Horb Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Na spalanie nie narzekalem, ale to litr w Vce cudow czyli spalania po 5-6 litrow nie oczekuj:)Hmm a moja tak pali. Wprawdzie jeżdżę po emerycku ale jednak :) Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Zapomniałem dopisać że tl1000 lub sv650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Za 6000zł to nie kupi zadbanej TL, ceny dobrych egzemplarzy zaczynają się od 10000zł.Za tą kasę to ciężko cokolwiek w dobrym stanie kupić. No może jakąś 500 ;> Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) Yuby moge pokazac Ci moj egzemplarz ktory jest b. zadbany i w 6 tys sie miesci:) jedynym mankamentem jest to ze teraz jest to naked nie z mojej winy, a slepego kierowcy puszki, zreszta sytuacje opisywalem w temacie mojej TLki, niestety fotek nie udalo mi sie jeszcze wstawic bo chce najpierw w 100% ja skonczyc, a troche zabiegany ostatnio jestem, ale jesli jestes zainteresowany sluze fotkami w plastikach i sam ocenisz:) Horb 5-6 litrow to chyba jak silnik odpalasz;p Edytowane 8 Września 2011 przez matiuss90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Skoro tak uwazasz trudno, ja wiem co sie stalo, mam wszystkie plastiki do moto zeby zobaczyc jak to wygladalo, i nie kazdego Yuby od razu stac na sprzet za 20 tys, czy dwa moto jak w Twoim przypadku. Ja jestem motocykla pewien w 100%, daje na niego gwarancje, moge jechac do kazdego serwisu na przeglad bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Horb 5-6 litrow to chyba jak silnik odpalasz;pTia, a pozniej przez kolejne 200- 300 km :icon_razz: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Chyba jak sie nogami odpychasz ^^^^;p dobra koniec z tym offtopem;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 A jak z częściami do tl i sv? ceny itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Z częściami jest bardzo przyzwoicie, mnóstwo rzeczy jest wspólnych dla TL, SV, GSXR, GSXF, RF z tamtych lat i są tanie. Do SV to raczej dostaniesz wszystko co potrzeba, u nas dużo tego jeździ, czy to starsze czy młodsze wersje. Jednak rzeczy specyficzne dla TL-a, np. owiewki, crash pady, sety (zarówno seria jak i sportowe) itp. trudniej dostać, ale wszystko (dosłownie) znajdziesz na angielskim/amerykańskim/niemieckim ebay-u. Edytowane 9 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Czytam wszędzie tu i tam...i pisze że każde moto ma jakieś wady mniejsze lub wieksze. Liczy sie stan motocykla i potem po zakupie to jak sie o niego dba.Doszedłem do wniosku że powinienem wybrać to co mi sie podoba i jak łatwo jest o nie drogie części. Myśle nad tl1000s lub tl1000r i sv650. Będe w najbliższym czasie próbował dosiąść tych maszyn i przetestować je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Adi805, zakup lepiej SV650, na TL1000 za daleko nie zajedziesz. Nie chodzi mi tu o sprzęt a o Twoje umiejętności. Sportowe litrowe V2 to nie rurki z kremem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Dzięki za troske ale wiem co to strach i wyobraznia:) Jak będe miał pecha to i na skuterze sie zabije jak tak dalej kierowcy 4kółek będą zajeżdżać drogi nie patrząc 2 razy w jedną i drugą strone. Ale masz może i rację bo tych sv jest więcej a i mniej palą.Tylko jest takie szczególne pytanie dlaczego tak szybko sv i tl-ki tracą na wartości i czytam w ogłoszeniach że ludzie z takich maszyn szybko rezygnują i sprzedawaja za bezcen lub zamieniaja na cokolwiek innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Moim zdaniem wynika to z faktu, że są to motocykle dla dość specyficznego klienta.Silnik V, sportowe zacięcie, ale brak pełnych owiewek. No i laski nie leją tak po nogach na ich widok :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 na widok mojej TLki sikaja od razu;0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 A czy laski znają sie na moto??? Nie sądze. Dla przeciętnej dziewczyny ścigacz to sportowy, chopper dla staruszków a enduro czy cross w teren. Jeżeli o mnie chodzi to też mam oczy i widze co jest ciekawe i ładne. Podoba mi sie tl,sv,vx,bulldog,v-max. A jesli chodzi o laski to chyba kwestia ich gustu co im sie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.