R@F Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Czy ktoś miał już okazje dosiadać tego sprzeta? 2 filmiki z moich jazd próbnych: Moje spostrzeżenia:- pozycja wygodna dla wysokich kierowców (180cm i więcej) Siedzi sie wysoko, tak jak lubię.- Silnik na oryginalnym wydechu zapiera dech w piersiach, skrzynia pracuje bezbłędnie. Na światłach ciężko było luz znaleźć. Ma potężnego kopa z samego dołu. Po mieście nie da się już na 3 biegu jechać (zgodnie z przepisami) bo szarpie łańcuchem, to samo na rondach - trzeba 1 wbijać. Wyprzedzanie tym sprzętem trwa kilka sekund nic nie redukujesz tylko ogień - poezja. - ochrona przed wiatrem jak dla mnie ok - 140kmh bez najmniejszych problemów.- w lusterkach wreszcie coś widzę (vide GSXR)- hamulce jak sporcie - brzytwa. 2 palce wystarcza w zupełności. Po przesiadce na Speed Tripla 2011 która jechałem tego samego dnia czuć duza różnice w mocy na korzyść Aprilii. Z kolei po przesiadce na Gixxa przez myśl mi przeleciało "jak ja na tym mogę jeździć"? :D Mam nadzieje ze ktoś coś będzie miał od siebie do dorzucenia. ps. zna ktoś polskojęzyczne forum poświęcone motocyklom (nie skuterom) Aprilli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 W sierpniowym wydaniu Motormanii jest test. Polecam. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Chyba juz wszystko co sie da przeczytałem na jej temat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 nie jeździłem V4R, ale mam podobne spostrzeżenia z jazdy Tuniakiem 1000R, jedynie ten kop z samego dołu tak niekoniecznie, trzebą ją kręcić, żeby wystrzelic jak rakieta. Jak tylne zawieszenie? W poprzednim Tuoniaku amor jest tuż przy rurze wydechowej i po ostrzejszej jeździe robi sie bardzo miękki i buja na nierównych winklach.PS jaka kamerka nagrywane? Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 nie jeździłem V4R, ale mam podobne spostrzeżenia z jazdy Tuniakiem 1000R, jedynie ten kop z samego dołu tak niekoniecznie, trzebą ją kręcić, żeby wystrzelic jak rakieta. Jak tylne zawieszenie? W poprzednim Tuoniaku amor jest tuż przy rurze wydechowej i po ostrzejszej jeździe robi sie bardzo miękki i buja na nierównych winklach.PS jaka kamerka nagrywane? Kop z samego dołu jest tak potężny ze przy pierwszym starcie zamknąłem manetkę, tak się wystraszyłem, to pierwszy liter na jakim jechalem :)Jeśli chodzi o amor to za krotko jeździłem żeby sprawdzić ale jest twardy, tak był ustawiony. Poza tym usytuowanie wydechu z boku powinno pomoc mięknącemu amorowi jak sadze...Kamerka - GoPro HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 to pierwszy liter na jakim jechalem :) To chyba stąd Twoje odczucia odnośnie kopa :) Bo jak analizowałem wykresy momentu i czytałem testy - to raczej nie ma szału jak na nakeda, dopiero na wyższych obrotach wali ogniem. To samo Pejserini pisał. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Porownujac do mojej 750 to wydaje sie byc odwrotnie, najwieksza moc czuc w przedziale 6500-9000rpm. W Gixie mam lagodne przyspieszanie od 2000 do ok 6-7000, potem coraz szybciej. Tutaj odczucia podobne do mojej bylej SV gdzie ruszajac z kopyta ciagnie z samego dolu. Rowniez ogladalem wykresy z ostatniego "motocykla" z porownania nakedow i tam nie wyglada to tak jak sie to odczuwa. Porownujac go do nowego Speeda mialem wrazenie ze na Tuono V4 przebiega duzo szybciej. Moze to zludzenie ktore spowodowane jest cudownym dudnieniem V4? Podajac za przyklad czasy z pomiarow nijak sie to ma do wykresow: Przyspieszenie.:..V4R.......Speed