harus89 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam wszystkich forowiczow! Mam problem z moja honda cr 125 rocznik 1998. Kupilem ja 2 tygodnie temu i czuje ze jest strasznie "mulowata" z tego co czytalem na necie ma niecale 45KM a jezdzi jak by miala z 20KM.Motor nie wchodzi na cale obroty 3/4 to max pozniej go mdlawi, po daniu calego gazu poprostu go mdli.To moj pierwszy motor i nie wiem w czym tkwi problem :( Prosze o pomoc i sugestie w jaki sposob rozwiazac ten klopot.To moze byc przez gaznik? bo tylko to mi przychodzi do glowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Gaźnik, membrany, zawór wydechowy. Te trze rzeczy mogą na to wpływać. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus89 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Gaźnik, membrany, zawór wydechowy. Te trze rzeczy mogą na to wpływać.Ale co z tym mam zrobic? gaznik wyregulowac? co to sa membrany i gdzie sie znajduja? a o co chodzi z tym zaworem wydechowym?Jestem malo obeznany w naprawach :/prosze wyjasnij mi troche.. Dodam jeszcze ze motor ja jalowym biegu pracuje rowno (nie ma skakania/ nierownych obrotow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wyczyść i wyreguluj gaźnik. Membranę ujrzysz jak zdejmiesz króciec ssący. Zawór wydechowy to 3 elementy główne, moduł, silniczek i mechanizm. Sprawdź czy jest sprawny. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus89 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 (edytowane) dzieki za pomoc, bede sprawdzal po kolei...jesli mialby ktos jeszcze jakies sugestie to piszcie!! Wyczyść i wyreguluj gaźnik. Membranę ujrzysz jak zdejmiesz króciec ssący. Zawór wydechowy to 3 elementy główne, moduł, silniczek i mechanizm. Sprawdź czy jest sprawny.murgal ze tak jeszcze zapytam.. Jak rozpoznac zepsuta mebrane? jest peknieta?! Edytowane 26 Czerwca 2011 przez harus89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus89 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam wszystkich forowiczow! Mam problem z moja honda cr 125 rocznik 1998. Kupilem ja 2 tygodnie temu i czuje ze jest strasznie "mulowata" z tego co czytalem na necie ma niecale 45KM a jezdzi jak by miala z 20KM.Motor nie wchodzi na cale obroty 3/4 to max pozniej go mdlawi, po daniu calego gazu poprostu go mdli.To moj pierwszy motor i nie wiem w czym tkwi problem Prosze o pomoc i sugestie w jaki sposob rozwiazac ten klopot.To moze byc przez gaznik? bo tylko to mi przychodzi do glowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Może to być zawór wydechowy, kończący się tłok. Jak kupowałeś moto to wszystko było ok ? Sądząc z twojego posta o takich rzeczach jak wyczyszczenie filtra i zastosowanie specjalnego oleju do filtra powietrza nie robiłeś ? Nie wiem czy dobrze wyczytałem, robisz mieszanke 1:50 ? Na jakim oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus89 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Jesli to zawor wydechowy to jak to sprawdzic? Gdzie on sie znajduje?Konczacy sie tlok?! a po czym poznaje sie ze tlok sie konczy? Motor kupilem 2 tyg temu odrazu byl taki zdlawiony jak wrzucilem 5 na plaskiej drodze to jechal bo jechal praktycznie wogole nie przyspieszal na mniejszych biegach sie lepiej zbiera.kupilem nowy filtr powietrza ale jeszcze nie zalozylem, jaki olej stosuje sie do filtra? co on wskura?Do tej pory robilem mieszanke 1:50 na jakims castrolu nie pamietam dokladnie jakim.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 (edytowane) Koniec tłoka - najlepiej sprawdź kompresje by to zbadać.Zawór wydechowy masz z tyłu cylindra (po przeciwnej stronie gaźnika).Olej do filtrów powietrza jest lepki i pomaga zbierać zanieczyszczenia z powietrza.olej może być w puszce np. linklub w sprayu np. linkTrochę tańszy ma shell - najlepiej sprawdź na najbliższej stacji shella. Edytowane 26 Czerwca 2011 przez Damka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 (edytowane) Sciągnij dekielek zaworu odpal moto i gazuj patrząc czy się otwiera. Co do gaźnika to regulacja na początek i czyszczenie , później sprawdź położenie iglicy a jeśli to nie pomoże to rozmiar dyszy głównej. Co do membran to są to listki które mogą być pęknięte itd. Dyfuzor bardzo pogięty nie jest ? Wydech drożny? Nie masz jakiegoś filterka na przewodzie doprowadzającym paliwo do gaźnika ? Obroty wolne trzyma dobrze ? Filtr powietrza czysty ? Edytowane 26 Czerwca 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus89 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Dyfuzor ma bardzo male przygiecia, wydech drozny sprawdzalem, filtra na przewodzie nie mam.obroty wolne trzyma super rowniutko. Natomiast filtr zalozylem nowy. Koniec tłoka - najlepiej sprawdź kompresje by to zbadać.Gdzie mozna sprawdzic kompresje tloka? kto sie tym zajmuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Mechanik? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Dyfuzor ma bardzo male przygiecia, wydech drozny sprawdzalem, filtra na przewodzie nie mam.obroty wolne trzyma super rowniutko. Natomiast filtr zalozylem nowy. Gdzie mozna sprawdzic kompresje tloka? kto sie tym zajmuje?Przy niskiej kompresji były by problemy z odpalaniem i wolnymi obrotami ale sprawdzić nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Możesz też sprawdzić świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus89 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 ok ze mechanik sie nawet sam domyslilem. ale to musi byc mechanik motocyklowy czy u normalnego samochodowego tez jestem w stanie sprawdzic poziom kompresji?wiem ze to glupie pytania ale jestem ciemny w tej dziedzinie. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.