Gość Saul Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 AhojZ góry mówię, że nie kupiłem jeszcze motocykla.Ale wracając do sedna tematu to chciałem zamieścic kilka śmiesznych fotek. Tak jak w tytule nie uważam, że należy się nimi chwalić, ale chętnie poczytam waszych rad i opini odnośnie moich pozycji na motocyklu. http://imageshack.us/photo/my-images/594/dsc00927w.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/705/dsc01107nc.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/845/dsc00975v.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/199/dsc01127ro.jpg/ Aby uprzedzić wyśmiewaczy, chciałbym dodać, że przytarłem slidey i podnóżki. Fotki są z pierwszych okrążeń, a tych na kolanie niestety nie mam. Ps. Czy jak tarłem podnóżkami, a nie zamknąłem opony to oznacza, że powinienem zmienić coś w zawieszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 No pięknie :crossy: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 No pięknie :crossy: no właśnie nie do końca Po pierwsze nie skręcasz bioderPo drugie patrzysz przed siebie, a nie na koniec zakrętu.Po trzecie podnieś sobie podnóżki, bo się przewrócisz, ewentualnie wykręć śruby.Pochyl się do przodu, jakbyś chciał głową uderzyć w lusterko.Stopy oki, nie widzę zewnętrznego kolana tylko.Reasumując nawet nieźle, jak na początek. Motocykl jest dla Ciebie za mały. A Yuby, Bo z tymi biodrami chodzi o to, że jak skrecam w lewo, to biodra też w lewo, tak aby rozciągnąć miesnie prawej nogi i "wisieć" na niej, opartej o bak? Jak rozpoznajesz, że biodra nieskręcone. Pytam, bo czesto oglądając zdjęcia, filmiki z gp... nie widzę tego. A, że moto jest za male to wiem, i planuję jeszcze raz wyjechać na tor i się rozstać w bólu i żalu. btw czy tor w Radomiu jest porównywalny do lublina (kolega mówił, że gorszy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Z biodrami jest tak, że masz się zaprzeć zewnętrznym udem o zbiornik, stopę wbić w podnóżek. I to ma być twoje podparcie na moto, wtedy możesz skręcać biodra.Na początku będzie trochę boleć, bo to nie naturalna pozycja. Ręce luźne, wewnętrzna stopa nic nie robi.Tor w Radomiu ma lepszy asfalt, ale jest dużo mniejszy i wolniejszy.Ja wiem?Te 3 po kolei winkle w lewo do prostej start-meta?Mi się zdawało że tam już w miarę prędkość się robi i jeszcze dodatkowy bonus w postaci linii z białej farby, na której się ślizga moto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Po pierwsze nie skręcasz bioderPo drugie patrzysz przed siebie, a nie na koniec zakrętu.Po trzecie podnieś sobie podnóżki, bo się przewrócisz, ewentualnie wykręć śruby.Pochyl się do przodu, jakbyś chciał głową uderzyć w lusterko.Stopy oki, nie widzę zewnętrznego kolana tylko.Reasumując nawet nieźle, jak na początek. Motocykl jest dla Ciebie za mały. Apropo zewn kolana, nogi. To stopa powinna być równolegle do motocykla? Noga powinna się opierać o bak boczną, wewnętrzną strona? Nie tak, że np dwugłowym łydki dotykam paku? A możesz jeszcze spróbować napisać co to ma znaczyć skręcić biodra, bo nie do końca rozumiem czy chodzi Ci o to co ja myślę, czy jednak coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Jak to nie zamknąłeś opony? Na drugim foto widać że lecisz po krawędzi prawie. Spróbuj jeszcze trochę a zamkniesz łokieć, tłumik i pokrywy silnika. :icon_biggrin: Jeśli chcesz latać takim sprzętem po winklach to musisz utwardzić przedni zawias, ER-5 ma przód miękki jak szmata, czyli jak wszystkie 500-tki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek79 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 w nakedach czesto zdarza sie, ze ograniczniki podnozkow nie pozwalaja zamknąć opony. Tak jak pisze Yuby wykręć je, bo tylko sie wywalisz, szczegolnie na seryjnym zawiasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.