oklej Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Witam. sprawa dotyczy VFR'ki VTEC z 2004 r. Moto jezdzi bez zarzutu zmienia biegi ok tyle ze slychac jak cos ''chrobocze'' w silniku a raczej chyba w sprzegle. Wydaje mi sie ze to musi byc cos ze sprzeglem poniewaz niepokojacy dzwiek moto wydaje tylko na puszczonym sprzegle jak sie wcisnie to chrobotanie ustaje. Dzwiek jest nierownomierny, stuki bywaja cichsze i glosniejsze. Prosze o tele-diagnoze. dziex dzisiaj kumpel podjechal identycznym motorem i sobie porownalem.sprzeglo u mnie lapie (moto zaczyna ruszac) przy samym koncu i czasami poszarpuje(plus wczesniej opisane dzwieki). czy to znaczy ze do wymiany ? moze byc jeszcze jakas inna przyczyna ? dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Może to zwyczajnie kosz sprzęgłowy tak hałasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oklej Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 a co moze byc tego przyczyna ? myslalem ze kosz to element ktory sie nie zuzywa (nie na tyle ze sie go wymienia w czasie zycia motocykla) jestem w bledzie ? jak sie zdejmie dekiel to da sie to jakos na oko stwierdzic ? dzieks bo chyba skrzynia nic do tego nie powinna miec ? (halas ustaje zupelnie po wcisnieciu sprzegla do konca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Sprężyny w koszu się zużywają i hałasują na luzie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 zrzuć dekiel, powykręcaj sprężynki i pomierz je . Późneij sprawdź wymiar z serwisówką jeśli się nei mieści w tolerancji to do wymiany. Pamietaj aby użyć klucza dynamometrycznego przy dokręcaniu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tylko że te sprężyny są z tyłu i trzeba cały kosz zrzucać. Jeśli to bardzo głośno nie hałasuje to ja bym się nie przejmował. We wszystkich motocyklach to występuje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oklej Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 glosno nie glosno... hmmmm . to chyba od czulosci ucha danego typa zalezy... ale chyba raczej troche za glosno. znalazlem kompletne sprzeglo za 30 funtow na ebayu (oczywiscie uzywane)chyba calosc po prostu wymienie. nie ma ktos moze serwisowki do tego typu ? jak co prosze o info tu albo na [email protected] . aha dodam jeszcze ze sprzet ma spory przebieg - 100,000 km a i jeszcze. rozumiem ze halas spowodowany luznymi sprezynkami ustaje po wcisnieciu sprzegla bo wtedy owe sprezynki sie w koszu sciskaja (w ogole wszystko sie sciska) i juz nic nie lata w srodku? czy dobrze rozumuje ? dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zapraszamy na www.vfr-oc.plJest tam temat o sprzegle i tam znajdziesz manuala do swojego modelu.Poczytaj bo nie jest łatwo odkrecic kosz sprzegłowy - potrzebny jest specjalny klucz. Znajdziesz tam temat o sprzegle, kluczu do jego odkręcenia oraz łańcuszku napędzającego pompe oleju, (który jest za koszem sprzegłowym). Jak poczytasz będziesz wiedział o co chodzi i jak sie do tego zabrać lub poprostu przyzwyczaić. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.