szynszyll Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 yo! na prosbe kolegi przedrukowuje: Cześć, Mam taki problem.Mam założony zawias przedni od drz 400 SM do xrv 750.W weekend zmieniłem sprężyny z seryjnych 4.4 na 4.8. (np KTM lc8 ma w seri 4.8 i wagę zbliżoną do xrv 750)Zalałem świeży olej 5w. Wcześniej dałem za gęsty, ok 7w i tłumienie było za tępe.W czym problem. SAG się w zasadzie nie zmienił i wynosi ponad 9cm.Zawias ma teraz prawidłowe tłumienie, precyzyjnie wybiera nierówności ale moto strasznie dobija przy hamowaniu, wykorzystując prawie cały skok amortyzatorów.Wsadzone sprężyny to WP. Są o 5mm dłuższe od seryjnych ale to chyba nie ma znaczenia.Myśle czy nie popieprzyłem nic z wymianą oleju, ale zalałem strzykawką tyle ile przewiduje manual czyli 530ml. Ktoś ma pomysł o co chodzi..? od siebie dodam ze w manualu podane sa dwie wartosci objetosci oleju - jedna dla komory dolnej, druga dla gornej - nie bardzo wiedzielismy jak zalewac poszczegolne komory - na nasz rozum sa polaczone i olej sie miedzy nimi przelewa. czy cos zrobilismy zle? jaka jest prawidlowa procedura napelniania olejem zawiasu USD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 http://www.motox.pl/forum/viewtopic.php?p=152335 Tu jest mowa o zawiasie Cr`ki ale będziesz miał pogląd jak to zrobić. Ilości oleju oczywiście muszą być z twojego zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jeżeli jest tam zawias dwukomorowy to olej się z jednej komory do drugiej nie przelewa. Ważne żeby w górnej komorze/ cartdridżu nie było w ogóle powietrza. Wlej trochę wiecej oleju odstaw na chwile żeby olej się ustabilizował i kilka razy poruszaj sztycą ok 3/4 skoku pilnują by tłoczysko nie wyszło nad olej. Później skręcasz cardridż do kupy, jak podczas ruchu tłoczyska nie będzie słychać takiego charakterystyczniego dźwieku dla powietrza to zrobileś wszystko cacy, jak będzie słychac to powtarzasz odpowietrzanie jeszcze raz. Wcisniety cardridż do końca ma sam się wysunąć całkowicie. W dolnej komorze za wiele filozofii nie ma, wystarczy wlać odpowiednią ilośc oleju i gotowe. Jeżeli dalej będzie za miekko, to dolewajcie po ok 5 ml oleju na lage, każde dolanie powinno byc już odczuwalne w pracy zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Dzięki Panowie,Mam nadzieję, że teraz już bedzie OK Podro 750v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.