Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem Yamaha YZF 426


maylo YZF 426
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kiepsko to brzmi, przecież taki przypadek można wyczuć od razu po braku kompresji!!!

Koszt naprawy wygiętego zaworu tez jakiś smieszny. Coś Ci mechanik ściemnia.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo w keihinie pękła blaszka :D :D :D skąd ja to znam :D

 

każ temu twojemu majstrowi rozebrać silnik i zobacz czy w cylindrze nie ma na denku tłoka fragmentów tej blaszki u mnie w drzcie fragment podparł zawór ale sporo odłamków było na tłoku-na szczęscie na tłoku a nie między gładzią a tłokiem....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...