Skocz do zawartości

Synchronizacja podciśnienia przepustnic CBR 929


jacek1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Może ktoś opisać krok po kroku jak dokładnie zrobić synchronizację w 929.

Z gaźnikami nie mam problemów, jednak wtrysków jeszcze nie robiłem i nie chcę czegoś zjebsuć.

Serwisówkę czytałem, ale wolę żeby ktoś opisał to tak na chłopski rozum, po polskiemu ;) .

Chodzi mi głównie o ten model moto.

Czy ktoś to już przerabiał?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panie Adamie.

Trochę tłumaczyłem przez translatora, ale jeżeli jest taka oferta :)

Tylko tyle tego jest więc nie załączałem zdjęć, a do obrazków sobie dopasuję ;)

 

 

Synchronize the starter valve with the engine at

the normal operating temperature and with the

transmission in neutral .

Use a tachometer with graduations of 50 rpm or

smaller that will accurately indicate 50 rpm

change .

Open and support the front end of fuel tank (page

3-4) .

Remove the vacuum joint screws .

Connect the vacuum gauge adaptors to the vacuum

joints, then connect the tubes to the vacuum gauge

 

Connect the tachometer

 

Disconnect the PAIR air suction hoses from the

reed valve covers and plug the cover .

Start the engine and adjust the idle speed .

IDLE SPEED: 1,200 - 100 rpm

Adjust each intake vacuum pressure with No.1 cylinder.

 

Remove the plugs and connect the PAIR air suction

hoses to the reed valve covers .

 

Adjust the idle speed if the idle speed differs from

the specified speed .

IDLE SPEED : 1,200 ± 100 rpm

Remove the vacuum gauge and adaptors .

Install and tighten the intake port vacuum joint

screws to the specified torque .

TORQUE: 3 N •m (0 .3 kgf •m , 2 .2 Ibf .ft)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizuj przepustnice w momencie osiagniecia przez silnik normalnej temperatury pracy i na luzie.

Uzyj obrotomierza ktory pokazuje zmiany o 50 obrotow, lub mniej, ktory potrafi pokazac roznice 50 obrotow/min.

 

Otworz i podeprzyj przednia czesc zbiornika paliwa ( strona 3 - 4 ).

Wykrec sruby z lacznikow podcisnienia.

Podlacz koncowki vacuometrow do lacznikow podcisnienia ( moze to po prostu kolektory ssace ? )

Podlacz obrotomierz.

 

Odlacz weze powietrzne ukladu PAIR od pokryw reed valves ( tu nie mam polskiej nazwy na te zawory )i zatkaj otwory w tych pokrywach.

Zapal silnik i ustaw wolne obroty na 1200 obr/min +/- 100.

Wyreguluj podcisnienia wszystkich cylindrow do pierwszego cylindra.

 

Odblokuj otwory pokryw reed valves i podlacz do nich weze ukladu PAIR.

Znowu wyreguluj szybkosc wolnych jesli sie zmienila.

Zdejmij vacuometry z koncowkami.

Wkrec sruby blokujace z sila 3Nm

 

To wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...