Skocz do zawartości

Otwarte sprzęgło do HD


Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw pooglądaj potem posłuchaj jak to klekocze i potem się dobrze zastanów.Dla mnie przerost formy nad treścią.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości użytkowych to nie ma chyba żadnych a nawet ma kilka wad. Dobre do lansu i do potężnych silników gdzie zwykłe sprzęgiełko i łańcuszek nie ogarniają kuwety.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do lansu - jak najbardziej. Mi się podoba, nawet ten klekot przy wyciśniętym.

Największa wada - możliwość zerwania pasa (kamyki, patyki i druciki, cały syf z szosy )

Największa zaleta - klekot :buttrock:

A na serio - na zaatlantyckich forach mnóstwo opinii... ocen... tylko czytać...

PS. do potężnych silników - tylko łańcuch, pas...nie ogarnia kuwety (wyczytane w wielu wątkach za wodą)

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ale Cię Paweł zakręcili co???? :laugh:

Najważniejsze co Ty chcesz, reszta to tylko powiew wiatru.

Posłuchać, poczytać i zrobić po swojemu - takie jest moje zdanie i tak Ci podpowie Twój Hary. To jest jego zaleta robisz co chcesz i jak Ci się to podoba.

Pozdrawiam

PS - tam za wielka wodą mało kto zwraca na to uwagę w tym tłoku - wierz mi przyglądałem się temu zjawisku.

Edytowane przez ricardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!

 

W poprzednim moto miałem 3,5" na pasie z Ultimy.

 

Generalnie jakość wykonania raczej średnia. Trzeba było trochę porzeźbić

aby pasowało.

Dobre opinie są o BDl-u. Ja bym uderzył w tą firmę.

Cross Bones na suchym będzzie git :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zdecydowałem się na BDL ,już w drodze

zajebiście jak je zamontujesz wyślij fotki,napisz o wrażeniach z jazdy-sam kiedyś chciałem,nawet znalazłem do mojego sporta N-1200 ale ostatecznie wymieniłem tylko tarcze na kewlarowe i mocniejszą sprężynę,ale kiedyś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do lansu - jak najbardziej. Mi się podoba, nawet ten klekot przy wyciśniętym.

Największa wada - możliwość zerwania pasa (kamyki, patyki i druciki, cały syf z szosy )

Największa zaleta - klekot :buttrock:

A na serio - na zaatlantyckich forach mnóstwo opinii... ocen... tylko czytać...

PS. do potężnych silników - tylko łańcuch, pas...nie ogarnia kuwety (wyczytane w wielu wątkach za wodą)

 

Największą wadą to jest to, że nogawka ci się może wkręcić. Potem pójdzie jak po maśle. Nawet psa z budą przemieli :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największą wadą to jest to, że nogawka ci się może wkręcić. Potem pójdzie jak po maśle. Nawet psa z budą przemieli :bigrazz:

jak ci może wkręcic nogawkę jak mają osłonę :blink: chyba że jesteś zwolennikiem frędzli ale wtedy polecam japońce z wałem kardana-nic już ci nie urwie :icon_razz:

Edytowane przez łysy31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...