lagi . Materiału poszło niewiele ze złomowych odpadów , motor sobie stoi w powietrzu , oraz wygoda przy zdejmowaniu koła na wymiane oponki itp . Co do twardości to nigdy nie jeździłem kawasaki ale w fireblade jak kiedyś za dużo oleju miałem w przednich lagach to był jebitnie twardy , zdarzało mi sie że wyrywało mi kierownice na większych nierównościach . Wyssałem po dwie strzykawki z każdej lagi i problem zniknął .Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to tak twardo nie jest :D teraz mam ustawienie ok że aż moto się samo w winklu składa dobrze twarde ale tez sprężyste i kierownica nie chodzi twardo tylko tak w sam raz że przy 130 miło się w winkiel składa :D tylko przy 20km/h to już się ciężko manewruje :D ale chyba sporty tak maja... ale myślałem czy tak może być :D ustawienie mam spisane na kartce bo jak daje moto do mechanika to boje się coś mi ku*wa przestawi albo przykręci w ladze i będę znowu ustawiał tydzień a tak to w notesiku ile linijek ile kliknięć ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...