Skocz do zawartości

Wawa Ząbki Zielonka Marki


artur-suz-wawa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to masz odpowiedz dlaczego masz takie objawy:) bo to nie jest puchnięcie hamulca, zmień plyn jak najszybciej jezeli chcesz mogę cię tego nauczyc ... mozesz sobie zrobic krzywde stary...i mowie serio ten płyn to juz pewnie kisiel... a jak zalane masz np... dota 6 , to w wiekszosci będzie to woda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam jeszcze 3 ustne...;/ masakra Sluchaj tylko jak wymienisz płyn np na DOT5&6 To musisz ten plyn wymieniac jakies 2 do 3 razy w sezonie on dużo szybciej lapie wilgoc:) oplot zadziała tylko wtedy gdy masz plyn powyżej tych wartości :) czyli np 6... lub wyżej jak znajdziesz taki w sprzedaży :P

 

guma się rozszerza i plyn jest rzadszy ... dlatego klamka wchodzi dalej , powodując ,ze hamowanie jest mniej efektywne

 

a płyn o mniejszej wartości przy salowym oplocie poprostu mija się z celem ponieważ będzie się gotował

 

Wybacz ale wiekszych bzdur jeszcze nie czytalem chyba...

Rozumiem ze masz u siebie DOT6? :)

 

W sumie to nie jedyny kwiatek jaki napisales, zaczynajac od tego ze 40tys km to dla motocykla duzo... Nie chce sie porozniac z Toba - tylko poprostu nie masz bladego pojecia o rzeczach ktorych piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kolego ile jezdzisz na motocyklu:) za pewne nie dłużej odemnie i pewnie nie miałeś tak dużej ilosci sprzętów jak ja:) Mówię tylko to co wiem , to co zaobserwowałem :) haha gdzie ty masz bzdury?? może to że dot6 bardzo szybko łapie wilgoc?? :) kolego nie zaczynaj jechać po kims kogo nie znasz , 40 tys dla motocykla sportowego to duża ilość przejechanych kilometrów jak dla mnie:) aaa i na przyszłość wypada sie przywitać . Zapewniam Cie ze nie chce dla swoich kolegów zle i jak bym sie na tym nie znal nie dawałbym im rad:)

 

Sory nie będę się wdawał z tobą w polemikę :) pewnie wiesz lepiej:) ups co ja mówię na pewno :) dobranoc kolego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danon po**balo mi się z tym plynem

Nie był zmieniany plyn hlodniczy.

Płym hamulcowy był zmieniony we wrześniu zeszłego roku. Na jaki tego już nie wiem.

Była zmiana na 100% we wrześniu 2011.

 

Moje odczucie przy hamowaniu jest takie, że jak dowale kilka mocniejszych hamowań to kolejne jest takie, że klamka jakby mniej wchodzi i hamuje słabiej,a jak mocniej doćisne to mam wrażenie że zblokuje przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, tak głośno myślę czy na moja jazdę warto w stalowy oplot inwestować?

Polatam w weekend troche ostrzej i poobserwuję jeszcze co się dokładnie z tym dzieje.

 

Kupiłem płyn hlodniczy i może sam go zmienie :) Mechanicznie to ze mnie totalna noga :) Mam nadzieje że złoże to co porozkładam :)

Jeszcze pytanko do wymiany płynu. Warto przepłukac układ wodą (kranówką)? czy lac nowy płyn odrazu?

Edytowane przez marcinrednose
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zmienia postać rzeczy ... wiesz co ja jestem jednak zwolennikiem zmieniania płynu co sezon , tym bardziej ze nie wiesz jaki płyn został zalany , tak jak już wczesniej mowilem (lecz zostałem znegowany) :) jeżeli jest to dot6 on lapie szybko wilgoć ... Motocykl stał w zimę więc plyn hamulcowy moze nie dawać rady ... Szczególnie ze to nie stalowy oplot a tylko guma tak?? ja zawsze jakiego motocykla nie miałem zmieniałem co sezon i działało szczególnie ze to inwestycja około 60 zlotych...

 

Wiesz co trudno mi powiedzieć ... jeżeli masz zamiar pałować na torze to myślę ,że tak a jeżeli nie no to myślę ze dobry płyn hamulcowy powinien załatwić sprawę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zauwazyles zaleznosc - masz nabitych 28 postów i mowisz zebym sie przywital :D

1. Jestes 93 rocznik - 19 lat. To musiales miec naprawde duzo motocykli... Zawiode Cie - jestem od Ciebie starszy, dluzej jezdze i jesli chcialbys porywalizowac to zapraszam w najblizszym czasie na tor :)

2. Jestem mechanikiem motocyklowym i bzdura jest chociazby to ze uzywasz DOT6 :D Nie ma takiego plynu hamulcowego.

3. Nie "jade" po Tobie tylko wytykam bledne informacje ktore piszesz. Ktos moze je potraktowac serio.

4. 40tys dla motocykla sportowego to duzy przebieg tylko na allegro. Z doswiadczenia powiem Ci ze X11 pierwsza ingerencje w zawory mial przy przebiegu ok 110tys km... Poszukaj sobie tez tematu o przebiegach. Nie raz robilem motocykle powyzej 100tys przebiegu i jedyna rzecza po ktorej mozna najszybciej poznac przebieg to stan tloczkow. (z mniejszych pojemnosci CBR F4i z przebiegiem 160tys km ktora jezdzi normalnie. Fazer 600 z przebiegiem 170tys km... itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie zamierzam z Tobą pisać i mówić Ci ile miałem motocykli i ile lat jezdze i gdzie jezdziłem:) Jeżeli rzucasz "rękawice" podaj miejsce :) jeżeli termin będzie mi pasował podjadę:) A niewiem czy się orientujesz ale X11 To raczej maszyna turystyczna cbr f4i to nie typowy wyżyłowany scigacz a fazer to typowo szosowo turystyczna maszyna ... Gdzie ty porównujesz takie maszyny do 750 ktore maja po 150/160 koni?? człowieku daj spokój a według mnie ilość postów sie nie liczy:) niewiem czy ktoś w ogole na to zwraca uwagę:) ale jeżeli to mowi o człowieku to hmmm rzeczywiście jestes kozak zastanawiam się tylko kiedy masz czas naprawiac te motocykle skoro ciagle napierdalasz na forum:)

 

Jak scigałem się w motocrossie miałem płyny dot6:) stąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z racji 2 lewych rąk do robótek technicznych i tak sam za żadne wymiany - poza olejem, czy płynem chłodniczym sie nie biorę, wieć luz.

Temat mamy Ząbki, Marki itd. więc dałem malego offtopa. Sorka i zakończmy zaśmiecanie tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...