piotr123 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam.Mam problem z pompa hamulcową w virago.Moto stało przeszło 3 lata nieuzywane(bez płynu hamulcowego w układzie.Dziś jest problem tego typu,że mam zapeiczone cylinderki w zacisku i na dodatek poma nie pompuje płynu.Zero reakcji.Jak rozebrać ten tłoczek który pokazany jest na zdjęciu?http://www.bikepics.com/pictures/2257639/Jest on osłoniety gumową uszczelka i nie widać przez to czy tłoczek sie wykręca czy trzyma go jakis pierścień ...?prawdopodobnie tak-ale jak to rozebrać?Co do zapieczonych cylinderków w zacisku to po naprawie pompy postaram sie wypchnąć je siłą płynu hamulcowego.Próbowałem wd40 i 8barów z kompresora ale nie ma szansy na to aby wyszły.Może podgrzac zacisk płomieniem gazowym i próbować wypychać kompresorem???Prosz o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Chłopie, po tym co tu opisałeś to niezła kuźnia...:banghead:Po pierwsze nie używa się WD40 do elementów współpracujących z gumą bo następuje interakcja...już nie wspomnę o nagrzewaniu zacisku...Zdejmij gumkę a ukaże Ci się seger. Zaoszczędziłbyś zapewne czasu i pieniędzy kupując sprawne używki... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Przecież gumki w zaciskach i tak już będą do wymiany... Możesz to obficie zalać jakimś odrdzewiaczem, i po zrobieniu pompy muszą wyjść, nie ma bata. Tylko ostrzegam, że zestaw naprawczy może nie pomóc, bo jeśli już zaczęła lecieć to prawdopodobnie cylinderek pompy uszkodzony. Bawiłem się kilka razy w zestaw naprawczy w różnych moto i nigdy nie zdał egzaminu - nawet w pompach magury. Jak już leci to kaplica, tylko sprawna używka jak napisał Monter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Przydało by się zacząć prace od odpowietrzenia układu.Jeżeli będzie powietrze pompowania nie będzie.Odłącz przewód od zacisku i zobacz czy będzie pompowało płyn.Jeżeli pojawi się płyn na końcu przewodu podłącz go do zacisku i odpowietrz zacisk a być może tłoki w zacisku wyjdą.Gdy tłoki wyjdą wyczyść cały układ,dobrze było by zastosować nowe uszczelniacze zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.