Skocz do zawartości

XVS 125


Adamek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, gdzie szukac w malym Dragsterku przyczyny nie swiecenia sie neutrala. Moto zapala tylko na wcisnietym sprzegle, po rozlozeniu kosy gasnie. A sama kontrolka nie swieci jak swiecic powinna miedzy 1 a 2 biegiem. Szukalem samego czujnika, ale poleglem a manuala nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien, że to jest kontrolka? Może po prostu nie wrzucasz luzu?

 

Wiem, że to brzmi dziwnie, ale pytam o to, dlatego, że sam mam Draga 125-tkę i mam duże problemy z wrzuceniem luzu. Na postoju wskakuje tylko jak puszczę lekko sprzęgło i wrzuce trochę obrotów, inaczej mogę swobodnie wrzucić luz w jeździe, zaraz przed zatrzymaniem. Poza tym nie wskakuje. Moto mam od niedawna i nie miałem czasu w nim jeszcze dobrze pogrzebać, ale widząc Twój post zacząłem się zastanawiać.

 

Jeśli po rozłożeniu podnóżki, moto gaśnie, znaczy, że mas go na biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zaskoczyłeś mnie pytaniem o stacyjkę.... jak uruchamiasz moto i stwierdzasz, że nie ma luzu skoro nie wiesz gdzie jest stacyjka!? Dragi o dużej pojemności z tego co pamiętam mają ją z przodu po prawej stronie. Przekręć klucz w stacyjce bez zapalania silnika i szukaj luzu, jak nie znajdziesz to odpal go na sprzęgle, i ponownie próbuj znaleźć luz przetaczając motocykl do przodu i do tyłu o pół metra. Moto to nie samochód i biegi przeskakują jak skrzynia "czuje ruch maszyny" jak moto się toczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Forrest2000, kompletnie mnie nie zrozumiales. Stacyjki szukalem nowej, a nie gdzie sie znajduje w moto, bo stara byla kompletnie rozbebeszona po zlodziejach. Moto nie mialo luzu nie jako luzu tylko luzu w sensie kontrolki neutral. Ale juz jest wszystko ok, czujnik byl walniety, po wymianie wszystko jest jak powinno byc.

 

Problem mam z korkiew wlewu paliwa jedynie, nigdzie nie moge dostac a jak juz to cena jest baarrdddzzzoooo duza (120 euro) i to bez kluczyka, bezsens jakis. Mam na oku za grosze korek chromowany z YBR, ale nie wiem czy podejdzie. W tej kwestii potrzebuje pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, z manualem do 125 masakra, ale moze dlatego ze jest do 250, a jak sam zauwazyles praktycznie to te same silniki. Z czujnikiem juz poradzilem, znaczy znalazlem i wymienilem. Dzieki za manuala .

 

Moze sie komus przyda. Korek z YBR pasi do xvs 125, 250 i 650. Zanabylem na chybil trafil i lezy jak orginal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...