Gość Arni Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Cześć.mam JAWE 50 (enduro :D i jestem amatorem darcia po błotnych trasach ,szybkich przejazdach po lesie,bagnach i wszystkim co jest zwiazane z tematyka enduro.Jak ktoś z was ma swój motorek poprzerabiany na crossa/enduro dajcie znać.Enduro rulezzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 rozumiem ze przerobiles stara jawke na enduro ??masz moze jakies zdjecia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 na razie tylko tyle bo mam walniety aparat i nie zawsze zapisz zdjecia.Urok cyfrówek za 150zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 aha-chciałem dodać że wczesniej miałem Kadeta tez zrobionego na enduro.Był full wypas m.in. miał rure wydechową umieszczoną ponad kółkiem (nie poprzez kolanko z motorynki)tak że motorek był bardzo wąski.Przy tej Jawce obecnie cały czas robię wiec wyglad jeszcze ulegnie zmianie (m.innymi rura wydechowa,przednie zawieszenie.)gdy bedzie tego wiecej zamieszcze wiecej fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Heja!!! No przynajmiej ładna jest opona ,ale jesli ma to byc enduro to musisz zroic coś jeszce z ruro wydechowo .Bo może odpaść kiedy bedziesz jezdził po lasach .... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Żeby to było ednuro to musisz zmienić, rame oraz silnik, czyli cały motor :) Tak, więc nie gadaj nam tu, że jawka to dobry sprzet do jakiegokolwiek błota, jak on jest ledwo nadający się na leśne ścieżki utwardzone :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Masz racje Filu, ale tak zwykle zaczyna się prawdziwa pasja. na początku WT a potem pozadne sprzety i dobre wyniki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Jak juz wcześniej powiedziałem to początkowa faza przeróbki.Ty sie nie musisz martwić bo masz prawdziwie terenową maszyne a ja nie.Ale przyjdzie czas na coś lepszego.Poki co ciesze sie tym co mam.jak cos wiecej porobie to wrzuce kilka fotek.PS.Filu-nie zgodze sie że mozna jezdzic tylko po nieutwardzonych trasach, z błotem i wodą tez daje se rade,wiadomo że nie jest to co Twoje Suzuki ale może tylko sprawiać pozory że do niczego sie nie nadaje.aha-żeby było jasne to w silniku jest zębatka 11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Z kad skombinowales taką opone ?? też bym sobie taką zalozyl :D i moze cos przerobil :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Z kad skombinowales taką opone ?? też bym sobie taką zalozyl i moze cos przerobil zobacz tutaj http://www.motorad.pl/ek46.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Super te Oponki :) szkoda ze niewiedzialem wczesniej takto bym niekupywał nowej tylko ta ze stronki :)tutaj http://www.motorad.pl/mrk56.html co myslicie o tej 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Arni masz racje ciesz isę tym co masz.Ale wierz mi, że wiem jakie jawka ma możliwości i nie zmienisz tego, pewnie mówisz o wjeżdzaniu w jakieś kałuże itp a nie o prawdziwym błocie.P.S. Mój sprzęt już dla też jest za słaby na teren :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 P.S. Mój sprzęt już dla też jest za słaby na teren Apetyt rośnie wmiare jedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Oponę dostałem w normalnym sklepie rowerowym.Dałem za nią 70 zł. tylko dlatego że miałem ja juz wczesniej sprawdzoną.Wszystko jest ok.-prowadzenie w błocie,na asfalcie tez sie trzyma bo ma jedną drobna wade-jest dość miękka co powoduje szybsze zużywanie się bieżnika ale jest bezpieczniejsza na drodze.Co do apetytu to sie jak najbardziej zgodze bo po przejazdzce na DT 80 to jak znów wsiadłem na moja to myślałem że sie rozpłacze :).Ale kiedyś przyjdzie czas na jakiegos KTM 525 :D.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Na niecie znalazłęm kilka fotek jawek przerobionych na enduro. Oto kilka z nich : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.