Triple0-100:.................3.3s........3.2s0-140:.................4.9s........5.1s0-200:.................8.7s.......10.5s Elastycznosc:60-100:...............3.8s........3.5s100-140:.............3.7s........3.8s140-180:.............3.8s........4.8s Podsumowujac Aprilia ma na pewno dluzsze przelozenie bo chcac na miascie z przepisami jezdzic masz 2, w speedzie 3 i pewnie to mialo zwiazek z moimi odczuciami co do wyprzedzania. Edytowane 1 Września 2011 przez R@F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Rowniez ogladalem wykresy z ostatniego "motocykla" z porownania nakedow i tam nie wyglada to tak jak sie to odczuwa. Podajac za przyklad czasy z pomiarow nijak sie to ma do wykresow: Tak często jest - że wykresy czy tabele nie mają przełożenia do rzeczywistości. Dlatego strasznie chciał bym się Tuono V4 przejechać, zobaczymy kiedy będzie dane... Co do tego że na wyższych prędkościach Tuono miącha Triple'a - normalne - wszak to rozebrana RSV-4 a Speed Triple to jednak "tylko" naked :) Moze to zludzenie ktore spowodowane jest cudownym dudnieniem V4? V-4 to ogólnie zajebisty silnik, szkoda że w tak niewielu motocyklach się znajduje - jest drogi w produkcji... Połączenie mocy r-4 i dzwięku oraz ciągu v-2 - z tym że oprócz dzwięku to v-4 ma więcej cech raczej rzędowej czwórki. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 ps. zna ktoś polskojęzyczne forum poświęcone motocyklom (nie skuterom) Aprilli? www.apriliaforum.org Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Czy ktoś miał już okazje dosiadać tego sprzeta? Moje spostrzeżenia:- pozycja wygodna dla wysokich kierowców (180cm i więcej) Siedzi sie wysoko, tak jak lubię.- Silnik na oryginalnym wydechu zapiera dech w piersiach, skrzynia pracuje bezbłędnie. Na światłach ciężko było luz znaleźć. Ma potężnego kopa z samego dołu. Po mieście nie da się już na 3 biegu jechać (zgodnie z przepisami) bo szarpie łańcuchem, to samo na rondach - trzeba 1 wbijać. Wyprzedzanie tym sprzętem trwa kilka sekund nic nie redukujesz tylko ogień - poezja. - ochrona przed wiatrem jak dla mnie ok - 140kmh bez najmniejszych problemów.- w lusterkach wreszcie coś widzę (vide GSXR)- hamulce jak sporcie - brzytwa. 2 palce wystarcza w zupełności. Po przesiadce na Speed Tripla 2011 która jechałem tego samego dnia czuć duza różnice w mocy na korzyść Aprilii. Z kolei po przesiadce na Gixxa przez myśl mi przeleciało "jak ja na tym mogę jeździć"? :D Mam nadzieje ze ktoś coś będzie miał od siebie do dorzucenia. Ano mial. Nie potwierdze, ze ciezko bylo znalesc luz, w motocyklu ktorym jezdzilem wszystko bylo jak najbardziej w porzadku. Po miescie mozna wbic VI – tke i tez bedzuie jechal, fakt, ze przy przyspieszeniach bedzie nieco ociezaly. Kopa ma konkretnego praca silnika Honda niech sie uczy ! Przelozenia ze wzgledu na mniejsza predkosc max w porownaniu do RSV4 ciekawsze ! Do 160 km/h, dalej nie dalo rady trzeba bylo hamowac – hamulce pjerwyj sort ! Speed Triple'm jezdzilem dzien wczesniej ( najprawdopodobnie powypadkowy ) – pierwszy Triumph kzory zle sie prowadzil. To chyba stąd Twoje odczucia odnośnie kopa :) Bo jak analizowałem wykresy momentu i czytałem testy - to raczej nie ma szału jak na nakeda, dopiero na wyższych obrotach wali ogniem. To samo Pejserini pisał. Analizuj dalej, jezdza poonad litrem i powiem tyle, ze kopa ma. :crossy: Edytowane 15 Września 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 powiem tyle, ze kopa ma. :crossy: Trudno żeby nie miało przy ponad 160 kuniach. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.