zajc Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Może kogoś zainteresuje ten tekst (Mnie zniechęcił do kupna tej audicy :) ) - źródło: Audi A6 Klub Polska.Z tymi silnikami to jak już wcześniej niektórzy pisali-loteria. W mojej byłej robocie było parę firmówek(A3, Superb,Paski) z lat 2005-2006 z przebiegami ~200 kkm i jedzily bezawaryjnie.Choć lekkiego zycia nie mialy-jak to sluzbowki ;) A kumpel kupil sobie mega-wypasa A4 i bardzo szybko zostawił dyszkę na naprawę w serwisie, po czym mu ją ukradli :)Mi podoba się charakterystyka oddawania mocy tego silnika. Jest bardzo liniowa i zbiera się od dołu. Nawet jadąc non stop powyżej 200 km/h nie spali więcej jak 9-10 l/100 km Silnik 170 KM na CR już taki fajny nie jest.Na dole się nic nie dzieje, i nagle dostaje zastrzyk powera by się za chwilę skończyć.Zakres użytecznych obrotów ma bardzo słaby.Ale prywatnie bym sobie tego nie kupił, nie ma bata ;) Ale audi a6 z rocznika 2006 nadal trzyma cenę, mimo ogromnych przebiegów o których tutaj mówimy. Co jest powodem tego, że te auta nadal kosztują nie mało? Jeżeli te audice dziś nazywamy szrotami (ze względu na przebiegi rzędu 350.000) to co z nimi będzie za rok lub 2 lata? Będą miały prawie pół miliona kilometrów. I co wtedy, ludzie będą oddawać za półdarmo?Trzyma cenę, bo jest droższa niż Octavia czy Pasek z tego samego rocznika? Popatrz na to z drugiej strony.A6 po pieciu latach kosztuje 20-25 % wartości nowego auta.A to jest przerażająca utrata wartości! To chyba nawet Deju ma mniejszą :D A samochody używane mają to do siebie, że im droższe w ekspoloatacji i bardziej awaryjne-tym niższe mają ceny. Nieważne wyposażenie czy osiągi. Patrz przykład A4.Słabo wyposazone, ale 1,9 TDI w manualu są droższe od full wypasa 2,0 TDI z multitronic'em.Bo ta konfiguracja wrózy ogromne problemy i kupę kasy wyrzuconą na naprawę. A tego nikt nie lubi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 A orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z 2.7tdi? Myślałem o 3.2fsi ale tego nie da się zagazować :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 a kum starszego passata z 1,9 tdi na full wypasie w zajebistym stanie zrob chipa tuning daj do dobrego mechanika niech powymienia co trza i za ponad polowe mniej bedziesz mial super samochod na lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) a kum starszego passata z 1,9 tdi na full wypasie w zajebistym stanie zrob chipa tuning daj do dobrego mechanika niech powymienia co trza i za ponad polowe mniej bedziesz mial super samochod na lata He he ale mu doradziłeś, daj spokój z wieśwagenem. Ja bym spokojnie wziął 2.7 TDI, nawet jakby miał ponad 300.000. Edytowane 3 Października 2011 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 He he ale mu doradziłeś, daj spokój z wieśwagenem. Ja bym spokojnie wziął 2.7 TDI, nawet jakby miał ponad 300.000. Hmmm a czym motywujesz swoją radę? Przy 300 tysiącach wypada zrobić łańcuch, do tego sam napinacz jest jest bardzo problematyczny w wymianie bo jest z tyłu silnika... No i jeszcze sam fakt że napinacze się często sypią :) a kum starszego passata z 1,9 tdi na full wypasie w zajebistym stanie zrob chipa tuning daj do dobrego mechanika niech powymienia co trza i za ponad polowe mniej bedziesz mial super samochod na lata Czip 1500, później dwumas za 2000 bo to idzie w parze i to szybciej niż można się spodziewać. Wg mnie dla tych 20-30 koni nie warto jeśli masz już wersję z silnikiem 130+ Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Hmmm a czym motywujesz swoją radę? Przy 300 tysiącach wypada zrobić łańcuch, do tego sam napinacz jest jest bardzo problematyczny w wymianie bo jest z tyłu silnika... No i jeszcze sam fakt że napinacze się często sypią :) Czip 1500, później dwumas za 2000 bo to idzie w parze i to szybciej niż można się spodziewać. Wg mnie dla tych 20-30 koni nie warto jeśli masz już wersję z silnikiem 130+Są dobre zestawy valeo do wyeliminowania dwumasu za 1200:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.