colahondax11 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 (edytowane) Audi a6 kombi, rok 2006, silnik 2.0 TDI, automat, z przebiegiem około 350.000 km.Mam okazję kupić za dobre pieniądze (Niespełna 42.000 zł), auto ogólnie zadbane i bezwypadkowe. Zostało kupione w Niemczech w 2009, miało wtedy na liczniku 240.000 km. Jedno co wiem, to to, że obecny właściciel nie jest "dziadem" i nie szczędzi na niego pieniędzy, przypuszczam że należycie go serwisuje, w zaufanym warsztacie. Co mnie niepokoi, otóż pompo-wtryski, obawiam się, że przyjdzie mi kiedyś wymieniać te elementy, z jakimi kosztami muszę się liczyć? Bo w ASO wołają około 10.000 pln. Warto kupić to auto, czy jednak odpuścić. Zdjęcie przykładowe tego modelu. http://katalog-samochodow.pl/img/audi-a6-c6-avant-2-7-tdi-quattro-4.jpg Edytowane 24 Września 2011 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Przecież to normalny przebieg dla diesla z niemcowa...Jak jego stan jest super to możesz brać jednak też cena nie powala na kolana.Co do silnika to nie masz co dramatyzować...musiałbyś mieć pecha.KLIKKLIK Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 350tys km to już trochę jest.Koszt pompo wtrysków w tym silniku to jeszcze nie koniec świata.Wysiada najczęściej napęd pompy olejowej i pękają głowice. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Przecież to normalny przebieg dla diesla z niemcowa...Jak jego stan jest super to możesz brać jednak też cena nie powala na kolana.Co do silnika to nie masz co dramatyzować...musiałbyś mieć pecha.KLIKKLIK Monter, na mobile.de biorę dużą poprawkę. Tyle razy już słyszałem od kolegów, że jechali tam po auto, a jednak wrócili na pusto. Ponoć albo szrot, albo zupełnie ogłoszenie niezgodne z opisem, zamiast prywatnego właściciela, Turek na placu. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Przebieg realny, a nie jak większość po około 150 000 km... Lepiej wyposażone czy golizna? Cena moim zdaniem bardzo dobra. Chociaż ja bym się obawiał że motor może być trochę za słaby dla tej wielkości samochodu. I jeszcze diesel, po tym co się naczytałem (swoją drogą ciekawe ile w tym prawdy) to chyba wolałbym się pogodzić z wyższym spalaniem i brać z benzynowym motorem. Marzy mi się 3.2 fsi quattro ale zagazować ciężko, a benzyny swoje spali. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 (edytowane) Auto od roku ma podniesioną moc na 170 koni. Ale programem, bez żadnych technicznych przeróbek. Edytowane 24 Września 2011 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Monter, na mobile.de biorę dużą poprawkę. Tyle razy już słyszałem od kolegów, że jechali tam po auto, a jednak wrócili na pusto. Ponoć albo szrot, albo zupełnie ogłoszenie niezgodne z opisem, zamiast prywatnego właściciela, Turek na placu.Sorki bo coś mi się omamiło z tym przebiegem, ze to 250 tysięcy. 350 to juz faktycznie trochę jednak ile w Polsce takich jeździ (oczywiście cofnięte o 200) i robią następne 150 do tego to nie zliczysz :icon_mrgreen:Brak kolegom doświadczenia. Po drugie to turek nie jest problemem bo mało jest aut od prywatnych sprzedawców.Sam wiesz jak ja działam i dlatego to ma ręce i nogi. Jak masz potrzebę to zawsze auto mogę sprawdzić...zawsze mam bliżej...za drobną opłatą :icon_twisted: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafik Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Warto sprawdzić czy pompki są siemensa czy boscha.Siemens umiera bez ostrzeżenia,jest problem z kupieniem używki,a nowe tak jak piszesz bardzo drogie.Nie wiem jak z audi ale vw miał akcje serwisowa i jeśli samochód nie był bodajże starszy jak 6 lat to w razie usterki pompo wtrysku wymieniali go za darmo na nowy.Jest tez możliwość ze pompki są już wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 A jaki kod silnika?BMN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Yo! http://vwszrot.pl/ - czytales? Te silniki 2,0 TDI nie maja za dobrej slawy ;).Wolalbym stare 1,9 TDI. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Sporo się tego naprawia ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogas Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 (edytowane) Ja mam A6 98r sedan z silnikiem 1,9TDI AFN ze zmieniana mapa na 140 koni i robie jak chce na starcie wszystkie Audi Pasaty z tymi silnikami 2,0 Edytowane 25 Września 2011 przez Yogas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ale 2,0 też się bezproblemowo czipują.Tu idzie o koszty eksploatacji i napraw, które jeśli chodzi o silnik nie są niskie.Na przykład kółko napędu pompy oleju wyciera się, a jest integralne z wałem korbowym...No i jak to tanio naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogas Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Wszystko sie zgadza im nowszye auto tym wyzsza kwota naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 To pierwszy z silników z serii "jednorazówka". Jak już na tamtej stronie można przeczytać liczona jest trwałość części aby napewno się popsuły. Następne niespodzianki nam producenci szykują....np. rozrząd na łańcuchu...ale od strony skrzyni (to np. od merca). Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.