COBRA11 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 WITAM OD NIEDAWNA POSIADAM HONDE CM 400T JAKIŚ TYDZIEŃ TEMU MOTOR ZACZOŁ SIĘ DZIWNIE ZACHOWYWAĆ STRZELAĆ I PRZERYWAĆ I ZGASŁ WYKRĘCIŁEM ŚWIECE OKAZAŁO SIĘ ŻE NIEMA ISKRY PO DWUDZIESTU MINUTACH MOTOR ODPALIŁ I ZGASŁ WYMIENIŁEM ŚWIECE I BYŁO TO SAMO TERAZ WYMIENIŁEM CEWKĘ Z FAJKAMI JEST LEPIE MOTOR CHODZI ALE JAK GO WYŁĄCZĘ TO OD RAZU NIE IDZIE GO ODPALIĆ PO KILKU MINUTACH JEST O.K I JUŻ NIE STRZELA ANI NIE PRZERYWA SPOTKAŁ SIĘ KTOŚ Z TAKIM PROBLEMEM Z GÓRY DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Zawory do regulacji. I na miłość boską, nie "motor" tylko motocykl! Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sproket Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Wygmerałem w książce. Może się przydać. zawór ssący 0,10 mm zawór wydechowy 0,14 mm Ja w swojej często reguluję zawory lecz objawów takich jak Ty to nie miałem. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Jak si ekupuje takiego klasyka to na dzien dobry robi sie porzadna regulacja i czyszczenie, filtry, gazniki, luzy zaworowe, sprawdzenie stanu przewodow WN, fajek, etc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.