adi805 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Na początku rozmyślałem o vx800 i vfr750 rc36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) a to moje niedopatrzenie, zasugerowałem się tym, że pisałeś o czoperze i zamiast vx przeczytałem chyba vs800, którego do jazdy nie polecam :) - po jak pisałeś dłuższej przerwie, lepiej celuj w coś poniżej litra, bo nowe sprzęty wiele się różnią od xs eleven i takiego tl'a lepiej nie przytulać :) Edytowane 8 Września 2011 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 VFR 750 RC 36 do 6k?Ciezko bedzie o motocykl w dobrym stanie :) Chyba,że mowa o RC 36 I a nie II ;) Celuj w NTV,bo motocykl daje baaardzo duzo emocji :) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Szaleć to ja raczej nie chcę bo szkoda zdrowia i życia.A jezdzić chcę rekreacyjnie na krótkie odcinki.Chociaż chciałbym mieć tych koni w zapasie niż ujeżdżać jakąś padaczke. Waże 100kg także troche tej mocy moto musi mieć. Owszem i gdybym mógł skorzystać od czasu do czasu z toru to bym sprawdził co maszyna potrafi...ale nie na drogach publicznych.No to chyba Honda VTR1000F będzie lepszym wyborem, ale ceny dużo mniej atrakcyjne. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Yamaha eleven była strasznie ciężka i toporna. Za to na cx500 mi sie dobrze jezdziło a to przecież też archaiczna konstrukcja. Myslisz że nie poradził bym sobie z tl1000? Ntv mi sie nie podoba. vx jest ciekawe lecz awaryjne.,vfr750 rc36 jest fajny tylko za dużo plastiku. Pozostaje sv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Tak mnie zastanawia fakt,czemu musi miec widlaka??Ja bym rozszerzyl poszukiwania o R4(więcej golasów). Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) TL-a idzie ogarnąć, to nie jest aż taka rakieta choć uważam, ze ma spory potencjał. Fajny, elastyczny silnik. Jest stosunkowo lekki i smukły tylko po prostu pozycja jest zdecydowanie sportowa - podnóżki wysoko, kierownica nisko i długi bak. Jazda na wprost przez dłuższy czas trochę męczy. No i ma świetne brzmienie, tylko nie w serii :) . Edytowane 8 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) z tym nie poradzeniem sobie to nie przesadzaj, piszę tylko, że jeśli nie jeździłeś dwa lata i nie masz zamiaru grubo latać to sportowa v'ka jest nie bardzo na miejscu. Nikt za Ciebie nie wybierze, musisz sobie pooglądać ogłoszenia i nie celuj w konkretny model tylko w to co akurat będzie w gites stanie, szkoda tylko, że marny wybór v'ek w tym przedziale --wariat: jak rozszerzy poszukiwania na r4 to pojawia się też całkiem niezła gama samochodów ;) Edytowane 8 Września 2011 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Pytasz dlaczego v-ka, dlatego że te silniki mają klase w sensie takim że wywodza sie z stylu harleya? i mają to coś pomimo że to tylko japońce. Niewiem czemu tak sie uparłem na te v ale miałem cx500 z v poprzecznym i ten dzwięk silnika mnie zaraził. A rzędówki to jak w aucie klank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 No coz tlka to tlka, ja sie zakochalem w tym moto i nad kupnem nawet sie nie zastanawialem, gdyby nie wyjazd to nawet o sprzedazy bym nie myslal:) Wiele osob twierdzi ze tlki z 97 roku mialy wiele bledow, ja sie jako takich nie dopatrzylem, prowdzi mi sie ja fajnie(jestem podobnej wagi co ty), moc poprostu zaskakuje na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow, dla mnie moto idealne, nie jestem jakims guru motocyklowym ale z opanowaniem tlki nie mialem wiekszych problemow, moc jest ale do opanowania, w moim przypadku ciezko bylo przyzwyczaic sie do Vki jak caly czas jezdzilem r4:) W kazdym badz razie polecam Tlke, byle zadbana:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Moze i sie z tobą Saltus zgodzę że nikt za mnie moto nie wybierze,ale wezmę pod uwage wasze opinie i na podstawie tego przeanalizuje co racjonalnie wybrać a potem kupić. Zapomniałem dodać że miałem okazje miesiąc temu jechać suzuki 750 inazuma od kolegi i wszystko dopasowane do mnie ale silnik pracuje jak suszarka bezpłciowo. Jak to jest z tl1000?, bo piszą użytkownicy że pali jak smok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) Jak to jest z tl1000?, bo piszą użytkownicy że pali jak smok.Na trasie 7 - 7,5 l. Nie jest takim smokiem. Moja wychlała maksymalnie 10 l. Edytowane 8 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Na spalanie nie narzekalem, ale to litr w Vce cudow czyli spalania po 5-6 litrow nie oczekuj:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi805 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 No niby na wtrysku a pali jednak dość sporo w porównaniu z większościa v-twinów.Ale cóż, coś za coś...w sumie nie jezdzi sie codziennie jak autem. Także jak narazie mam dwie kandydatki suzi tl i sv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiuss90 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Male porownanie za ta kase kupisz zadbana tlke, z svka moze byc problem, tlka to 1000, svki 1000 za taka kase nie kupisz, mozesz szukac 650. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.