Sami Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 co o tym sadzicie?? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=25744737 moze juz ktos byl i ogladal?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Koles troche za dużo chce. Fakt, że remont zrobił ( jeżeli to prawda) i chce odzyskac wsadzoną kase. Pisz że ma odblokowany 6 bieg ale je zaczeli dopiero blokować po 96 roku. Cały remont niby 2400 ale z tych rzeczy co wymnienił to troche przesadził chyba, że go za robicizne ostro skasowali. Jezlie jest w takim stanie jak pisze to za 4 tys opłacało by sie brac. Zwróć uwage na luzy przy tylnym zawieszeniu jak bedziesz oglądał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Hm ogólnie wygląda dość dobrze rocznik troche stary bo to 90 :D ale stan chyba w pożątku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 DT 125 z 89 a nawet 2002 praktycznie rózniły sie tylko malowaniem. Więc jak kupisz dobrą z 90 roku to beddzie lepsza niż powiedzmy 94 ale zajechana. Najważniejsze jest to kiedy ten remont robił, bo jak w tym roku to spx, ale czasem są ludzie którzy piszą, że wpakowali mnóstwo kasy i zrobili cały remoncik ale ponad rok temu ( heheh). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 27 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 dzieki, mam namiar na kolesia, w przyszlym tygodniu ( jak bede mial kase juz) to jade obejrzec :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Ale coś dużo chce koleś:/ choć zewnętrznie wygląda ładnie, tylko żeby silnik był dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 tylko żeby silnik był dobry. Nie tylko silnik sie przecież liczy. Zawieszenie też musi byc dobre tzn musi trzymać i nie miec luzów, bo regeneracja to spory wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Ty strzałek coś wiesz o regeneracji amortyzatorów. W końcu w moim byłym pewnie regenerowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Nie musiałem. On jest w pożądku. Tak tylko przyczepiałem sie do wszykiego zeby z ceny zbić. W sumie i tak pomka cieczy była do roboty, wymiana simeringów z przodu i oddławienie bo ona wogle nie jechała. Wydeje mi sie , że wiedziałeś ze cos jest nie tak z chłodzeniem i dlatego jak powiedizałem ze pompa puszcza wode to Twój ojec spuścił od razu na simering. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Mylisz sie .my o tym że do oleju przepływa płyn z chłodnicy nic nie wiedzieliśmy. dowiedezsieliśmy sie od was!!A Z TYM AMOREM TO WIEDZIAŁEM ŻE NIE BĘDZIECIE GO ROBIC . jAK JA KUPUJE MOTOR TO TEZ SZUKAM IGŁY W STOGU SIANA ŻEBY ZBIĆ CENE. sorry za czcionke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 A czemu zmieniałes tłok i robiłeś szlif?? Czyżby sie wam zatarła?? Bo wszystko na to wskazuje. Jakby ktoś inny kupił ten motor i pojechał by nim odrazu poszaleć to czekał by go wydatek około 1tys zł,. Dobrze ze odrazu chciałem ją odblokować i wszystko wyszło na jaw po rozebraniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Jankowski Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Jak to jest mozliwe, zeby w DT125 robic szlif ? To ona nie ma nikasilu? Pozdrawiam,Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Jak to jest mozliwe, zeby w DT125 robic szlif ? To ona nie ma nikasilu? Nie ,nie ma. Tam jest zwkła tuleja nie nikasyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Troche mi sie za drogi ten remont wydaje, 2500 ja zaplacilem za tlok. pierscienie, CYLINDER (1750zl), uszczelkie pod glowice cylinder i wydechowa. Podzwon do Yamahy i sie zapytaj ile te czesci kosztuja (moje mysle nie roznily sie zbytnio cena bo sa podobne we wszystkich DT).pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Jankowski Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Ja jestem na 99% pewny, ze DT125 oryginalnie maja nikasyl, a nie tuleje. Troche mi sie za drogi ten remont wydaje, 2500 ja zaplacilem za tlok. pierscienie, CYLINDER (1750zl), uszczelkie pod glowice cylinder i wydechowa. Stad tez ta cena, ktora zaplacil POL. Mysle, ze moglobyc tak, ze poprzedni wlasciciele Twoich DeTetek zacierali silniki i zeby nie narazac sie na koszty wstawiali tuleje i odrazu je sprzedawali. (niedzialajaca pompa chlodnicy)Dobrze byloby, zeby POL wzpowiedzial sie w tej sprawie. Pozdrawiam,Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.