pader Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Moja jawka się dusi szczegulnie na 2 i 3 biebu co sie mogło stać :?: Z góry dziękuje za odpowiedzi :mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Hm może zapłon albo słaba masz już kompresje aa jeszcze sprawdż naciag łancucha niby błachostka ale zawsze ciezej idzie jesli nie jest odpowiedni naciągniety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 massz do wyboru zapłon,słaba kompresja albo gaznik... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 4 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 massz do wyboru zapłon' date='słaba kompresja albo gaznik... :|[/quote'] Jak ustawić zapłon i kompresje :?: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Jak ustawić zapłon i kompresje Pozdrawiam Zapłon idzie ustawić ale kompresje NIE! Kompresja to ciśnienie w cylindrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżawa50 Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Drogi kolego kompresii sie nie da ustawić, kompresja jest to rzecz ściśle powiązana z cylindrem i tłokiem, jest to siła a raczej ciśnienie..(chyba cos mniej więcej) kompresje mierzymuy wkrecając specjalny przyrząd do otworu na świece i kopiemy.. I nam pokazuje. Jeżeli masz slaba kompresje tzn że masz albo rysy na cylindrze lub coś podobnego, i tzreba robić szlif, ale wątpie żeby to było to... musisz mieć cos zatkane i nie dochodzi ci paliwo lub dochodzi za mało.. Pobaw sie Iglicą.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 A jak ustawić zapłon :cry: proszę o pomoc :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Przed ustawianiem zapłonu przeczysc dokładnie cały gaźnik - szczególnie dysze!!!1a co do ustawiania zapłonu jeśli sie na tym nie znasz to poproś kogoś bardziej doświadczonego - jeśli koiniecznie chcesz sam to zrobic to :http://www.itp.net.pl/~stormy/w_elektr.html#Katalbo jakas inna stronka ..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 NAjpierw sprawdz gaznik Sprubuj odpalić ze zdjętom Rurką od filtra powietrza ..... jak niepomoże gaźnik to sprawdż tłumik czy nie zatkany ....... potem zapłon najpierw sprawdz przerwę na przerywaczu .....a potem odkręc głowice weź suwmiarkę ..... podłącz żaróweczkę do prtzerywacz i tak .... żarówka ma gasnąć 1,50 ... mm (dokładnien nie pamientam ) :mrgreen: przed GMP ............ A kiedyś ci szłą dobrze czy to tak od zawsze słabo ci idzie ????? bo jeżeli kiedyś szła dobrze to raczej nie zapłon :twisted: :D Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 5 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 niedawno szła dobrze a teraz (niedawno) dusiła się na 3 biegu :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 to na 99% masz cosik z gaznikiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Przeczysc gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 5 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Jak będe na działce to przeczyszcze gaźnik i sprawdze ten zapłon :!: Jeszcze tylko takie jedno pytanko jak się potem reguluje gaźnik :lol: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 sprawdź Najpierw GAŹNIK bo jak to się stało nagle to NIE zapłon ... Gaźnik przedmuchj kardż dyszę i dziurkę :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 regulujesz poprzez wkręcani sruby srodkowej - im wiecej wkręcisz tym wieksze obroty na biegu jałowym .....przeczyść kazda dysza dokładnie ...pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.