bart0621 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam smigam juz dwa sezony od zdania prawka na Suzuki gs500 teraz czas na zmiany. Wec potrzebuje motoru mocnego do podrozowania miedzy innymi po europie zachodniej jak i wschodniej.Myslałem nad jakims duzym mocnym turystycznym enduro zeby po polenj drodze tez przejechac. Tylko jakim prosze o wasze propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Dobrze byłoby podać o jakim budżecie mówimy. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 (edytowane) Myslałem nad jakims duzym mocnym turystycznym enduro zeby po polenj drodze tez przejechac. Tylko jakim prosze o wasze propozycje od 5 do 20tysTransalp, XRV750 Africa Twin, XTZ750 Super Tenere, BMW 1150gs każdy z nich daje rade poza czarnym Edytowane 25 Lipca 2011 przez Diabel_Piszczalka Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pecha Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 polecam vstroma 1000nawet w dwie osoby zaladowany bardzo fajnie jezdzi, akcesoriow full dostepnychbardzo fajny sprzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 (edytowane) Jak ma być dośc mocne to albo V-Strom 1000 albo Varadero. Jak do budzetu trochę dołozysz (a przyznam, że rozpiętość masz zaaaarąbiście dużą ;) ) to KTM 950 ADV. Edit.Żeby nie było. Polecam takie z premedytacją, bo wiem, że z chęci jeżdżenia poza czarym na takich wyjazdach to pozostaną... tylko chęci. Nie pisze bynajmniej złośliwie. Edytowane 25 Lipca 2011 przez bigboykr Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 W założonym budżecie mieści sie również Triumph Tiger 955 - mocny silnik a moto w lekkim terenie( czytaj zjechanie z asfaltu na szutrowy skrót lub leśną dróżkę) też daje radę.Przy lekkim zwiększeniu budżetu można poszukać Tigera 1050 ale w nim z turystycznego enduro pozostał już tylko właściwie rodowód , choć nie znaczy to że szutrową dróżką nie przejedziesz.Ma za to sporo innych zalet :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 i ma też inną "zaletę"... ilość akcesoriów typu gmole, stelaże, szyby itp itd.Ja też jestem w trakcie podobnych rozważań. W budżecie do 15-20 tys wychodzi mi v-strom/klv albo viadro. Nie chcę egzotyków (nie umnijeszając im w niczym). Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 i ma też inną "zaletę"... ilość akcesoriów typu gmole, stelaże, szyby itp itd.Ja też jestem w trakcie podobnych rozważań. W budżecie do 15-20 tys wychodzi mi v-strom/klv albo viadro. Nie chcę egzotyków (nie umnijeszając im w niczym).Jedni nie chcą "egzotyków" , inni wolą coś nietypowego - kwestia gustu , a to są tylko propozycje motocykli spełniających kryteria założyciela tematu.Jeśli zaś chodzi o Tigera 1050 , to ilość akcesoriów dostępnych w serwisach i sklepach z akcesoriami wcale nie jest mniejsza niż do dużego v-stroma czy klv.Różnica jest taka , że mniej na rynku akcesoriów z drugiej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Z tą dostępnością to chyba takie subiektywne odczucia.Przeglądnąłem allegro, sklepy i mi jednak wychodzi, że akcesoriów do konkretnego tigera jest mniej dostępnych niż do varadero. Aczkolwiek ceny czasami sa nizsze, to fakt. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Z tą dostępnością to chyba takie subiektywne odczucia.Przeglądnąłem allegro, sklepy i mi jednak wychodzi, że akcesoriów do konkretnego tigera jest mniej dostępnych niż do varadero. Aczkolwiek ceny czasami sa nizsze, to fakt.I tu się zgodzę - zauważ , że nie wymieniłem varadero tylko dużego v-stroma i klv :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 no dobra, ze sztormiakiem/klv nie porównywałem. To podsumowując ja poproszę viadro na wtrysku i z 6tym biegiem :) Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 no dobra, ze sztormiakiem/klv nie porównywałem. To podsumowując ja poproszę viadro na wtrysku i z 6tym biegiem :)No i na tym polega wolność wyboru: ja też wybierałem między viadrem , v-stromem , klv-em , dużym GS-em i Tigerem.Rozważałem wszystkie za i przeciw i w moim wypadku padło na tego ostatniego , co nie znaczy że to jedyny słuszny wybór :rolleyes: (nawiasem mówiąc byłem bardzo bliski zakupu viadra - u mnie zdecydowała mniejsza waga Triumpha , większa zwrotność i dynamika oraz fakt , że trafił mi sie Tiger w idealnym stanie za rozsądne pieniądze :icon_razz: ).Do jazdy z pasażerem Varadero jest raczej lepszą opcją ale ja zazwyczaj jeżdżę sam.Tak czy inaczej myślę że wymienione sprzęty są bardzo porównywalne , a o wyborze decydują bardziej osobiste preferencje kupujacego niż jakaś zdecydowana przewaga jednego z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Oczywiście polecam VARADERO.Jest to duże, mocne , szybkie, wygodne i bezawaryjne turystyczne enduro.W cięzszym terenie nie da rady ale na polskie asfalty rewelacja. Na szutrach radzi sobie bardzo dobrze. Za 20 tys kupisz juz model SD02 na wtrysku i będzie oszczędnie bo mniej pali niż gażnikowe, jest tez mniej awaryjne a tak naprawde bezawaryjne. Moje Varadero ma juz 45tys km i doskonale radzi sobie na alpejskich winklach jak i albańskich szutrach.Mam kolegę który ma w około 230tys km przebiegu na Varadero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 jest jeszcze Aprilia Caponord, na papierze porównywalna z dużym "wiadrem" (odrobinkę lżejsza). Nie wiem jak z realu, znam użytkowników, których motongi dobijają do 200Kkm i nie wyobrażaja sobie zmiany na nic innego Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 jest jeszcze Aprilia Caponord, na papierze porównywalna z dużym "wiadrem" (odrobinkę lżejsza). Nie wiem jak z realu, znam użytkowników, których motongi dobijają do 200Kkm i nie wyobrażaja sobie zmiany na nic innego To moto bardzo podobne do DL1000 Vstrom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.