sprytny78 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Mam kłopot- -po upadku na lewą stronę pękł mi dekiel skrzyni/sprzęgła. W tym miejscu nie ma akurat ciśnienia oleju i nic do tego miejsca nie przylega więc zastanawiam się nad sposobem naprawy - spawanie-minusem jest to że może się odbarwić chrom który jest na zewnątrz.. klejenie - nie mam pojęcia jak sie to będzie zachowywać i czy wytrzyma rozgrzany olej.. kupno nowego/używanego dekla - cena ...pewnie z 600,800...bo to aluminium chyba.. Wasze zdanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Kupić nowy a ten pęknięty wystawić na allegro za złotówkę.Przekonasz się ilu rzeźbiarzy jest na tym rynku :icon_biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Piotr podał najlepsze rozwiązanie jednak alternatywą dla tych manewrów jest zmatowienie tego miejsca oraz wokół i zastosowanie dwóch produktów. Jednym jest pasta uszczelniająca odporna na olej i temperaturę (jutro sprawdzę nazwę) i również można ją stosować właśnie bez dociskania oraz kleje dwuskładnikowe jednak nie poxipol. Musi to być cos odpornego na olej i temperaturę powyżej 90 stopni(tu właśnie wysiada poxipol). lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprytny78 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Piotr podał najlepsze rozwiązanie jednak alternatywą dla tych manewrów jest zmatowienie tego miejsca oraz wokół i zastosowanie dwóch produktów. Jednym jest pasta uszczelniająca odporna na olej i temperaturę (jutro sprawdzę nazwę) i również można ją stosować właśnie bez dociskania oraz kleje dwuskładnikowe jednak nie poxipol. Musi to być cos odpornego na olej i temperaturę powyżej 90 stopni(tu właśnie wysiada poxipol). Co to znaczy "zmatowienie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Musisz sprawić aby powierzchnia była "poszarpana" a nie gładka bo kleje nie będą się tak dobrze trzymać jak na chropowatym. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Piotr podał najlepsze rozwiązanie jednak alternatywą dla tych manewrów jest zmatowienie tego miejsca oraz wokół i zastosowanie dwóch produktów. Jednym jest pasta uszczelniająca odporna na olej i temperaturę (jutro sprawdzę nazwę) i również można ją stosować właśnie bez dociskania oraz kleje dwuskładnikowe jednak nie poxipol. Musi to być cos odpornego na olej i temperaturę powyżej 90 stopni(tu właśnie wysiada poxipol). To co napisał monter + dokupienie karbonowej nakładki na dekiel która wszystko przykryje, zamaskuje z zewnątrz. Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez thobeta Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Carbonowej do VTX, to jeszcze większa wiocha jak te chromy. Miał być chrom - pomyłka Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez thobeta Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprytny78 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Miał być chrom - pomyłka Akurat ta nakładka jest z drugiej, prawej strony więc odpada...w moim mopliku pokrywa jest od razu chromowana, bez nakładek...to chyba tak fabrycznie jest... Czy takie kleje( dwuskładnikowe do metalu i aluminium) wytrzymują rozgrzany olej, wibracje?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Z czystym sumieniem gwarantuję Ci, ze jak zakleisz ten otwór po wczesniejszym zmatowieniu i odtłuszczeniu tego miejsca benzyną ekstrakcyjną a najlepiej używając sprayu to odtłuszczania tarcz hamulcowych to zapomnisz o tym.Pasta jest idealna do takich rzeczy. Olej i temperatura nic jej nie zrobią, wibracje również bo jest elastyczna a do tego można ją stosować właśnie jako "zalepiacz". Ma formułę, która nie pozwala na odczepianie się kawałków od miejsca zastosowania. Wiem bo używam.Tutaj na allegro KLIK lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprytny78 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zrobiłem!!! JB WELD i wszystko gra-polecam wszystkim. Nic nie cieknie, myśle że bedzie w porzo... Dziękuję za pomoc i dobre rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi