Skocz do zawartości

honda cr 125 nie wcodzi na pelne obroty. POMOCY!!!


harus89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kompresje sprawdzasz manometrem, który wkręca się zamiast świecy (bardzo często na wężu). Każdy mechanik raczej ci to sprawdzi. (błagam nie pytaj co to jest manometr :icon_mrgreen: )

Ok Damka rozjasniles mi ta kompresje, Powiedz mi jeszcze jedna rzecz. ja musze znac poziom kompresji jaki ma byc prawidlowy czy to juz na glowie mechanika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co z tym mam zrobic? gaznik wyregulowac? co to sa membrany i gdzie sie znajduja? a o co chodzi z tym zaworem wydechowym?

Jestem malo obeznany w naprawach :/

prosze wyjasnij mi troche..

 

Dodam jeszcze ze motor ja jalowym biegu pracuje rowno (nie ma skakania/ nierownych obrotow)

A ja sądzę, że jeśli zadajesz takie pytania to jedną odpowiedzą jest serwis motocyklowy. Bo może to się skończyć tak, że będziesz marzył o obecnych kłopotach.

Wiem, pytałeś o to w innym wątku. I zdecydowanie tego się trzymaj. Są w N. Targu jakieś sklepy motocyklowe. Podjedź tam albo zadzwoń i spytaj o jakiegoś mechanika. Na pewno ktoś się znajdzie.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie telefon w garść i dzwoń po sklepach motocyklowych. Na pewno jakiś mechanik się znajdzie.

W google tylko jakiś serwis w poroninie wyskakuje, tak na początek szukania: Kasprowicza 92a, 34-520 PoroninTel.: (18) 207-40-57

Edytowane przez Horb

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak mi teraz strzyklo do glowy.. To ze moto odpala sie bardzo ale to bardzo lekko (dam rade odpalic reka bez problemu) moze swiadczyc o slabej kompresji a co za tym idzie konczacym sie tloku?

Edytowane przez harus89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może świadczyć , ale jak nie masz doświadczenia z moto to będzie Ci ciężko określić czy to już koniec tłoka czy nie. Kilku kolegów moich jak i ja jesteśmy w stanie odpalić ręką zdrową setkę, a jeden też bez problemu odpala z łapy ćwiartke w czteropaku. Najlepszą opcją będzie manometr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow to podziwiam! Ja na poczatku mialem problem zeby odpalic z nogi kawe 600 mojego szwagra.

Wiec manometr rozwieje moje watpliwosci co do tloka.

Oswiec mnie jeszcze jedna rzecza, jaka powinna byc kompresja w moim motorze? w necie nic stanowczego nie moge znalesc.

Edytowane przez harus89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 12 atmosfer i wiecej to stan idealny niemalże :P. Tak między 10-12 atm stan ok, 8-10 trzeba zacząć już szykować się do wymiany tłoka, poniżej 8 zdecydowana wymiana tłoka . Jeżeli ktoś ma dokładniejsze dane to prosze o poprawienie mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 12 atmosfer i wiecej to stan idealny niemalże :P. Tak między 10-12 atm stan ok, 8-10 trzeba zacząć już szykować się do wymiany tłoka, poniżej 8 zdecydowana wymiana tłoka . Jeżeli ktoś ma dokładniejsze dane to prosze o poprawienie mnie ;)

 

Nie ma dokładniejszych bo te są bardzo dokładne i prawdziwe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

kompresje sprawdź koniecznie, nawet jak to nie , to będziesz wiedział w jakim stanie masz silnik. Proponuje jednak abyś przyjrzał się jak działa zawór wydechowy, nie potrzeba to tego żadnych specjalnych narzędzi i na pewno nic nie zepsujesz. Otwórz pokrywkę, gdzie wchodzą 2 linki i zobacz, czy przy wyższych (u mnie 8k) obrotach, na rozgrzanym silniku przekręca się. Powinno również przekręcać się na niskich (ok 2k). W mojej CRM miałem identyczną sprawę, regulowałem gażnik, kompresje miałem ok. 9 wiec jeszcze w miarę. Okazało się, że linki do sterowania zaworem ktoś założył na odwrót, zawór się nie otwierał i się motor dławił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam a co jesli zaworu nie bedzie wogole??? u mnie sa te same objawy moto idzie do 7 tys poziej muli strzeli z tlumik i nic dopiero po redukcji biegu w dol gdy obroty przekrocza 8 tys moto dostaje kopa:D jest to wina zaworu?nadmienie ze wszystko sprzwdzalem i gaznik czyscilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...