Marcin19 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 dobra mam przyczynę , miałem porysowany bak i był malowany i źle zatkał wlew i troszkę farby dostało się do środka i od benzyny zaczęła farba się rozpuszczać pekać odpadać nie wime jak to ujać ale dostawały sie kawałki do benzyny i zawaliło wszystko i dlatego się dławi ... :/ (chyba) teraz pytanie czy to możliwa teoria ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Rzeczywiście tak jak pisał LupoRF , bardzo miło się prowadzi , jednak na parkingu i niskich prędkościach daje znać o sobie masa . Lubię czasem przycisnąć i ostro startować , jak narazie nic się nie psuje . Dużo tej farby tam wpadło ?Moim zdaniem to nie od farby tylko tak jak pisze Adam.M , nie lubią niskich temperatur i coś może w gaźnikach siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin19 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 (edytowane) nie nie mało . Właśnie mam zamiar dać do sprawdzenia bo tylko to boli moją RF :( teraz chcę zalać nowym olejem i nowe świece i filtry , tera nasuwa się pytanie z jaką siłą powinienem dokręcić filtr nie mogę znaleźć nigdzie na necie a wiem że najlepiej robić to kluczem dynamometrycznym? Edytowane 27 Marca 2012 przez Marcin19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Nie, filtr oleju dokrecasz reka, odkrecasz kluczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 (edytowane) Nie, filtr oleju dokrecasz reka, odkrecasz kluczem. posmaruj delikatnie gumową uszczelkę na filtrze, wlej do niego troszke oleju, załóż rękawiczki z gumą na spodzie i dokręć filtr.Jak się silnik rozgrzeje spróbuj dokręcić. Edytowane 28 Marca 2012 przez LupoRF Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin19 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 ok dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin19 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Witam ponownie , wymieniłem filtr wymieniłem świece a moto dalej chodzi jakby miał silnik V i nadal brak mu tej mocy co wcześniej ... gaźniki wszystko ok nie zasyfione , nie wiem już po robić yghhh może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 gaźniki ustawiałeś na "słuch "czy używałeś do tego wakuometru? skąd wiesz ze są dobrze zestrojone? Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin19 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 wujaszek sie tym zajmuje i miał urządzenie .Ale już wiem co sie dzieje dostaje sie przez wężyk powietrze przy kraniku , i wina świec była . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.