jacek1 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam.Może ktoś opisać krok po kroku jak dokładnie zrobić synchronizację w 929.Z gaźnikami nie mam problemów, jednak wtrysków jeszcze nie robiłem i nie chcę czegoś zjebsuć.Serwisówkę czytałem, ale wolę żeby ktoś opisał to tak na chłopski rozum, po polskiemu ;) .Chodzi mi głównie o ten model moto.Czy ktoś to już przerabiał?Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Pewnie nikt nie robil, daj strony z serwisowki na foto to ci po polskiemu przetlumacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dzięki Panie Adamie.Trochę tłumaczyłem przez translatora, ale jeżeli jest taka oferta :)Tylko tyle tego jest więc nie załączałem zdjęć, a do obrazków sobie dopasuję ;) Synchronize the starter valve with the engine atthe normal operating temperature and with thetransmission in neutral .•Use a tachometer with graduations of 50 rpm orsmaller that will accurately indicate 50 rpmchange .Open and support the front end of fuel tank (page3-4) .Remove the vacuum joint screws .Connect the vacuum gauge adaptors to the vacuumjoints, then connect the tubes to the vacuum gauge Connect the tachometer Disconnect the PAIR air suction hoses from thereed valve covers and plug the cover .Start the engine and adjust the idle speed .IDLE SPEED: 1,200 - 100 rpmAdjust each intake vacuum pressure with No.1 cylinder. Remove the plugs and connect the PAIR air suctionhoses to the reed valve covers . Adjust the idle speed if the idle speed differs fromthe specified speed .IDLE SPEED : 1,200 ± 100 rpmRemove the vacuum gauge and adaptors .Install and tighten the intake port vacuum jointscrews to the specified torque .TORQUE: 3 N •m (0 .3 kgf •m , 2 .2 Ibf .ft) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Synchronizuj przepustnice w momencie osiagniecia przez silnik normalnej temperatury pracy i na luzie.Uzyj obrotomierza ktory pokazuje zmiany o 50 obrotow, lub mniej, ktory potrafi pokazac roznice 50 obrotow/min. Otworz i podeprzyj przednia czesc zbiornika paliwa ( strona 3 - 4 ).Wykrec sruby z lacznikow podcisnienia.Podlacz koncowki vacuometrow do lacznikow podcisnienia ( moze to po prostu kolektory ssace ? )Podlacz obrotomierz. Odlacz weze powietrzne ukladu PAIR od pokryw reed valves ( tu nie mam polskiej nazwy na te zawory )i zatkaj otwory w tych pokrywach.Zapal silnik i ustaw wolne obroty na 1200 obr/min +/- 100.Wyreguluj podcisnienia wszystkich cylindrow do pierwszego cylindra. Odblokuj otwory pokryw reed valves i podlacz do nich weze ukladu PAIR.Znowu wyreguluj szybkosc wolnych jesli sie zmienila.Zdejmij vacuometry z koncowkami.Wkrec sruby blokujace z sila 3Nm To wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Wielkie dzięki :notworthy: Pozdrawiam człowieka, na którego zawsze można liczyć :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.