Skocz do zawartości

kawasaki zxr 400 prosze o ocene, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mamzamiar kupić kawasaki zxr 400 czytałem troche o tym motorku i pasuje mi znalazłem oferte na allegro http://allegro.pl/kawasaki-zxr-400-nie-cbr-r6-zx6r-f4-f3-i1765014091.html tylko że w kawie z tego co mówi właśćciel do wymiany jest łańcuszek rozrządu niewiem czy mi się to opłaca bo mam po motor 600 km co się wiąrze z wymianą łańcuszka prosze o wasze opinie Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mamzamiar kupić kawasaki zxr 400 czytałem troche o tym motorku i pasuje mi znalazłem oferte na allegro http://allegro.pl/kawasaki-zxr-400-nie-cbr-r6-zx6r-f4-f3-i1765014091.html tylko że w kawie z tego co mówi właśćciel do wymiany jest łańcuszek rozrządu niewiem czy mi się to opłaca bo mam po motor 600 km co się wiąrze z wymianą łańcuszka prosze o wasze opinie Pozdrawiam

 

Napisz to jeszcze raz po Polsku, używając znaków interpunkcyjnych oraz spacji. Wtedy na pewno ktoś cię zrozumie i pomoże.

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubala... to twój pierwszy moto ?

 

piszesz, że czytałeś o tym motocyklu, a czy siedziałeś kiedyś na nim ?

 

i tak jak kolega wyżej napisał... naucz się pisać po polsku (oddzielaj czasem zdania kropkami) bo na prawdę ciężko zrozumieć to co piszesz...

“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”

ś.p. Ayrton Senna da Silva

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem tylko że niemam na klawiaturze kropki i przecinka i paru tam jeszcze bo mi siostrzeniec popsół i to nie jest moj pierwszy moto miałem już zzr 250 i suzuki rg! 80 ale na zxr jeszcze nie siedziałem chciałem żeby mi ktoś powiedzieł czy w ogóle opłaca mi się po ten motor jechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do każdego motocykla który ma już trochę lat będziesz musiał dołożyć kasy... rozrząd to normalna sprawa jak motor ma 40 tys. km

 

z zxr 400 jest taki problem, że to mało popularny sprzęt i części pewnie tylko z ASO, a sam napinacz rozrządu to pewnie parę stówek... do tego łańcuch, ślizgi, zębatki... ale jak już zrobisz to wiesz co masz...

 

co do samego motocykla, to jak masz powyżej 175 cm, wzrostu to będziesz wyglądał jak na chomiku.... motocykl jest dość mały...

 

czy warto po to jechać ? nikt nie ma kryształowej kuli... ze zdjęć nie wygląda na jakiś bardzo styrany jak na te lata... musisz jechać z kimś ogarniętym i zobaczyć posłuchać...

“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”

ś.p. Ayrton Senna da Silva

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie powiedziałem... ja np. jestem fanem ZXR

 

i gdybym był niższego wzrostu to pewnie kupiłbym sobie ZXR 400 bo motocykl bardzo mi się podoba... a tak to zostaje ZXR 750 :P

 

nie ma co porównywać ZXR do CBR, ZXR to bezkompromisowy ścig uprowadzony z toru wyścigowego, CBR jest bardziej cywilizowana, i nadaje się do turystyki... mój kolega ma CBR 600 F4 i jeździ nią do sklepu po bułki...

 

musisz się określić czego oczekujesz... czego tak naprawdę chcesz...

“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”

ś.p. Ayrton Senna da Silva

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Foinic, bez przesady :) ja mam 188 cm wzrostu i jeżdżę zxr 400 od tej wiosny. Wcale nie wygląda to źle. Motocykl jest naprawdę bardzo fajny, mój pierwszy więc z mojego doświadczenia mogę Ci powiedzieć że spokojnie nauczysz się na nim odpowiednio jeździć. Kupiłem go w opłakanym stanie, za 3800 zł. Włożyłem w niego koło 1500 zł i jest dużo lepiej, ale nie tak jak bym chciał. Rozłożyłem go na zime, przeczyściłem, wymieniłem plyny. Zobaczymy jak będzie się spisywał w nadchodzącym powoli sezonie. Musze jeszcze po wymieniać dzwingie rączki hamulca i sprzęgła, oraz linke od gazu. Chcę go zrobić tak żeby chodził poprawnie. Często się przegrzewa ( szczególnie w lato) i słabo zapala na rozgrzanym silniku. Mam rocznik 93' przejechane 54 000, z czego sam w tym sezonie zrobiłem 10 000. Ma swoje lata więc nie wymagam od niego zbyt dużo. Chcę nim przejeździć jeszcze sezon 2012 i pomyślę o zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moim zdaniem rozsądny wybór jak na początek. Moto mimo swoich lat wygląda całkiem nieźle.

Weź pod uwagę jeszcze nową ninję 250 :) miałem okazję posiedzieć, pojeździć niestety nie. Przy CBR 250 wygląda duuuużo lepiej i jest mocniejsza w górnym zakresie obrotów. Dodatkowo jak na taki silniczek brzmienie ma całkiem całkiem. Sam bym się w wielką chęcią na nim pobawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...