slawekmistrz Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Kupiłem Mz 251 i stuka coś w środku czy to wał bo gościo mówił że po regeneracji i że Etka ma 1 szlif izrobione ma na nim 1500 km ale coś nie chce iść na 5 biegu jak go wżuce to tak jakby paliwa mało dostawała ale zwiększałem dawke i nic to samo czy może to być zapłon albo platynki . A zapłon mam zwykły a nie elektroniczny i jeszcze ile powinna śmigać taka eta na każdym biegu bo moja np. na 2 osiąga 70 km/h. Pozdro i fenks za odp. Nara :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Przenoszę do Mechaniki MZpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Cos Stuka To raczej wał Który jest DO RENERACJI a nie po mniej......lub Łozyska!!!! :| Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 jezeli na 5 biegu nie ma mocy to najprawdopodobniej szlif jest na 1 szlif a nie po nim, stukac moga łozyska.Obysmy sie mylili (Ja i Veteranos) bo wyglada na to ze padłes ofiarze jakiegos hu.. który chciał sie pozbyc moto i przy okazji na tym zarobic. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Jak Ja Takie KU*** Nie lubie bo i naczej nisz KU** ich nazwac nie mozna :D !!!Kiedys Ska Simsona kupowalem To tez mi tak wciskal kit :D :) A Co do tej mocy na 5 biegu to na 100% pierscienia tak jak M@lpa mówi!! Pozdro i nastepny raz uwazaj na Takich H** :| :| :| Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 28 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 no nie mówta że mi kita wcisną bo go zaje... :evil2: :D a jak już to ile kosztuje regeneracja wału. :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 regeneracjana 200 zeta (lacznie z korbowodem) nowy wal 350 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 29 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 mówisz że nowy wał 350 zł ale czy jest to wał niemiecki czy polska podróba na której długo nie pośmigam. a czy na regenerowanym się gorzej jeżdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Ja byM rADZIL wYREGENEROWAC!!!! Nie widac róznicy i wal jest jak nowy!!!! A Wiec heheh ,, Jewsli nie widac róznicy to poco przeplacac,, :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Po pierwsze to część regenerowana nidy nie bedzie taka sam jak nowa...w takim razie jak nie widzisz różnicy,to zobacz sobie ile te wały regenerowane wytrzymuja...z tego co wiem to o wiele krócej niż nowe i to jest jedna zajebiście ważna różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.