Janusz L Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Witam. Posiadam kawasaki gpz 500s z 2000r, montowałm wczoraj pompe wodną i na nieszczęście urwałem końcówkę wałka napedzającego wirnik. Mam pytanie czy ten uszkodzony wałek można zdemontować bez wyciągania silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Witam. Posiadam kawasaki gpz 500s z 2000r, montowałm wczoraj pompe wodną i na nieszczęście urwałem końcówkę wałka napedzającego wirnik. Mam pytanie czy ten uszkodzony wałek można zdemontować bez wyciągania silnika ?no niestety nie, nastepnym razem klucz dynamometryczny w lape i bedzie OK, a przypuszczam ze naciagnales material juz przy demontazu krecac nie w te strone w ktora trzeba;) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Tak można. Lewy gwint. Wrzuć bieg, tylny hamulec i odkręcasz w prawo. Kupisz używkę na allegro i będzie ok :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Tak można. Lewy gwint. Wrzuć bieg, tylny hamulec i odkręcasz w prawo. Kupisz używkę na allegro i będzie ok :icon_twisted:piszesz chyba o samym wirniku pompy a nie o walku na ktory sie go nakreca i o ktorym jest tutaj mowa...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Piszę o wałku. Można go wykręcić. Jest wkręcany w wałek wyrównoważający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) Piszę o wałku. Można go wykręcić. Jest wkręcany w wałek wyrównoważający.jesli tak to dzieki za info, sam na tym zapewne skorzystam w przyszlosci:) sorry za wprowadzenie w blad...pozdr.Ale kolega zapewne nie ma juz za co zlapac bo z reguly lamie sie rowno z plaszczyzna, wiec pewnie wiercenie go czeka... Edytowane 21 Września 2011 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ułamał się pewnie sam gwint, a reszta wałka pompy została. Można go odkręcić kluczem normalnie (przerabiałem to). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz L Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 mateq34 to mnie pocieszyłeś perspektywa rozpoławiania silnika niezbyt mnie cieszyła dzięki , wałek rzeczywiscie ułamał sie na gwincie i jest za co chwycić . Mam tylko jeszcze jedno pytanie czy ten wałek też jest na lewym gwincie? Sorki nie doczytałem jest lewy gwint wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Jeśli wirnik jest na lewym gwincie, to wałek prawie na pewno też. Inaczej by się odkręcił :) Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.