Adamek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Koledzy, gdzie szukac w malym Dragsterku przyczyny nie swiecenia sie neutrala. Moto zapala tylko na wcisnietym sprzegle, po rozlozeniu kosy gasnie. A sama kontrolka nie swieci jak swiecic powinna miedzy 1 a 2 biegiem. Szukalem samego czujnika, ale poleglem a manuala nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drakmor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 A jesteś pewien, że to jest kontrolka? Może po prostu nie wrzucasz luzu? Wiem, że to brzmi dziwnie, ale pytam o to, dlatego, że sam mam Draga 125-tkę i mam duże problemy z wrzuceniem luzu. Na postoju wskakuje tylko jak puszczę lekko sprzęgło i wrzuce trochę obrotów, inaczej mogę swobodnie wrzucić luz w jeździe, zaraz przed zatrzymaniem. Poza tym nie wskakuje. Moto mam od niedawna i nie miałem czasu w nim jeszcze dobrze pogrzebać, ale widząc Twój post zacząłem się zastanawiać. Jeśli po rozłożeniu podnóżki, moto gaśnie, znaczy, że mas go na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Nie, moto mam na luzie. I co panowie, nikt nie podpowie nic w temacie ? P.SI jeszcze takie zapytanko, gdzie szukac stacyjki. Podeslijcie jakies namiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Zaskoczyłeś mnie pytaniem o stacyjkę.... jak uruchamiasz moto i stwierdzasz, że nie ma luzu skoro nie wiesz gdzie jest stacyjka!? Dragi o dużej pojemności z tego co pamiętam mają ją z przodu po prawej stronie. Przekręć klucz w stacyjce bez zapalania silnika i szukaj luzu, jak nie znajdziesz to odpal go na sprzęgle, i ponownie próbuj znaleźć luz przetaczając motocykl do przodu i do tyłu o pół metra. Moto to nie samochód i biegi przeskakują jak skrzynia "czuje ruch maszyny" jak moto się toczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 @Forrest2000, kompletnie mnie nie zrozumiales. Stacyjki szukalem nowej, a nie gdzie sie znajduje w moto, bo stara byla kompletnie rozbebeszona po zlodziejach. Moto nie mialo luzu nie jako luzu tylko luzu w sensie kontrolki neutral. Ale juz jest wszystko ok, czujnik byl walniety, po wymianie wszystko jest jak powinno byc. Problem mam z korkiew wlewu paliwa jedynie, nigdzie nie moge dostac a jak juz to cena jest baarrdddzzzoooo duza (120 euro) i to bez kluczyka, bezsens jakis. Mam na oku za grosze korek chromowany z YBR, ale nie wiem czy podejdzie. W tej kwestii potrzebuje pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Sorki Adamek. "Pojechałem po galotach". Twój ostatni post wszystko wyjaśnia. Niestety nie mogę Ci pomóc w kwestii korka. Może inni koledzy z tego forum pomogą. Pozdro przesyłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Spoko :) A znajdzie sie ktos kto zfoci mi z kazdej strony korek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 lipa - nigdzie nie ma serwisowki do najmniejszych virago. az dziwne bo to popularna drynda. czujnik neutrala masz pod oslona zebatki zdawczej a tu manuala do xv 250 - silniki praktycznie te same: http://www.wrzuc.to/FJre9C6.wt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Fakt, z manualem do 125 masakra, ale moze dlatego ze jest do 250, a jak sam zauwazyles praktycznie to te same silniki. Z czujnikiem juz poradzilem, znaczy znalazlem i wymienilem. Dzieki za manuala . Moze sie komus przyda. Korek z YBR pasi do xvs 125, 250 i 650. Zanabylem na chybil trafil i lezy jak orginal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.