lonek22 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Drugu raz w tym sezonie mam ten problem. Otóż zgasł mi na wolnych obrotach np kiedy wjeżdżałem na stację benzynową po redukcji na 1nkę. Po zgaśnięciu, kiedy zapalałem kiedy zaskoczył zgasł i tak kilka razy. Zapalił i przez dłuższy czas był spokój. Dziś natomiast po 3 godzinnym postoju zapalam motocykl, zaskakuje i gaśnie, i po 3, 4 razach udało sie i jest ok. Co to może za przyczyna być? Myślę o świecach. Po zimie, były "wypalane" nad gazem. Pamiętam, że wtedy motocykl zaskoczył ale palił na jednym garze i tak było kilka razy. Czy może być to wina świec? Może jakiś filtr paliwa? Nigdy świec i filtra paliwa nie wymieniałem. Wybieram się w Bieszczady i tu takie coś.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 (edytowane) To może być jakaś pierdoła, np. na przewodzie od fajki do świecy coś nie łączy... przed wyprawą daj do serwisu na przegląd niech to wyłapią. Ja zawsze jak wybieram się gdzieś dalej, to odwiedzam serwis, nawet tak na wszelki wypad. A tak poza tym to jak ten sprzęt się sprawuje? Fajnie się tym jeździ? Dużo pali? kilka dni temu na mieście widziałem typa na czymś takim w całkiem fajnym żółto-czarnym malowaniu. Sprzęt wyglądał zajebiście. Bardzo ładne proporcje. I miał bajerancką puszkę filtra powietrza. W pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś mało znany Charlej, dopiero na światłach podjechałem do typa, żeby oblukać z bliska i zobaczyłem nazwę. Sprzęt strasznie mi się spodobał, i chyba myślę o kupnie. Opłaca się? Fajne to jest? Edytowane 24 Czerwca 2011 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonek22 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 To może być jakaś pierdoła, np. na przewodzie od fajki do świecy coś nie łączy... przed wyprawą daj do serwisu na przegląd niech to wyłapią. Ja zawsze jak wybieram się gdzieś dalej, to odwiedzam serwis, nawet tak na wszelki wypad. A tak poza tym to jak ten sprzęt się sprawuje? Fajnie się tym jeździ? Dużo pali? kilka dni temu na mieście widziałem typa na czymś takim w całkiem fajnym żółto-czarnym malowaniu. Sprzęt wyglądał zajebiście. Bardzo ładne proporcje. I miał bajerancką puszkę filtra powietrza. W pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś mało znany Charlej, dopiero na światłach podjechałem do typa, żeby oblukać z bliska i zobaczyłem nazwę. Sprzęt strasznie mi się spodobał, i chyba myślę o kupnie. Opłaca się? Fajne to jest?Motor ten mam od 3 lat. Teraz dopiero ta sprawa z tym gaśnięciem mnie wkurza a tak nic poza tym. Tak jak w samochodzie - sam wymieniam filtr i olej i cała obsługa.AAA, zapomniałem - zaraz po kupnie okazało się że uszczelniacz na ladze puścił ale wymienione i latam. Mocy wystarcza. Chociaż myślałem nad czymś mocniejszym a dokładnie Intruderem 1400 ale jak mi użytkownik powiedział że pali mu 10L i po 100km już musi tankować to ochota mi przeszła. Dokładnie pali od 4,8 - 5L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Heh, do przeżycia. No w końcu silnik 800cc. A z jakimi średnimi prędkościami tym latasz? W trasce musisz go pałować czy na luzaku mocy wystarcza na przyśpieszenie przy wyprzedzaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 To już sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Świece. Wypalanie świec to tylko sposób na sprawdzenie ale jak już je musiałeś wypalać to zawsze należy kupić nowe. Kup teraz irydowe to dłuzej Ci posłużą i będą bardziej odporne.Pamiętaj, ze nie powinno odpalać na chwilę motocykla zwłaszcza na zimno, wtedy najszybciej uszkodzisz świece a są podatne na to. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonek22 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 To już sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Świece. Wypalanie świec to tylko sposób na sprawdzenie ale jak już je musiałeś wypalać to zawsze należy kupić nowe. Kup teraz irydowe to dłuzej Ci posłużą i będą bardziej odporne.Pamiętaj, ze nie powinno odpalać na chwilę motocykla zwłaszcza na zimno, wtedy najszybciej uszkodzisz świece a są podatne na to...... ale czy w ogóle można jeszcze kupić świece tradycyjne? Na Allegro tylko irydowe i to drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Można. W Twoim moto, wystarczą zwykłe, np. NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.