Skocz do zawartości

KMX 125


rozan73
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

kupilem kmx-a 125 01r i od poczatku mam problem z obrotami.skacza od 2k do 4k.myslalem ze to maly problem,to tylko lewe powietrze.gaznik wyczyscilem,pozniej filtr powietrza,uszczelnilem specjalnym klejem do uszczelek kruciec miedzy gaznikiem a cylkiem i to samo.zimny czy cieply zawsze ma za wysokie obroty.kiedy na chwile dam ssanie to opadna ale tez na chwile i znowu to samo.jedyne co jeszcze przychodzi mi do glowy to simmering od strony magneta ale nie jestem pewny czy to ruszac bo cewki wygladaja czysciutkie jak z fabryki.moze to o niczym nie swiadczy,nie wiem bo nie znam sie az na tyle.szukalem juz wszedzie na necie i nie znalazlem odpowiedzi.w koncu postanowilem napisac tutaj i prosic o jakies rady.aha,nie wiem czy to ma znaczenie ale gdy sie przyjrzalem na membrany to jedna nie domyka sie na jakies 0.5mm.dodam jeszcze ze linka gazu jest dobra.slychac jak przepustnica uderza w gazniku.iglica najnizej.srube skladu mieszanki musze miec wkrecona na maxa bo jak ja troche odkrece to mam dopiero wysokie obroty!bardzo was prosze o jakies wskazowki odnosnie mojego problemu!

BARDZO DZIEKUJE ZA WSZELKIE ODPOWIEDZI!

pozdrawiam!

Edytowane przez rozan73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz podłączony dozownik ? Jeśli ktoś go wyciągał i nie zatkał króćca po nim w gaźniku to moto nie da się wyregulować. Po za tym wyciągnij gaźnik z przepustnicą w środku i zobacz czy się zamyka do końca. Jeśli nie to potem będziemy dumać.

Po za tym ten simmering od strony magneta też trzeba będzie sprawdzić jak w żadnym innym miejscu nie przepuszcza.

 

Membrana może powodować problemy z pracą i regulacją silnika ale nie wchodzenie na wysokie obroty ze startu. Chyba, że coś mi się porąbało :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ta srubke mam wkrecona na maxa ale i tak mam za wysokie obroty.dozownik mam i nigdy go nie odlaczalem.moze jeszcze dzisiaj wymienie simmering bo wlasnie kupilem klucz do odkrecania filtrow oleju i mysle ze przytrzymam nim magneto zeby nakretke odkrecic.przy czyszczeniu gaznika sprawdzalem czy przepustnica sie dobrze domyka i jest ok.

dziekuje za odpowiedzi!

Edytowane przez rozan73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simmeringu od strony magneta nie wymienisz bez rozpoławiania :] Gdyby to był simmering to by wyższe obroty łapał . Ja stawiam na tą membranę, bardzo prosto jest to wytłumaczyć, jest nie szczelna przez co paliwo się wraca i jest za uboga mieszanka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby Zobaczyć szczelność Simmeringa możesz ściągnąć sam dekiel osłaniajacy magneto odpalić go i psikać na odpalonym dezodorantem na magneto mniej więcej w miejsce Simmeringa jak by zaczął wkręcać się na jeszcze większe obroty niż zwykle to znaczy ze łapie lewe powietrze a dzieki temu powinieneś wykluczyć Simmering chyba bo nie wiem jak w inny sposob mozna sprawdzić jego sprawność;) a tak to też stawiam na mebrame ew nieszczelność króćca. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simmeringu od strony magneta nie wymienisz bez rozpoławiania :] Gdyby to był simmering to by wyższe obroty łapał . Ja stawiam na tą membranę, bardzo prosto jest to wytłumaczyć, jest nie szczelna przez co paliwo się wraca i jest za uboga mieszanka..

 

Z tego co pamiętam to KMX ma simmering przed łożyskiem a nie za i powinno dać się go zwyczajnie wydłubać. Teoria z wracającym paliwem do mnie nie przemawia bo już przed membraną jest mieszanka paliwowo powietrzna więc może wrócić tylko całość a to by powodowało koszmarnego muła a może zdychanie a nie wkręcanie na obroty.

 

Aby Zobaczyć szczelność Simmeringa możesz ściągnąć sam dekiel osłaniajacy magneto odpalić go i psikać na odpalonym dezodorantem na magneto mniej więcej w miejsce Simmeringa jak by zaczął wkręcać się na jeszcze większe obroty niż zwykle to znaczy ze łapie lewe powietrze a dzieki temu powinieneś wykluczyć Simmering chyba bo nie wiem jak w inny sposob mozna sprawdzić jego sprawność;) a tak to też stawiam na mebrame ew nieszczelność króćca. Pozdrawiam.

 

To też jest pomysł :lalag: A inny sposób to wzrokowo, jeśli byłby mokry to na pewno puszcza bokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie za odpowiedzi!zjem obiad i pojde do garazu to sprawdzic.jaki spray uzyc?czy membrany mozna odwrocic?wtedy przylegaly by.krociec jest z zewnatrz lekko popekany ale wewnatrz jest idealnie gladki i nie wydaje mi sie zeby byl pekniety na wylot.

Edytowane przez rozan73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listki trzeba wymienić, są do kupienia w larrsonie ale wymagają docięcia. Króciec zafiksuj taśmą izolacyjną tak dla świętego spokoju.

Niekoniecznie ja wymieniłem listki i się okazało, że po prostu ten bloczek jest nie równy dlatego jak się kupuje to najlepiej całość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simmeringu od strony magneta nie wymienisz bez rozpoławiania :] Gdyby to był simmering to by wyższe obroty łapał . Ja stawiam na tą membranę, bardzo prosto jest to wytłumaczyć, jest nie szczelna przez co paliwo się wraca i jest za uboga mieszanka..

 

Teoria bzdura

 

O ile listki są całe i nie popękane to spokojnie możesz je obrócić żeby lepiej uszczelniały. Sprawdź też szczelność całego elementu z listkami, tam też może łapać lewe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...