Skocz do zawartości

Suzuki RG 125f Problem z Odpaleniem


tigra916
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z odpaleniem Suzi mianowicie strzela w wydech.Ostatnio podczas jazdy przypadkowo nacisnołem hamulec na tył i poszło :( scieło klina zalozyłem nowego i ciezko palil odpalilem go na pych z trudem odpalil ale dusił sie pojechalem przejechac sie i w czasie jazdy motor zaczoł przerywac i zgasł od tamtej pory juz nie chce odpalic i strzela w wydech na filmiku to tylko fuczy a niekiedy to bardzo glosno strzeli nie wiem co mu jest moze jakis mechanik sie wypowie na ten temat ? tu załączał link do filmiku http://www.youtube.com/watch?v=govRKrCK8SY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wyczajiłem co jest grane tłok jest zatarty a to wszystko przez wczesniejszego włascicela bo mowil ze remont zrobil ale to nie on zrobil remont tylko jeszcze wczesniejszy własciciel on obcioł zawory i wstawil je na stałe tak ze nie było regulacji i jak dawał mu w dupe to było wysokie cisnienie i przepalilo tłoka teraz jest dziura w tłoku jest cały czarny i zarysowany pierscionki sa tak jak by wbite w tłoka nic nie wystaja i to sa tłoki WOSSNERA teraz kupie orginała tłok i zobaczymy powinno odpalic za pierwszym razem :) na tych sportowych tłokach moto sie grzeje zobaczymy co sie będzie działo jak założę orginała pewnie jeszcze bede musial wziosc cylek na szlifa :)

Edytowane przez tigra916
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wyczajiłem co jest grane tłok jest zatarty a to wszystko przez wczesniejszego włascicela bo mowil ze remont zrobil ale to nie on zrobil remont tylko jeszcze wczesniejszy własciciel on obcioł zawory i wstawil je na stałe tak ze nie było regulacji i jak dawał mu w dupe to było wysokie cisnienie i przepalilo tłoka teraz jest dziura w tłoku jest cały czarny i zarysowany pierscionki sa tak jak by wbite w tłoka nic nie wystaja i to sa tłoki WOSSNERA teraz kupie orginała tłok i zobaczymy powinno odpalic za pierwszym razem :) na tych sportowych tłokach moto sie grzeje zobaczymy co sie będzie działo jak założę orginała pewnie jeszcze bede musial wziosc cylek na szlifa :)

 

To nie wina tłoka, a tego że gaźnik jest źle wyregulowany. Jak z nowym tłok nie ustawisz odpowiednio gaźnika to bardzo szybko załatwisz go znowu. Zobacz też czy nie łapie nigdzie lewego powietrza, ewentualnie sprawdź czy zapłon jest odpowiednio ustawiony. Ponieważ powodami wypalanych tłok są albo zbyt uboga mieszanka lub źle ustawiony zapłon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos załozył za wielkie pierscionki na tłoka i te zawory to ten wczesniejszy własciciel je obcioł posciogał wszytko i je wmontował na stałe one były zacisniete w cylindrze a tłok jest przypalony bo spaliny nie uciekały przez ten pomysl z zaworami teraz je wyciogne i zaslepie i zrobie dozownik bo on nie działał wyreguluje ten gaznik tak jak mowisz i powinno chodzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...